Le telefonin ne komendine dhe shtrihet ne shtrat duke i marre ere jastekut i cili kishte aromen e saj. Ai vriste mendjen per të, se ku ishte ne keto momente apo cfare po perjetonte. Deshironte shume qe ajo te ndodhej ne krahet e tij tani.
"Shpresoj te jesh mire engjell"
Pas nje gjysem ore Aleks futet ne dhome dhe sheh Benin te cilin e kishte zene gjumi ne shtratin e saj. Nuk e zgjoi pasi kishte qe pardje qe nuk kishte pushuar. Mori telefonin e saj dhe u drejtua nga dhoma e ndenjes aty ku ndodhej dhe Tini.
"E zhbllokon dot Tin?"
"Sigurisht qe po."
Tini po përdorte të gjitha aftësitë e tij të hakerimit për të thyer sigurinë e telefonit të Rainës. Ai po shtypte në kompjuterin e tij, duke provuar disa kode të ndryshme në përpjekje për ta zhbllokuar atë. Me kalimin e minutave, ai filloi të zhgënjehej, pasi po kalonte më shumë se sa pritej. Pas disa minutash te tjera, Tini më në fund arriti të gjente kodin e saktë dhe zhbllokoi telefonin e Rainës. Tini buzëqeshi me krenari dhe ia dorëzoi telefonin Aleksit.
"Faleminderit shoku"
"Asgjë vlla"
Po dëgjonte zilën e telefonit të tij dhe hap sytë, i përgjumur përgjigjet në telefon menjëhere pasi pa që ishte njëri prej njerezve të tij.
"Shef, kam lajme të reja."
"Fol"
"Një burrë, në një pikë karburanti në Vlorë ka parë një djal që po tërhiqte një vajzë nga krahu dje, kur i tregova foton e zonjushës më tha që ishte ajo. Gjetëm makinën por jo ata, kanë nderruar makinë."
"Tjeter?"
"Kaq për momentin shef, do ju lajmëroj përsëri."
Beni mbyll telefonin dhe ngrihet nga shtrati duke shtriqur krahët. Del nga dhoma saj dhe shkon në dhomën e ndenjes, ku gjeti Tinin me Aleksin duke biseduar.
"Hë e zhbllokuat?"
"Ka gjë që nuk bëj unë??"-qesh Tini dhe i drejton telefonin e saj. Ai e merr dhe ulet në divan, e dergon te biseda me mamanë e saj dhe i shkruan: "Mami jam mirë, më fal që nuk të kam hapur telefonin por kam qënë shumë e ngarkuar. Flasim pastaj."
"Çohuni mor trapa se do shkojmë në jug"
"Jug?"-pyesin ata të dy njëkohësisht.
* * *
Ndërsa qëndronte e vetme në dhomën e errët, ajo dëgjon zhurmat e rrëmbyesve të saj. Zemra i rreh dhe trupi i dridhet ndërsa i dëgjon duke ecur jashtë dhomës ku ndodhej. Sytë e saj janë ngulitur në hapësirën poshtë derës, duke shpresuar dhe duke u lutur që të shihte Benin të vinte për ta shpëtuar. Por ndërsa zhurmat shuhen dhe dera mbetet e mbyllur, edhe shpresat e saj fillojnë të shuhen pak e nga pak. Çdo sekondë ndihet si një jetë teksa ajo pret atë.Dera hapet dhe brenda futet Gersi me një tabaka në dorë. Vendos tabakanë në shtrat dhe sapo do të dilte jashtë ajo hedh tabakanë në dysheme. Ai merr frymë thellë dhe kthehet nga ajo me buzëqeshje psikopati në fytyrë.
Shkon drejt saj dhe e kap prej flokësh pastaj i gjuan me shpullë nga të dyja faqet.
"Kurv e keqe"
E shtyen në shtrat me forcë dhe i heq bluzen, duke e grisur.
"Të lutemm mos e bëj, të lutem"-fliste ajo mes lotësh. Ai injoron lutjet e saj dhe vazhdon ti heq tutat dhe të brendshmet, duke ekspozuar trupin e saj.-"MË LËSHO"-bërtet ajo. Bërtet për ndihmë, por askush nuk mund ta dëgjojë këtu përveç vetë përdhunuesit; kështu që në vend që të thërrasi për ndihmë, fjalët ikin nga buzët e saj drejt tij.-"Të lutem ndalo! Mos e bëj të lutem!"
"Sa e mirë që je"-thotë ai duke e parë në të gjithë trupin.
Përgjërohet e dëshpëruar me lot dhe zërin që i dridhej, por gjithçka që e përshëndet janë të qeshurat mizore që jehojnë nga muret rreth tyre si një ogur i qëllimit të keq që zgjatet si një hije e hedhur nga vetë vdekja.
Ai zhvendoset sipër saj dhe u fut me vrull pa u interesuar për dhimbjet e saja.
"Rënko emrin tim bukuroshe"
"BENNN"-bërtet ajo mes lotësh dhe ai i gjuan fort në faqe.
"THUAJ EMRIN TIM"
"BEN"
Kjo gjë e bën të acarohet më shumë dhe futet dhe del brenda saj me shpejtësi duke i shkaktuar dhimbje më shumë. I gjuan përsëri me shpullë duke ia skuqur të dyja faqet. Gersi kap rripin dhe e godet në fytyrë.-"Vajzë e keqe!Bërtit emrin tim tani!"
"Më lër të lutem! Ndalo!"
Ai del nga ajo dhe vishet. Në momentin që ajo mendoi se ai do të largohej nga aty, ai fillon e godet me rrip në të gjithë trupin. Ajo po qante në mënyrë të pakontrolluar, nuk mund ta duronte dot gjithë atë dhimbje. I përgjërohej të ndalonte por ai nuk e dëgjonte. Dikush futet në dhomë dhe e nxjerr atë jashtë ndërsa ajo ngeli aty e vetme dhe në dhimbje.
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️