Ndodheshin ne oborrin e shtepise se Arjanit duke pare yjet. Yjet në qiellin te erret janë një pamje magjepsëse për t'u parë. Në një natë të kthjellët, duket sikur mund t'i afrohemi dhe t'i prekim. Ata duken si diamantë te vegjël që shkëlqejnë. Është e lehtë të humbësh duke ngulur sytë në bukurinë e tyre për orë të tëra, sikur koha të ndalet ndërsa shikon këto pika vezulluese drite të shpërndara në pafundësinë e hapësirës mbi ne.
Yjet i kujtojnë se edhe në kohërat më të errëta, ka gjithmonë një fije shprese nëse vazhdojmë ta kërkojmë atë.
"He pra shpirti im, qendro me mua sonte"
"Nuk mundem Arjan. "
"Ne rregull pra , pime keto dhe te shoqeroj une."-thote ai i cili, fut dicka ne pije dhe ia drejton asaj.
"Pak si heret u kujtova por,"-qesh ajo teksa pinte nga pija e saj.-"ku ke qene gjate kesaj jave?"
Ai qesh dhe Raina fillon te qeshe pas tij.-"pse po qeshim?"-pyet ajo dhe vazhdoi te qeshte.-"qenka e shijshme, ma mbush perseri"
Ai i merr goten bosh dhe e vendos ne tavoline dhe pastaj kap ate nga beli dhe e puth.
Raina u ndje sikur ishin në një botë tjetër, në një kohë dhe në një vend të ndryshëm. Ajo ndjente një ngrohtësi dhe një dashuri të vërtetë ndaj Arjanit. Nuk mund të ndalte ndjenjat e saj dhe i përgjigjej puthjes së tij me një puthje të thellë dhe të pasionuar.
Arjani e merr ne krahe dhe futet brenda shtepise se tij duke harruar të mbyllë derën, futet në dhomën e ndenjes dhe e shtrin në divan.
"Arjan..."-bën të flasë ajo por ai i vendos gishtin tregues mbi buzë për ti treguar që duhet të mos flasë.
Filloi ti zbërthente kopësat e këmishës nderkohë që në dorën tjeter mbante telefonin duke i bërë video.
"Ti more shk****at"-dëgjohet zëri i Benit i cili i kishte parë që në momentin kur u takuan. I gjuan me grusht duke bërë që ai të rrëzohej në tokë dhe i hypën lartë duke i gjuajtur pa ndalim.-"të thashë që do të të vrass"
Raina për një moment vjen në vete dhe ngrihet duke shkuar të ndalojë Benin.
"Ben çfarë do ti këtu??"
Ai ndalon dhe merr telefonin e Arjanit duke fshirë videon por jo pa i bërë video nga telefoni tij më parë ,që kur ajo të vinte në vete ti tregonte se sa e donte Arjani saj i dashur.
* * *
"Pse nuk e kuptoni??"-bertet ajo drejt tij duke i gjuajtur ne kraharor.-"pse nuk e kuptoni qe e dua dhe me do?""Duket qarte se ai nuk te do."
"E nga e di ti??"
"E di Raina, e di. Dhe kur ta kuptosh do vish te me thuash: 'Ben ti kishe te drejte, me fal qe nuk te degjova, ai nuk me donte...' "-po perpiqej te bente zerin si ajo.
"Mjaft!"
"Ne rregull Raina. Meqenese te dashka kaq shume pse te futi droge ne pije?"
"Si?"-pyet ajo e cila mbante koken me dore pasi filloi t'iu merrnin mendt.
"Ai të drogoi dhe te shtriu në divan dhe po të zhvishte nderkohë që po të bënte video."
"Cfare po thua??"-bertet ajo e cila mezi po qendronte ne kembe.
"Ti nuk qëndron dot në këmbë, shiko sytë si të jan bërë! E më thua nuk je droguar."
"E kam nga alkooli. Arjani nuk do ta bënte asnjëherë atë gjë. Ti ndoshta po."
Ai qesh ironikisht dhe i thotë të futet në makinë pa e zgjatur më shumë.
"Nuk jam mirë fare Ben."
"Çfarë ndjen?"
"Më vjen të të gjuaj njëherë fort, më përzihet, ku di unë nuk jam ndjerë ndonjëherë kështu."
"Hej nuk eshte ketej rruga per ne shtepine time"-flet pas pak.
"Nuk mund të të coj në shtëpi në këtë gjëndje"
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️