[61]

365 24 2
                                    

Sapo hapi deren e dhomes se Raines per te shkuar ne tualet perballet me shokun e tij i cili sapo doli nga dera perballe qe ishte dhoma e Danieles. E shikoi i habitur dhe me pas buzeqesh djallezisht ne drejtim te tij ndersa Aleksi vendos njeren dore pas qafes duke buzeqeshur.

"He re shejtan"

"Ç'ke?"-pyet Aleksi me buzeqeshjen vesh me vesh.

"E mir, mir domethene mund te behem xhaxha une"

"Po,po"-thote dhe largohet me duar ne xhepa ndersa Beni futet ne tualet duke qeshur.

Ditelindja e personit qe ajo dashuronte erdhi shume shpejt. Sapo u fut ne vilen e tij  me dhuraten ne duar, po ngjiste shkallet ku syte i zune nje sherbetore te dilte nga dhoma e tij. E shikon shtrember ate sherbetoren dhe hap deren e tij pa trokitur.

"Tii zoti debil"-thote ajo sapo futet dhe sheh ate i cili kishte shikimin mbi disa dokumenta.

"Jet cfare ndodhi?"

"Cfare donte ajo ketu?"

"Kush?"-ngre njeren vetull ai duke lene dokumentet.

"Ajo qe sapo doli nga dhoma jote"

"Aaa ajo. Sherbetorja."

"Pfff e cfare deshi ajo ketu?"

"I kerkova keto"-tha duke bere me shenje nga dokumentet.

"Pse nuk ia kerkoje dot rojes??"-rrotullon syte dhe pastaj u kujtua perse kishte ardhur aty.-"ooo zemra imee, o shpirtiii imm kush me ka ditelindjen uaa."-tha duke shkuar ta perqafoje."-Gezuar ditelindjen, mu befsh edhe 100 vjec dhe u plaksh me mua. Te dua shume, shume, shume."-vazhdoi duke e puthur ne buze, faqe dhe qafe. Ai qesh dhe pasi e falenderon puthit perseri buzet e tij me te sajat. Raina i drejton dhuraten me buzeqeshje ne fytyre dhe ai e hap gjithe kuriozitet. Pa oren ku poshte ishte gdhendur emri i Raines. Ne fillim kishte menduar te shenonte inicialet e tyre por pastaj kishte ndryshuar mendjen. Beni buzeqesh dhe i jep nje puthje tjeter.

"Te dua Raina!"

"Edhe une te dua!"-thote mes puthjes dhe u shkeputen pasi zilja e telefonit te Benit po binte pa pushim.-"kush eshte?"

"Cunat"

"Cfare kane?"

"Nuk kane gje"-thote ai duke lene telefonin ne komedine dhe kap Rainen prej beli.

"Ndoshta duan te dalin"-vendos duart ne kraharorin e tij ndersa ai e shtrengon me shume pas vetes.

"Sonte dua te rri vetem me ty"

"Vetem sonte?"

"Gjithe jeten"

Beni e puth pergjate qafes, pasi i le dhe disa te thithura, i heq trikon duke vazhduar ta puth ne gjoks. Ajo anon koken nga ajo ndjenje qe i pelqen aq shume. Sytë e tij u ngulën në sytë e saj.  Ajo mund ta ndjente veten duke u lagur në sekondë.  Beni zgjati dorën dhe fërkoi pjesen e saj intime mbi tuta, futi doren dhe rreshqiti gishtat ngadalë në organin e saj dhe po e ledhatonte ngadalë.

Raina mbështet kokën në kraharorin e tij me sytë e mbyllur ndersa ndjente gishtat e tij. Ai i dha një shtrëngim të butë dhe pastaj filloi të fuste njërin gisht brenda dhe ta nxirrte ngadalë.

"Beenn lëviz më shpejt"-pëshpërit ajo ndersa ai e shtriu në shtrat dhe filloi ta puthte në të gjithë trupin.

"Fjalët magjike?"

"Do mut"-thotë ajo ndersa ai e sheh shtrembër dhe nxjerr gishtin nga ajo.-"Të lutemmm"

"Të lutem çfarë?"

"Më shpejt, të lutem"-thotë dhe ai fillon përsëri duke lëvizur gishtat më shpejt kësaj radhe. Ia heq tutat duke i hedhur diku në dhomë dhe pozicionon kokën poshtë saj duke filluar ta lëpijë dhe të lëvizë gjuhën me shpejtë.

"Dreqinn ndjehem shumë mirë"-thotë ajo duke rënkuar nga kënaqësia ndersa kishte kapur atë nga flokët.

Ai ngrihet nga ajo dhe heq rrobat.

"A je gati jet?"

"Është hera e tretë dhe ti ende pyet, jepi pra."-thotë ajo e paduruar dhe ai qesh. Lëvizte brenda saj dhe ndjente prekjet e saj në shpinën e tij dhe pas shtrëngimi flokëve që e çmendte fare.Çifti u shtri së bashku në një shtrat me çarçafë dhe batanije të buta, trupat e tyre të ndërthurur në ngrohtësinë e lumtur të përqafimit të njëri-tjetrit.  Ndërsa afroheshin më shumë, mes tyre filloi të krijohej një energji intensive që ishte pothuajse e prekshme.  Ata ndiheshin sikur asgjë tjetër nuk ekzistonte jashtë këtij momenti. Çdo prekje dërgonte valë kënaqësie që rrjedhnin nëpër venat e të dyve derisa dukej sikur nuk kishte fund dëshira e tyre për njëri-tjetrin. Ndjesitë e krijuara nga të qenit kaq afër u rritën vetëm kur arritën kulmin e tyre njëkohësisht.

Ai ndaloi dhe u shtri anash saj ndërsa me njërën dorë fërkonte barkun e saj.

"Do shkoj të bëj një dush."-thotë ajo pasi frymëmarrja i ishte qetësuar.

"O jett"-thotë ai me një fytyrë të mërzitur.

"Çfarë ka Ben?"

"Nuk kam para të paguaj ujin, duhet të harxhojmë sa më pak."-tha serioz ai ndërsa ajo e shihte e hutuar.-"pra duhet të bëjmë dush bashkë."-përfundon.

"Oh, Zot. Ben, ti je budalla."

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now