Kishte qene e emocionuar gjate gjithe dites sepse ishte dita e pare e universitetit. Gjithcka kishte shkuar shume mire pervec faktit qe edhe Linda me Arjanin ndodheshin ne ate universitet. Ishin shkembyer qe ne diten e pare.
"Pse nuk i fole atij djalit? Ai ishte i interesuar te te njihte."
"Une nuk jam e interesuar Emi."
"Kishte para oj moter."
"Em nuk me interesojne parate e tij. Une dua Benin."
"Ufff Beni, Beni. Mjaft shpresove se do te vije Raina. Ai tani eshte duke shijuar jeten me kurvat andej, ti thua Beni."
"Dhe nga e di ti Emi? Mos fol kot."
"A kaq besim ke qe nuk e ben? Kushedi, ndoshta eshte fejuar"- qesh ajo.-"ti rri prite."
"Em rri mire"-i them por ajo nuk pushonte.
"Nuk dua te qendroj ne kete shtepi o In, nuk e duroj dot ate kurven"
Kthej koken nga ajo e besdisur.-"Em cfare te ka bere Daniela qe e urren kaq shume?"
"Ajo eshte femra me e shpifur qe ekziston, i kam ende fotot e asaj nudo."
"Pa asnje prove qe jane te sajat."
"Po cfare prove? Ajo duket qe eshte kurve por me ty hiqet si e ndershme. Shiko neqoftese Beni jot i dashur vjen ka per t'ia hedhur grepat sic ta beri Linda. Ose ndoshta flasin dhe tani."-qesh ajo.
"MJAFT ME KAQ!"-bertas.-"U lodha duke te degjuar te flasesh keq per Danielen. Mjaft! Neqoftese nuk te pelqen prania e saj ne shtepi deren e ke te hapur."
"Cfare dreqin?? Po mbron ate? Ne kemi vite qe njihemi Raina dhe ti mban anen e saj qe para 4 muajsh jeni bere shoqe."
"Ajo te pakten nuk ka folur asnjehere keq per askend duke u bazuar nga fjalet e te tjereve. Ajo me mbeshtet ne gjithcka dhe me kupton me mire sesa ti."
"Domethene une nuk te mbeshtes, une nuk te dua? Ne rregull Raina. Shpresoj qe Daniela te jete nje shoqe me te vertete e mire. Mirupafshim."-ajo shkon ne dhomen e saj dhe del me pas disa minutash me valixhe ne dore.
"Mund te shkosh kur te gjesh nje vend për te flejtur Em, mund..."
Ajo perplas deren dhe largohet. Mbyll syte dhe shfryej. Dera hapet dhe brenda futet Daniela e hutuar me disa qese me ushqime.
"Raina? Cfare ndodhi?"-me pyet teksa po linte qeset ne kuzhine. Afrohet prane meje me milkan time te preferuar.
"U largua Dan."
"Pse?"
"Do qendronte te nje kusherire"-e genjej sepse nuk doja ta merzisja duke i thene se arsyeja e zenkes ishte ajo.-"per mua ajo?"-bej nje buzeqeshje. Ajo qesh dhe me drejton milkan.
"Poo per ty."
I jap nje puthje ne ajer.-"te duaa"
"Ik mi interesaxhie ua"
"Hahaahahahahaha jooo."
"Mir mi se bej shaka"-afrohet prane meje dhe me perqafon.
Telefoni po me binte dhe une ngrihem menjehere duke shkuar ta hap me shpresen se eshte ai.
"Alo mam"-them duke u ulur ne divan.
"Si je Raina? Ke ngrene? A je mire aty? Si shkoi dita e pare?"-po me bombardonte me pyetje.
"Mire jam mamush dhe po kam ngrene. Shume mire shkoi. Ju cfare beni? Po ma ndjeni mungesen?"-qesh lehte.
"Po, po. Po na duket kjo e premtja shekuj larg"
"Mos u merzisni mam, do flasim cdo dite."
Fola nje gjysem ore me mamin dhe babin pastaj e mbyllem.
"Uff Dan, pse nuk me telefonon ai? Me ka harruar?"
"Jo Raina jam e sigurte qe ai nuk te ka harruar. Ku harrohesh ti mi?"
Qesh dhe kafshoj nga milka me luleshtrydhe duke i dhënë dhe asaj një copë.
"He tani flasim seriozisht. Çfarë i pëlqen atij tek unë? Dhe meqë ra fjala kush tha që ai më pëlqen?"
"Or Ben shkruaji cucës se po luan mendsh"-thotë Daniela ndersa unë i gjuaj me jastek.
"Po unë çfarë pëlqej tek ai?"
"Po më pyet mua apo veten?"
"Më pyet ti mua."
"Mirë"
Ulem këmbë kryq në divan dhe vendos një jastëk në prehër dhe po prisja të më bënte pyetje.
"Cilat jane 6 gjërat që të pëlqejnë tek Beni?"
"Hmm...sytë, karakteri, flokët, më pëlqen sepse kur jam pranë tij ndjehem shumë mirë, gjithmonë kur kam nevojë është aty për mua, kur jam e mërzitur më ngre humorin..."
"Ëhëm, tjetër?"
"Trupi.."
"Mojjj perversee"-qesh ajo ndersa unë vendos jastëkun para fytyrës.
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️