"Tak tak erdha une"-i trokas ne xhamin e makines dhe pastaj futem ne makine.-"ja ku i ke"-i jap leket qe me kerkoi.
"A te vdes un per ty o shpirti im."-zgjatet te me puth ne buze. Pastaj nxjerr nga xhepi nje milka me luleshtrydhe.
"Uaa sic e dua une."
Vdes per milkat me luleshtrydhe. I adhuroj.
"Ku do shkojme Janii?"
"Te bejme nje xhiro me makine si thua?"
"Poo"-therras e lumtur duke hapur milkan time. Kepus nje cope dhe ia jap Arjani.
"Nuk me the perse i doje leket? Si e dashura jote a nuk duhet ta di dhe une?"
"I kam borxh dikujt, nuk ia kerkoja dot prinderve."
"Aha kuptoj."
"A shkojme ne ndonje klub?"
"Do doja Jan por i thash mamit qe nuk do u vonoja shume."
"Vetem pak."
"Po jo o shpirt se ka filluar te dyshoje shume te une."
"Ufff vetem justifikime"
"Po cfare thua o Arjan?"-ngre zerin une gje qe e acaron.
Ai ndalon makinen dhe me kap nga floket.
"Mua mos ma ngri zerin!"-bertet.
"Me fal."-i them dhe ai me leshon floket.
Qendrojme ne qetesi deri kur arrijme ne shtepine time.
Dal nga makina duke i thene thjeshte naten edhe ai largohet. Ndjej nje gje qe me godet pas shpine."Kush ishte ai?"
"Iihhh oj ma sa me ke trembur."
"Kush ishte ai moj??"-ngre zerin ajo ndersa komshinjte dolen jashte. Sa i urrej keta njerez.-"eja brenda eja se do te te vras fare."-thote me ze te ulet.
Sapo futemi brenda ajo me gjuan.
"Me trego tani kush ishte ai??"
"Asnje o ma ,nje shok."
"Po moj shok, pse nga vesht ha buke une??"
"Po oj ma shok ishte"
"Nxirr telefonin tani ta shoh kte shokun un."
"Nuk ia kam numrin ,as rrjete sociale."
"Hape telefonin ta shoh"-me gjuan perseri.
Nuk dija cfare te beja ,duart po me dridheshin. Me kaploi nje frike. Kaq e pata une. Mora fund!
U zverdha e gjitha ne fytyre kur pashe babin te futej ne shtepi.
"Cfare keni ju te dyja?"
"Yt bije erdhi e shoqeruar me nje djale sonte. Ne makine keta. Surrati ketyre ,po jeni beba akoma ju s'keni mosh per keto. Pale me thot e kam shok. Po mir meqe e ke shok ma jep telefonin."
"Raina ma jep telefonin."-thote babi.
Tani po qe mora fund.
"RAINA"-bertet babi.
"Nuk dua."-them une pa kaluar asnje sekond me vjen nje shuplake nga babi.
"Telefonin Raina."
"Pale del dhe naten nga dritarja."-mami veç i hidhte benzine zjarrit me keq.
"RAINA MA JEP ATE DREQ TELEFONI OSE DO TE TA THYEJ."-bertet babi.
"Thyeje"-me mire ta thyente se sa te lexonte ato biseda. Do te me vdisnin fare.
Babi me merr telefonin nga dora dhe e perplas ne mur.
"Mu zhduk ne dhome"
"Jo se del nga dritarja si e perdal pastaj ajo."-thot mami.-"vajza 17 vjece merret me dashuricka une te coj te shkollohesh por joo."
Largohem per ne dhome duke qare. Nuk ndejta njehere e qete. Pse po pyet zemra se kur te bije ne dashuri?
Zemra nuk pyet te bie ne dashuri apo jo, ajo thjesht ndodh. Eshte nje emocion i fuqishem qe mund të pushtojë jeten tone dhe te na beje te ndihemi sikur jemi në krye të botës ose të na lërë të ndihemi të thyer dhe të vetmuar. Dashuria është diçka që nuk mund të kontrollohet, por mund të ushqehet nëse të dyja palët janë të gatshme të bëjnë përpjekje.
Të biesh në dashuri nuk ka datë skadence; mund të ndodhë në çdo kohë me këdo për çfarëdo arsye. Ne mund të mos e dimë kurrë pse dikush na bie në sy ose na bën zemrën të rrahë kur hyn në jetet tona, por ajo që ka më shumë rëndësi është se si veprojmë ndaj atyre ndjenjave sapo ato lindin brenda nesh. Të qenit mendjehapur dhe i sinqertë për ndjenjat e dikujt do të ndihmojë në krijimin e marrëdhënieve të forta të ndërtuara mbi besimin, e cila përfundimisht do të çojë në lumturi të vërtetë mes dy njerëzve që kujdesen thellësisht për njëri-tjetrin pa marrë parasysh se sa kohë e kanë njohur njëri-tjetrin përpara se të bien çmendurisht kokë e këmbë në dashuri me njeri tjetrin!
Pa marrë parasysh se nga vijmë apo çfarë moshe i përkasim, të gjithë e përjetojnë këtë emocion të mahnitshëm ndryshe, sepse në të vërtetë nuk ka një formulë të caktuar për t'u dashuruar me dikë tjetër.
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️