[20]

479 37 25
                                    

"Pse silleni çuditshem ju? Keni qe dje. Ben!"

"He"

"Cfare kenii?"

"Asgje"-thot ai duke tundur kemben papushim.

"Po dukesh si ne stres"

"Jo mj nuk kam gje."

Une shfryej dhe ngrihem ne kembe ndersa ata te dy po me veshtronin.

"Do ma thoni cfare ka ndodhur?"-pyes duke vendosur duart ne bel.

"Asgje"-ngre zerin Beni.

"Dua te shkoj ne shtepi."

"Eja"

Ai ngrihet nga divani dhe del jashte, shkoj pas tij. Sa e acaruar jam kur nuk me tregojne si eshte puna. E di shume mire qe ata te dy po me fshehin dicka dhe do ta zbuloj!

Pas nesh erdhi dhe Aleksi, futemi te tre ne makine dhe do na duheshin 2 ore e gjysem per te arritur ne shtepine time.

Gjate gjithe rruges nuk foli asnjeri nga ne. Ndaluam te nje karburant dhe ata shkojne ne supermarket ndersa une po qendroja brenda duke pare jashte. Ndaloi nje makine dhe nga aty dolen disa persona me maske.

"Mos perseriii"

Kaloj ne sedilen para dhe vendos siguresat dyerve. Njeri prej tyre vjen drejt makines tone, percjell peshtymen me veshtiresi dhe vendos duart ne timon. Ai troket ne xham dhe ben me shenje qe ta ulja.

Un i tund koken ne shenje mohimi, ai provon te hap deren. Une ndez makinen dhe i jap mbrapsht, gati sa nuk godita makinen e tyre. Pastaj i jap gaz para. Ai vrapon ne makinen e tij dhe po me ndiqnin.

Dreqin kam kohë që nuk kam ngarë makine.

"Eja Aleks"

Dalin nga supermarketi dhe shohin makinen e tyre te largohej dhe nje makine tjeter teksa e ndiqte.

"Dreqin Rainaa"-bertet Beni dhe te dy vrapojne drejt nje personi i cili sapo ndezi motorrin.

"Zoteri po ta marrim hua"-thot Aleksi dhe i gjuan me grusht duke bërë që të rrëzohej nga motorri, i marrin celesat dhe hypin ne motorr.

"Kush dreqin jane keta??"-bertet Beni ndersa po i shkonin nga pas.

"Nuk e di vlla"

"Me nxirr pak telefonin dhe telefonoi Raines."

Fut doren ne xhepin e tij dhe i bie numrit te Raines ajo u vonua pak dhe ia hap duke folur ter panik.

"Ku i ka frenat kjooo??"

"Raina ndalo jemi pas teje"

"Ore nuk e di si ndalohett. Pse dreqin me lini vetemm???"-bertiste ajo.

"Qetesohu"

"Si te qetesohem ore?? Do i bie ndonje shtylleee"

Personat qe po e ndiqnin, dalin anash nga ajo dhe i drejton pistoleten.

"RAINA KUJDESSS"

Ajo kthen koken nga ata dhe i shikon e frikesuar, nderkohe nje buri kamioni u degjua. Ajo arrin ta shmang duke u futur ne nje fushe.

Beni shkon pas saj me zemren qe po i rrihte shpejt, mendoi se do perplasej me kamionin. Ajo arrin te ndaloje makinen dhe del jashte. Beni dhe Aleksi vrapojne drejt saj.

"Ata kishin pistolete."-thote e trembur ajo ndersa ne ato momente ata ndalojne makinen para tyre.

"Pas makine"-thot Aleksi dhe shkojne pas makines ndersa personat me maskë filluan te gjuanin me arme.

Beni nxjerr armen nga brezi bashk me Aleksin dhe fillojne te gjuajne ne drejtim te tyre. Raina po i shihte e frikesuar dhe e çuditur.

Pas pak te shtenat e armeve kishin pushuar dhe Beni e prek te supi. Ajo largohet paksa e frikesuar.

"Çfare jeni ju?"-pyet ajo por nuk merr pergjigje. Ngrihet ne kembe dhe sa do te kthente koken nga trupat e vdekur Beni se lejon.

"Futu brenda"

"Me tregoo"-ngre zerin.

"Raina mos me acaro, futu ne makine!"

"Nuk dua"

"Eshte urdher!"

"Nuk me interesonn"

E kap prej krahu dhe e fut ne makine ndersa ajo po i bertiste.

Aleksi hap bagazhin dhe nxjerr nje litar, kapin nje nga personat te cilin e kishin plagosur ne kembe dhe pasi e lidhin e fusin ne bagazh. Ajo po i shihte nga pasqyra dhe kur u futen ne makine po rrinte si e ulur ne gjemba.

"Dua nje shpjegim. Sa më acaroni kur nuk përgjigjeni"

"Sa më acaron kur pyet vazhdimisht."

"Nuk do ndaloj deri kur të më tregoni se çfarë po ndodh."

"Nuk po ndodh gjë."

"Si ore nuk po ndodh gjë? Ata erdhën në shtëpi, për pak sa desh na vranë dhe më e bukura keni futur dikë në bagazh. Çfarë janë ato armë njëher?? Flisniii"

"Jemi pjesë e mafias Raina."-thotë Beni ndersa Aleksi e sheh. Ajo fillon të qeshë.

"Në mafia thot hahahaha, Aleks e dëgjove çfarë tha?"-ajo po vazhdonte të qeshte.

"Nuk beson?"-Beni ndalon makinën dhe kthehet nga ajo e cila po qeshte.

"Ti me këtë fytyrë ëngjëllore"-thotë ajo ndersa Aleksi lëshon një të qeshur por ndalon pasi Beni e pa shtrembër.

"Po mirë, nëse do besoje nëse nuk do mos e beso."

"Prit, ti nuk po tallesh?"-flet ajo pasi pa seriozitetin e tij.

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now