19-)Lila

167 19 2
                                    

Bilgilendirme bilgilendirme bilgilendirme!!!

Tarihler 04.06.2023 gösterirken bugün size yeni bir bölüm paylaşmak istedim. Salı günü gelecek olan bölümü erkene aldık yaniii.

Bunun sebebi de tam olarak şu an okuduğumuz bölümün sayısı olan 19 yaşına girmiş olmam.

Doğum günüm dolayısıyla size böyle bir sürpriz yapmak istedim.

Bölümleri beğenirseniz ve yorum yaparsanız çooook sevinirim. Gizli okurlar var, tek tek takip ediyorum. Lütfen varlığınızı belli edin. Kimler okuyor görmek istiyoruuum.

Yıldıza basın bir de ama yaaaa, o kadar emek var🥺💜

Hadi bakalım iyi okumalarrr...

19.Bölüm;

Soğuk su başımdan aşağıya doğru bütün bedenimi kendine getirmek adına uyardı. Dün gece annemin odasında, annemin omzunda uyuyakalmıştım. Bu zamana kadar aldığım en iyi uykulardan birisiydi. Korku olmadan, endişe olmadan, kendimi güvende hissettiğim kollarda uyumuştum. O yüzden kendimi daha dinç ve iyi hissediyordum. Bu anı hep yaşamak istemiştim.

Her ne kadar yaşadıklarım ağır olsa da annemin açtığı şefkat kollarına sarılmak beni kendime getirmişti. Güçlü bir kızdım. Annemin de dediği gibi, bunca zaman her türlü zorluğa dayanmış olmam ilerideki zorluklara da dayanabileceğim anlamına geliyordu.

Eğer yaşamak ve mutlu olmak istiyorsam bunu başarmalıydım.

Sabah gözlerimi açtığımda annemin omzunda değil dizlerinde olduğumu fark etmiştim. Kendisi de bir elini belime yerleştirmiş uyuyordu. Dakikalarca onun yüzünü izledim. Yüzüne, burnuna, dudaklarına baktım. Uzun süredir göremediğim yüzünü derin bir şekilde inceleme fırsatı yakaladım. Ona bu kadar yakın olmanın heyecanı içimdeki heyecanı bastıramamıştı. Yüzümde küçük bir tebessüm olmuştu.

Elimi kaldırdım. Parmak uçlarım her zaman merak ettiğim ince yanaklarına dokundu. Pürüzsüz ve gergin yüzünde ufak kırışmalar başlamıştı. Ama her zaman ki güzelliğinden bir şey kaybetmemişti. Annem hep güzeldi.

Dakikalar sonra gözlerini kırpıştırdı. Uyanmaya başladığını anladığım an elimi yüzünden çektim. Yüzündeki uykulu ifadeyi gördüğümde bir şey söylemeden başımı dizlerinden kaldırdım. O yaşanılanlar sadece  dün geceye özeldi. Annem tekrar eski haline dönmüştü bile. Gözlerindeki donukluk ortaya çıkmıştı.

Oturduğum yerden ayağa kalktım. Hiçbir şey söylemeden arkama dönüp odasından çıktım. Üzerimdeki hastane önlüğünü ve suların pisliğini atmak adına banyoya yöneldim.

Akan çeşmeyi kapattım ve kapının arkasındaki havluya sıkı sıkı sarıldım. Odama gideceğim sırada kapının önünde gördüğüm şey ile duraksadım.

Annem benim için sepetin içerisine sargı bazı ve merhem koymuştu.

Bu malzemeler genellikle babamın işine yarardı. Kendisi sürekli dayak yiyen ve karşılık vermeyen birisi olduğu için eve geldiğinde sağlığını annemde arardı. Annemde usanmadan ona yardımcı olurdu.

Sepeti yerden aldım ve üstümü giyinmek için odama geçtim. Dakikalar sonra üzerimi giyinmiştim, ayağıma merhemi sürüp sarmıştım. Tahmin ettiğim gibi ayağım biraz daha şişmişti. Ama dün gecenin yaşanan güzelliğinden dolayı bu acıya zevkle dayanacaktım.

LİLA | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin