[49]

429 30 6
                                    

U fut brenda ne dhomen e saj dhe pa ate te ulur ne shtrat me syte e lagur nga lotet nderkohe qe ne duar mbante nje liber. Kishte dy dite qe e lexonte pa shkeputje, vetem gjumi i shkepuste.

"Pse qan jet?"

"Nga libri"

"Cfare te beri te qash?"

"Kjo vajza ka humbur kujtesen dhe nuk e mban mend djalin qe dashuron"

"Po pse lexon keta libra jet? Lexo dicka tjeter pa drama"

"Se keta dua"-thote ajo pa shkeputur syte nga libri dhe po perpiqej ta kishte mendjen aty por Beni ia merr nga dora.

"Ben cfare dreqin bën?? Ma sill ketu!"-ngrys vetullat.

"Eja tani Raina, dil jashte. Mjaft ndejte e mbyllur ne dhome. Shko ne universitet."

"Pff nuk me intereson, rregulloje ti"

"He jet, eja dalim jashte."

"NUK DUAA"-thote me ze te larte duke u shtrire ne shtrat.

Ai shfryen dhe hap sirtarin e pare te komedines se saj, ku mbante te gjitha make-up e saj. E kap ate nga duart dhe e terheq te ngrihet. Ajo ulet kembe kryq mbi shtrat dhe po shihte e hutuar Benin.

"Cfare po ben?"

"Do provoj te te bej ty make-up"

Ajo buzeqesh dhe mezi po priste te shihte cfare do katranoste ai.

"Ca eshte kjo?"-pyet ai

"Eyeliner"

"E si ta bej kte un?"

"Aaa ate se di, ti e di."

Ai qendroi per pak sekonda duke pare syte e saj dhe fillon ti bej nje vize nga syri i majte dhe pasi mbaron syrin e djathte ajo sheh veten ne xhamin e telefonit.

"Bennnn njerin e ke bere shume te gjate"

"Aa ashtu?"-thote ai duke i pare.-"po ke te drejte"-ben pak gishtin me peshtyme dhe e afron te syri saj por ajo sprapset.

"Iuuu o debilll ma shpife"

"Shkoo moj andej, po kur puthemi? "

"Ik re"

Ai qesh dhe vazhdon duke i lyer syte dhe pasi i lyen qerpiket vazhdon te buzet.

"Ca te te bej me?"

"Asgjee boll kaq"-thote ajo dhe merr telefonin per te pare artin e tij.-"O Zot hahhaahahhaha"-qesh duke pare veten me nje sy ne ngjyre tjeter dhe nje sy ne ngjyre tjeter.-"Eyeliner-in iher e ke qare"

"He mi he ti, tallu. Ngatarrova ngjyre"-tha ai i cili e kishte bërë me qëllim që të shihte fytyren e saj të qeshur.

"Tani eshte rradha jote"-thote ajo duke e pare djallezisht.

"Rradha ime per cfare?"-ngre njeren vetull ai.

"Te te bej make-up re budall"

"Jooo"

"He Bennn, hee"

"Joo o jet, pse a mos te dukem gje pederast?"

"He Ben te lutemm, te lutem, te lutem"-thote ajo duke u hedhur ne shtrat si femij.

"Jo thash"

"Te lutemmmm"-i thote ajo duke zgjatur 'm' dhe duke nxjerre disa lot krokodili.
Ai mbyll syte dhe shfryen.

"Mire"

"Oooo shpirti im tii"

E lumtur fillon ti lyej syte, pastaj eyeliner e keshtu me rradhe. Per buzet perdor nje te kuq flake.

"O sa i mir ke dal, prit te bejm nje foto, prit"-thote ajo duke hapur kameren e telefonit ndersa ai tronditet kur e sheh veten. Nuk po i besohej qe e kishte lejuar ta bente ate gje.

"Cfare me ke bere moj shejtane?!"

Ajo qesh dhe i kap buzet me nje dore dhe shkrep disa foto. Teksa ishin duke bere foto, degjuan deren te hapej dhe te dy kthejne koken nga personi qe e hapi.

"Ben?!"-flet i habitur Aleksi dhe Beni ngrihet menjehere nga shtrati dhe shkon te ai me njeren dore para fytyres.

"ALEKS ZHDUKU JASHT"-e shtyen jashte dhe mbyll deren me çeles.

Jashte degjohet Aleksi i cili ishte duke dhene shpirt nga te qeshurat. Raina po qeshte kur degjonte te qeshurat e Aleksit pasi nuk kishte ndalim. Beni merr pecetat e lagura dhe fillon te fshije fytyren i nxehur.

"O pederastii im i vogel ti"-i thote ajo duke qeshur dhe Beni ngrys vetullat dhe afrohet prane saj duke e shtrire ne shtrat.

"Ta tregoj une pederastin ty"-thote ai duke shtrenguar dhembet dhe i kap te dyja duart me nje dore duke ia kaluar pas koke.

Ai fillon ta thith dhe ta puth nga qafa por ndaloi kur pa lot ne syte e saj.

"Me fal Raina..."-thote i penduar per veprimin qe sapo beri.

"Jo, Ben. Nuk ka gje, thjeshte ajo ngjarje nuk me shkitet nga mendja. Me fal ti mua qe..."

Ai i vendos gishtin para buzes-"shhhhh, mos fajeso veten."

"Dreqin Aleks pushoo"-bertet pasi degjoj te qeshuren e Aleksit perseri.-"Kush duron atë pastaj"-pëshpërit ai.

"Më fal Ben"

"Nuk ka gjë jet, a mund të qëndrojmë të përqafuar?"

"Ëhëm, prit sa të fshij fytyrën"

Ndërsa ajo po pastronte fytyrën ai rregullon produktet e make-up duke i vendosur në vendin ku ishin.

Shtrihet në shtrat dhe pas tij, shtrihet dhe ajo. Mbështet kokën në qafen e tij dhe ai e përqafon fort.

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now