"Unë erdha në shtëpinë tënde për të të thënë që doja të ndaheshim."-i them dhe atij i ikën buzëqeshja menjëherë.-"kështu që mund të vazhdosh me Lindën. Unë kam dikë tjetër."
"Cfare??"- largohet nga ai afermitet.
"Po Arjan, kam dike tjeter."
"Ke atë apo joo?? Ëë??"-thotë ai i acaruar duke bërë me dorë nga Beni.
"Po Arjan e ke gjetur."-them duke buzeqeshur ndersa ai më shikonte me vetulla të ngrysura.
"Hahaha mendon se ai nuk do të të tradhëtojë?? Me të vërtetë??"-qesh ai.-"dhe ti nuk do e kuptosh fare, sepse je shumë naive moj vajzë. Unë kam qënë gjatë gjithë kohës me Lindën."
Unë marr frymë thellë dhe po mundohesha të mbaja lotët.
"Epo nuk janë të gjithë shk**dh*** si ti."-thotë Beni i cili mezi po përmbahej të mos i gjuante.
"Çfarë the ti re varik*rs??"
"Thash ta ngre mamin n'ajer"
Dhe ja ku filloi sherri. Arjani fishkëllen dhe vijnë disa shokë të tij me thika në dorë. Frika më hyri deri në palc se mos i ndodhte dicka Benit për shkakun tim.
"Hahaha nuk më përballon dot vetëm ë? Bir k*rve"
"Ben eja ikim"-them unë e frikësuar dhe ai më sheh, mesa duket kishte harruar që ndodhesha dhe unë aty.
"Futu në makinë Raina."
"Ben..."
"Raina shko!"-më urdhëron ai dhe teksa ai kishte kthyer kokën nga unë, Arjani përfiton dhe e godet me grusht.
"O kafshh cfare bere??"
Beni e kap për jake dhe e godet pastaj shokët e tij i bashkohen. Nga makina Benit del një djal dhe shkon ta ndihmoj. Njeri nga shokët e Arjanit u plagos në bark me thikë ndersa tjetri e ndihmon të ngrihet dhe largohen nga aty duke lënë Arjanin të rrihej ende nga Beni.
"Ata janë shokët e tu?"-qesh Beni duke e lënë të shtrirë në tokë të gjakosur.-"guxon e i del përpara Rainës do të të varros të gjallë."
Beni kthen kokën nga unë e cila, kisha vendosur duart para gojës. Kisha mbetur e ngrirë duke i parë ata të rriheshin.
"Eja"
Beni më kap doren dhe futemi në makinë të tre.
"Nuk u prezantova, jam Aleksi. Shoku ngushtë i këtij trapit këtu."-qesh ai dhe më zgjat dorën ndersa Beni e shikon shtrembër.
"Raina"-i them dhe bashkoj dorën me të.
"Pra ju të dy jeni të dashur?"-pyet ai duke ngacmuar Rainën.
"Çfarëë?? Jooo"-them menjëherë ndersa Beni po më shihte here pas here nga pasqyra, gjë që më bëri të ndjehesha në siklet.
"Po kështu ma zuri veshi kur po flisnit aty jasht."
"E thash që të largohejj ai debili."
"Ben nga dreqin ikën? Më dergo në shtëpi."-them un pasi pash që nuk hyri nga rruga për në shtëpinë time.
"Nuk do jetë në shtëpi mamaja jote këtë javë pasi ka ikur në një udhëtim pune."
"Edhee? Shtëpia do të jetë vetëm e imja"-them duke u rehatuar në sedile.
"Po ti ke frik nga erresira o kalama."
"Pse shpifff??"-them duke mbledhur buzët si bebe.
"Ti gati sa nuk po qaje"
"Po më digjnin sytëë."
"Posi posi, po ti po mu lusje të qëndroja aty deri sa të të zinte gjumi."
Nuk po dija çfarë të thoja dhe filloj të marrë në pyetje Aleksin.
"E ti Aleks sa vjec je?"
"21"
"Yhyy të gjithë të mëdhenj ju"
"Jo se ky e ka të vogël"-thotë Aleksi dhe qesh me të madhe ndersa unë po e shihja konfuze.
"A do me e pa Aleks?"-i thotë Beni dhe aty e kuptova se për çfarë e kishte fjalën.
Beni më shikon nga pasqyra dhe aty bëhem më e kuqe se vet ngjyra kuqe.
"Ti sa je?"-pyet Aleksi.
"17"
"Aha japrandaj të thotë kalama ky"
"Nuk jam kalamaa"
"Këthhh"-bën si maçok Aleksi-"mos u nxeh mj"
Qeshim të dy përvec atij plakut.
Mberrijmë në shtëpinë e tij dhe Aleksi shkon para nesh.
"Të dhemb shumë?"-pyes pasi e pashë që ishte çarë te vetulla.
"Jo."
"Më thuaj nëse të afrohet përseri."-thotë më pas.
"Mir"-them duke dalë nga makina.
"Lëre hap se e mbyll unë"-thotë ai ndersa unë e mbyll me forcë.
I buzëqesh pafajesisht dhe vrapoj me shpejtësi kur pash që ai hapi deren e tij i xhindosur.
"O kalama i fëlliqur, bën mirë ti hapesh gropën veteess"-thotë ai duke vrapuar pas meje ndersa unë bërtas dhe shkoj pas Aleksit.
"O Alekssss"-bërtas unë dhe fshihem pas tij.
"Çfarë ke moj goc?"
"Ai do të më vrasii"-them unë duke bërë sikur po qaja.
"Ky po ky"
YOU ARE READING
Dashuri nën rrezet e errësirës
Romanceʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë Cilado hije që mbulonte dashurinë e tyre, ata e ndriçonin atë me dritën e tyre. ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 17 ᴋᴏʀʀɪᴋ 2023 ᴍʙᴀʀᴜᴀʀ ᴍë: 10 ꜱʜᴋᴜʀᴛ 2024 ❗️Ndalohet kopjimi, publikimi i kësaj historie pa lejen time❗️