[56]

471 30 0
                                    

Ajo po qeshte dhe duke ngjitur shkallët putheshin në buzë herë pas here. Ishin bërë ujë nga koka tek këmbët.

Hapin deren pa bërë zhurmë dhe po ashtu e mbyllin. Ai puthit buzët me të sajat përsëri dhe pa u ndarë nga buzët e njëri-tjetrit drejtohen drejt dhomës së Rainës. Ajo dërgon duart te kopësat e këmishës së lagur që i qëndronte ngjitur pas trupit duke i treguar mjaft mirë muskujt e tij. Ia heq dhe e hedh diku në dhomë. Ai i shtrengon fort të pasmet duke bërë që një rënkim i lehtë të dilte nga buzet e saj. Ajo heq trikon e saj dhe e terheq ate drejt shtratit.

Buzët e tij ishin të buta, por të forta ndaj buzëve të saj, duke dërguar shkëndija elektriciteti në çdo centimetër të trupit të saj me çdo prekje të vazhdueshme që dukej se do të zgjaste përgjithmonë, por gjithashtu kalonte shumë shpejt në të njëjtën kohë. Duart e saj mbështilleshin në të dyja anët e fytyrës duke e përkëdhelur me butësi përpara se t'i kalonte përsëri nëpër flokët e tij, gjë që e bëri atë edhe më të papërmbajtshëm në këtë moment.

Duart e Benit filluan të bredhin mbi trupin e saj ndërsa i puthte qafën dhe buzët. Prekja e tij ishte e butë, por në të njëjtën kohë pasionante, duke eksploruar çdo centimetër të lëkurës së saj. Këto ndjesi që nuk i kishte provuar kurrë më parë ia aktivizonin fluturat në stomak. Zemra po i rrihte si e cmendur nga ato puthje dhe prekje.

Buzët e tij prekën edhe njëherë buzët e saj para se të zbriste në pjesë të tjera të trupit të saj, nga gjoksi në bark pastaj ai kthen shikimin nga ajo për të marrë konfirmimin nëse e dëshironte atë gjë.

"Dëshiron të vazhdoj jet?"

"Po"

Ai i ul pantallonat dhe i heq të brendshmet. Fillon ti lëpijë pjesën intime nga jashtë dhe pastaj e fut gjuhën brenda saj. Ajo dergon duart në flokët e tij duke ia tërhequr gjë që e bëri atë të levizte gjuhën më shpejt.
Rënkimet e saj që thërrisnin emrin e tij e kishin eksituar keq. Pasi pa që ajo ishte gati të vinte, ngadalëson lëvizjen dhe ndjen duart e saj ti shtyjë kokën më pranë organit të saj.

"Ben më shpejtt"-foli ajo duke rënkuar dhe ai qesh lehtë i kënaqur. Fillon të lëvizë përsëri më shpejt ndersa ajo ngrinte trupin lartë.

"Derdhu në gojën time jeta ime"-tha ai ndersa këmbët e saj po dridheshin. Ajo derdhet pasi dëgjon zërin e tij dhe ai fillon t'ja lëpijë lëngun duke bërë që ajo të dridhej nga ato prekje.

I lë një puthje në pjesën intime dhe sheh atë të merrte frymë rëndshëm ndersa shtrin këmbët ngadalë në shtrat.

"Të dua"-i thotë ai dhe e puth në buzë.

"Edhe unë"-thotë ajo që kishte filluar të qetësohej paksa.

Ai futet në tualet dhe pas pak dëgjon ujin të hapej, buzëqesh pasi e mori me mend çfarë ai kishte bërë. Beni del nga tualeti dhe shtrihet nga ana tjeter e saj. Pasi mbulon atë dhe veten e tërheq pranë vetes.

"Si ndjehesh?"-e pyet tejsa e puthi në ball.

"Shumë mirë"-thotë ajo dhe vendos kokën në qafën e tij.-"a nuk je i parehatshëm të flesh me pantallona?"-pyet pas pak ajo.

"Po ça të vesh?"

"Hiqi fare"

Ai buzëqesh djallëzisht.-"e sigurt?"

"O budall, vetem pantallonat hiq"-rrotullon sytë ajo dhe ai ngrihet të heq pantallonat. Shtrihet përsëri pranë saj duke mbështjellë me duar belin e saj.

"Kujdes mos del padashje e futet vend e pa vend"-thotë ajo me sytë e mbyllur përgjumësh ndersa ai qesh.

"Legene"

"Cohu mbyll deren se mos na vjen Daniela në mëngjes."

Ai ngrihet dhe shkon të mbyll deren pastaj rehatohet përsëri pranë saj.

"Ben shko më merr një çokollatë"-thotë ajo duke mbledhur buzët si bebe.

"Seriozisht Rai?"

"Të lutem"

Ai shfryen dhe ngrihet përsëri duke dalë nga dhoma. Ajo shkon drejt dollapit të saj dhe merr bluzen e tij që e mbante aty dhe e vesh, pastaj shtrihet përsëri në shtrat duke pritur atë.

Beni mbyll deren dhe i drejton asaj çokollatën.

"Bluza ime është ajo?"-pyet ai duke u shtrirë.

"Ëhëm"

"Moj hajdute kur ma more?"-qesh ai ndersa ajo i nxjerr gjuhën dhe kafshon një copë nga çokollata.

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now