"Dann ma hap deren"
Lexoi kete mesazh nga ai dhe u ngrit menjehere nga shtrati. Del nga dhoma dhe shkon te hape deren kryesore pa zhurme.
"Shpirti im tii sa me mori malli"-peshperit ai duke e puthur ne buze dhe pasi mbyllin deren shkojne ne dhomen e saj.
"Vetem 5 ore kane kaluar Aleks"-thote ajo ndersa ai e shtrengonte pas vetes.
"Mua me mori malli sa te ktheva kurrizin."-peshperit perseri ai dhe ajo qesh.
"Perse po peshperisim?"
"Hahahaha ku di une"
"Deshiron te hash?"-e pyet ajo teksa ai hoqi trikon.
"Ncc hengra nga mami"
"Ke mam ti?"-pyet ajo ndersa ai e sheh dhe qesh.
"Pse shpirt kush me solli ne jet mua, lejleku?"
"Jo mendova se...domethene epo nuk e di."-thote ajo e hutuar duke pare muskujt e tij ndersa ai qesh nga fjalet e saj.-"hmm mire, cfare do bejme?"-vazhdoi duke mos ditur cfare te thoshte pasi as ai nuk po fliste.
"Shume gjera"-tha ai me buzeqeshje djallezore ndersa ajo ul koken e skuqur.-"pershembull mund te puthemi gjithe naten une se kam problem."-shtoi duke u ulur ne shtrat dhe me pas terheq ate nga duart duke bere qe Daniela te binte mbi preherin e tij.
"Si thua te vazhdojme te shohim ate filmin qe po shihja une? Ta them une fillimin."
"Mire pra."-pranoi Aleksi dhe teksa po i tregonte per filmin u ngrit te marre laptopin. E dergoi tek filmi dhe u ul perseri ne preherin e tij. Filloi te ndjente dicka poshte vetes dhe ngeli e ngrire. U perpoq te ikte nga preheri tij por ai nuk e lejon.
"Keta filma sheh ti shpirt?"-qesh ai pasi ne film filloi nje skene e nxehte te cilen e beri te ndjehej akome me shume ne siklet.
"Nuk e dijaa"-thote ajo e turperuar dhe ngrihet nga ai duke mbyllur laptopin me te shpejte pasi aktoret po dilnin jashte kontrollit.
"Dan"-thote ai i menduar.
"Po?"
"Dua te flasim per dicka."
"Per cfare?"-pyet ajo kurioze me zemren qe i rrihte fort.
"Ato fotot dhe videot, a me tregon pak si eshte historia e tyre?"
"Cfare fotosh dhe videosh?"-pyet e hutuar.
"Ato pra qe thone qe je ti."-tha ai dhe pa qe ajo u merzit.
"Dhe ti mendon se jam une?"-pyet ajo me gjysem zeri dhe ai e mohon menjehere.
"Jo"
"A kaq larg paskan shkuar ato?"
"Mi tregoi Emi"-tregon ai dhe ajo tund koken sikur te thoshte 'aha'.
"Epo ja si eshte historia Aleks."-ulet ne shtrat.-"Ne vitin e pare nje djale tha se me kishte fiksim dhe donte tu njihnim dhe kur une nuk pranova, atij nuk i pelqeu refuzimi dhe nxorri ato fotot. Te gjithe djemte e shkolles normal i besuan atij pasi tha se fotot ishin te mijat. Pastaj u perhap ne te gjithe shkollen dhe qytetin dhe te gjithe me mendojne ashtu vajze."-perfundon ajo duke mbajtur lotet.-"me beson?"
"Sigurisht qe te besoj Daniel. Ma jep emrin e tij"-thote ai me vetulla te ngrysura ndersa ajo e sheh me nje shikim pyetes.-"ma jep pra."-ngre zerin.
"Nuk e di"
"Si nuk e di??"
"Nuk ja mbaj mend Aleks, qetesohu. Per cfare e do?"
"Do e rrah moj si per cfare e dua? Ose do e vras me mire."
"Aleks, ja e vrave, cfare do ndodh pastaj? Asgje, mendimet e njerezve per mua nuk do te ndryshojne. Ti nuk mund te vrasesh gjithe njerezit."
"Per ty i vras te gjithe"
"Une nuk dua ta besh kete gje. Me premton qe nuk do i vrasesh ata?"
"Aleks!"-thote perseri pasi ai nuk i ktheu pergjigje.
"Mire pra nuk e vras."-thote ai dhe ajo buzeqesh."Por edhe neqoftese i vras, neve nuk na prish pune."-shton me pas dhe i perfundon nje jastek pas koke.
"Nuk do vrasesh, mire?"
"Mire"
Afrohet prane saj duke e vendosur poshte vetes dhe me gishtin e madh te dores i prek lehte buzen e poshtme. Ajo po merrte fryme me veshtiresi dhe fluturat ne stomak filluan perseri te terboheshin.
"Ta ha buzen un ty, sa e mira je."-thote ai dhe puthit buzet me te sajat ndersa ajo kalon doren ne floket e tij duke e cmendur me shume.-"dreqin"-mermeriti ai pasi ndjeu perseri ereksionin.
"Cfare ka? E di qe nuk di te puth."-thote ne siklet ajo.
"Jo o shpirt e pata per gje tjeter"-tha ai duke u mbeshtetur me të qe edhe ajo ta ndjente, gje qe e beri te skuqej akoma me shume.-"oo se do te te ha fare kur me skuqesh keshtu."-qesh ai dhe e puth ne buze perseri.
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️