[53]

445 32 7
                                    

"Pff po ajo çfarë deshi këtu"-thotë Emi drejt Aleksit dhe ai e sheh pa e kuptuar se për kë e kishte fjalën.

"Kush?"

"Daniela"

"Çfarë ka ajo?"-ngrys vetullat ai.

"Bah është shumë kurvë"

"Mua më duket vajzë e mirë"-thotë ai duke kthyer shikimin nga ajo e cila po fliste me mamanë e Rainës.

"Hahahahah prit të tregoj fotot e saj dhe videot."-thotë ajo dhe po kërkonte në gallerinë e saj.-"jaa shihe."-thotë ajo duke qeshur dhe ai largon sytë menjëherë pasi pa që ishin foto nudo.

"Daniela është aty?"

"Po pra ajo vajza mirë."

Ai shikon nga Daniela e cila sapo ktheu kokën nga ai. Ai e sheh me veshtirosje të cilën e bëri të ndjehej keq.

"Mjaft Emi, fshiji ato."

"Pff këto foto e video i kanë shumëë persona."

Ai ngrihet nga aty pa thënë asnjë fjalë dhe shkon për të takuar të afërmit e Rainës.

"Më vjen keq, por më doli një punë dhe duhet të largohem."-thotë ai duke i takuar të gjithë përvec Danielës që si hodhi as sytë. Gjë që e bëri të ndjehej akoma më keq duke mos e kuptuar çfarë kishte bërë gabim.

"Ku shkoi Raina?"-pyet mamaja saj.

"Nuk e di, po shkoj ta gjej."-thot ajo pasi pa makinën e Aleksit të largohej nga aty me shpejtësi.
U largua duke shfryre e mërzitur.

"Si thua të shkojmë diku sonte vetëm ne të dy?"-thotë ai duke luajtur me flokët e saj teksa e kishte ulur në prehër.

"Ku?"

"Në një kodër ku shihet i gjithë qyteti, ka një pamje të mrekullueshme"

"Jam dakort, marrim dhe laptopin shohim një film romantik."

"Dhe pastaj e rikrijojmë vetë"-buzëqesh në cep të buzës  ndërsa ajo i gjuan pas koke.

"Do marrimm dhe patetina, pijee. Ajjj sa bukur, mezi po pres."-thotë ajo e lumtur duke e përqafuar.

Ai shtrihet në bar siç ishte me të në përqafim dhe e vendos poshtë vetes.

"Dua të të puth."

"Lejen në xhep e ke"-qesh ajo dhe ai i sulet buzëve të saj ndërsa njërën dorë e dërgon në kofshën e saj duke ia shtrenguar. Ajo i kalon duart në flokët e tij duke ia tërhequr gjë që e bëri atë të eksitohej më shumë.Ai ndalon duke e shikuar në sy.

"Rainaa"-dëgjojnë Danielën që thërriste. Ajo ngre kokën me shpejtësi duke e goditur me Benin. Rënkon nga dhimbja ndersa ai u largua nga ajo duke mbajtur ballin me dorë.

"Ahh dreqqq sa fort i rash"-thotë ajo duke vendosur dorën në ball.

"Ah këtu qënke, përshëndetje Ben"-thotë Daniela që ishte mbrapa tyre.

"Përshëndetje Daniela."

"Më falni që ju ndërpreva por po të kërkonte mami Raina."

"Mir erdha."-thotë ajo duke u ngritur ndersa Daniela u nis para.-"pra shihemi në mbrëmje"-e puth në qafë dhe sapo u kthye të largohej ai e tërheq nga beli dhe bashkon buzët me të sajat.-"më lësho tani Benn"

"Nuk ngopem me ty"-thotë ai duke i kafshuar buzën.

"Budall mos më li shenjaa"

"Pakk"

"Joo"-thotë ajo duke e shtyer dhe largohet për të arritur Danielën.

"Hëë ça bët ju?"

"Ça bëm? S'bëm gjë."-tha duke qeshur pafajësisht.

"Ëhëm, po të del gjak nga buza."-qesh djallëzisht Daniela ndërsa ajo lëpin buzën ku po i dilte pak gjak.

"Hmm..ku është Aleksi?"-nderron temë Raina.

"U largua."-tha shkurt Daniela teksa po i afroheshin të tjerëve.

"Pse?? Ku shkoi?"

"Nuk e di. I doli një punë, kështu tha"

"Ahaa"

Raina shkon tek Emi e cila po qëndronte në telefon veçmas nga të tjerët dhe me dorën tjeter kishte një cigare.

"Emi kur ke filluar të pish cigare?"

"Kam disa kohë. E do një?"

"Jo."

"Po pije një, më shoqëro."

"Nuk dua thashë."

"Mirë, mirë. Mos u nxeh. Pse nuk ke ardhur në universitet Raina? Doja të të pyesja si ishe se mora vesh që të rrëmbyen.."

"Pse nuk ke ardhur në shtëpi?"

"Erdha por ai i dashuri yt nuk më la të të takoja."

"Beni?"-pyet e habitur.

"Pse sa të dashur ke ti? Ai pra."

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now