[48]

412 31 12
                                    

"Bir bushtre"-i gjuan me grusht i nxehur pasi mori vesh që e kishte gënjyer për vendodhjen e Gersit.

"Të betohem, aty e dijaa AAAAA"-bërtet ai nga dhimbja që i shkaktoi thika që depërtoi në kofshën e tij.

Beni e nxjerr thikën nga aty dhe ia ngul në kofshën tjetër pastaj i gjuan me pistoletë në lule të ballit.

"Merrini organet e shitini, të vlejë për dicka kopili"-thotë ai drejt njerëzve të tij.

"Uu biznes biznes"-qesh Aleksi i cili sapo u fut në bodrum.-"kam një surprizë vlla"

Beni e shikon dhe po priste që ai të fliste. Aleksi fishkëllen dhe brenda futet njeriu i tyre që mbante Gersin. Beni qesh djallëzisht dhe i bën me shenjë ta ulin në karrigen ku ishte Ervini pak më parë.

"Ooo po ku je mor Gers? Kohë pa u parë."

"Jam i lumtur që u takuam përsëri Ben, si është bukuroshja jote?"-qesh në cep të buzës gjë që e inatosi Benin.

"TI MOR SHK**DH** SI GUXON E PREK GRUAN TIME HË????"-bërtet ai dhe i ngul thikën në dorë.-"NGA E GJEN ATË GUXIM MOR PEDERAST MUTI ??"

"Pyete gruan ta tregoj sa pederast isha"-qesh si psikopat ai ndërsa Erioni shihte i frikësuar. Po mallkonte veten që ishte ngatarruar me të por ajo që bëri nuk kthehej më, fati tij dihej tani.

Beni e godet përsëri në dorë dhe pastaj ia pret të gjithën. E kap nga fyti dhe i grushton fytyrën.

"Ohh Gers para se të të vras dua të kënaqesh njëherë."-i bën me shenjë djemve të tij dhe ata i lirojnë të dy. E shtrijnë Gersin në tokë përmbys dhe po e mbanin fort.

"Zhvishu Erion, ke punë."-qesh Beni dhe nxjerr telefonin duke i treguar një video ku ndodheshin të dyja motrat e tij të lidhura dhe në kokë kishin të drejtuar një pistoletë.

"Më lëshoni more bastardaa"-bërtet Gersi pasi kuptoi planin e tij.

"Jepi Erion"-qesh djallëzisht Beni dhe ul pantallonat.-"ngrije bythën kuçkë"-i thotë Gersit por ai nuk bën asnjë lëvizje.-ke turp shpirt?"-i bën me sy njerëzve të tij ti heqin pantallonat.

"O Zot"-mërmërit Aleksi duke dalë nga aty.

"Jepi Erion ose motrat e tua përfundojnë keq."

"More rob q** mos guxo"-thotë në drejtim të Erionit ama ai nuk ishte zgjidhje tjetër.

"TA Q* GRUAN BEN KUPTOVE??"-bërtet Gersi kur Erioni iu fut brenda. Beni kërcet qafën dhe mezi po priste ta vriste por dëshironte të bënte torturime nga më të ndryshmet si fillim.-"I DUA ULËRIMAT E SAJ TEKSA BËRTISNIN EMRIN TIM AAAA"-bërtet pasi Erioni iu fut fort pasi Beni ia bëri me shenjë.

Ai ul sytë në telefon pasi po iu shpifte ajo pamje dhe i shkruan njerzve të tij që ti lënë të qeta dy vajzat.

"Ben ku je?"-i vjen ky mesazh nga Raina.

"Do vi pas pak jet"

"Pyeta ku je jo kur do vish"

"Jam diku me Aleksin. Mirë je ti?"

"Mir. Prit pak, Aleksi sapo hyri në shtëpi."-i shkruan ajo dhe e merr me video call por ai ia mbyll.-"Bëfsh qejf me kurvat!"

I shkruan por mesazhi nuk i shkonte. Shfryen dhe fut telefonin në xhep, ngrihet nga karrigia dhe hedh sytë nga Erioni i cili kishte ndaluar dhe Gersi qëndronte shtrirë në dysheme i mbajtur nga njerezit e tij.

"Lidhini përsëri."-thotë dhe del nga aty duke ndezur një cigare teksa futej brenda në makinë.

Arrin në pallatin e tyre dhe i bie derës e cila u hap nga Aleksi.

"Po ti mor kr pse nuk thu që erdhe këtu??"-e shikon shtrembër dhe shkon te dhoma Rainës. Troket por nuk dëgjoi asnjë konfirmim nga ajo që ta hapte por gjithsesi e hapi. Pa atë ulur këmbëkryq në shtrat teksa qante. Mbyll derën dhe afrohet pranë saj.

"Pse qan jet?"

"Largohu Ben, mos më prek."

"Çfarë ndodhi Raina?"

"Largohu thashee"

"Jet fol me mua."

"Ti qëndron me mua vetëm që mos më mërzitësh..."

"Çfarë thua Raina? Nga doli kjo?"-zgjat duart për ti kapur fytyrën por ajo ngrihet nga shtrati.

"Mos më prek"

"Raina nuk po qëndroj me ty vetëm që ti mos mërzitesh. Raina të dua me të vërtetë."

"Ku ishe praa?? Pse më gënjeve?"

Ai ngrihet dhe shkon pranë saj.-"Të betohem nuk isha me ndonjë femër."

"Ku ishe?"

"Po i jepja një mësim atyre që u morën me gruan time"

"Dhe kush eshte gruaja jote?"

"Ti je"

"Me të vërtetë më do Ben?"-thotë ajo pas pak dhe ai afrohet më pranë saj.

"Shumë"-e kap nga beli dhe e puth në buzë.

"Edhe unë"-thotë ajo mes puthjes.

Dashuri nën rrezet e errësirësWhere stories live. Discover now