Şu editi ben yapmıştım buraya eklemek istedim sksöösösöddöd
Porchay şu an çok ama çok heyecan yapmıştı.
Çünkü o gün gelmişti.
Kim'in onlara gitar dersi vereceği gün.
Kim'in stüdyosunun yeri hayranlar tarafından çok bilinmezdi. Az çok nerede olduğu tahmin ediliyordu sadece.
Kim ilk gün için yardımcılarından birkaçını ders vereceği gençleri alması için görevlendirmişti. Hepsi ortak bir yer belirleyip orada buluşmuşlardı.
Gençlerden üçü erkekti ve bir tanesi kızdı. Chay onları hem kıskanıyor hem de onlarla iyi geçinmek istiyordu.
"Sen şu soruları en kısa sürede çözen çocuksun, değil mi?" Demişti içlerinden birisi Chay'a yaklaşıp. "Ben Sky."
"Porchay ben de." Demişti Chay onun elini tatlı bir şekilde gülümseyip sıkarak. Sky da onun elini sıkmıştı.
"İyi anlaşalım, ortak özelliklerimiz var mı bilemem ama en azından bir tane ortak özelliğimiz var, o da Kim hayranı olmamız."
"Evet haklısın."
"Merak ettiğim bir şey var, soruları nasıl o kadar kısa sürede cevapladın? Orada çok zor sorular vardı. Mesela Kim'in kaç klibinde hayvanlar yer almıştır sorusu baya zordu. Ben o soru üstünde düşünmüştüm bir süre."
"Kim'in zaten toplamda 12 klibi var. Bu klipleri gözümün önüne getirdim hızlıca. Ama ben de en çok o soruda zorlandım. Testin hızlı çözülmesi de bir etmendi."
"Kendimi seçilmiş bir fan gibi hissediyorum. Yüzüğü taşımak için seçilmiş kişileriz resmen."
Sky Yüzüklerin Efendisi göndermesi yapmıştı ve Chay onun dediği şeye gülmüştü.
Sky ve Chay iyi anlaşırken diğer ikili de iyi anlaşmış gibi gözüküyordu.
Kısa zaman sonra onları almaya siyah bir minibüs gelmişti. Sonrasında içinden birkaç tane izbandut gibi herif çıkmıştı.
"Kaçırılıyor muyuz?" Demişti Sky gülüp Chay'a yaklaşıp.
"Siyah giyen adamlar filmine düşmüş gibiyim."
Dördü biraz gergince de olsa arabaya binmişlerdi.
Sonrasında Chay arkadaşlarına hızlıca bir mesaj atmıştı.
Muhteşem Üçlü
Chay:
Dikkat dikkat
Uzaylılar tarafından kaçırıldım
Tekrarlıyorum
KA ÇI RIL DIM
MAYDAY
MAYDAY
Payu:
Başın sağ olsun
Orana burana sonda takılırsa selfie çekip paylaş
Viral olursun bak sosyal medyada
Rain:
Uzaylılar Payudan daha zekidir umarım
Neyse iyi misin?
Chay:
Siyah giyinmiş birkaç adam
Gelip bizi aldı.
Tırsmalı mıyım?
Payu:
Ooo çok kritik
Rest in peace kardeşim
Mezarına çiçek bırakacağım
Tabi bir mezarın olursa ajsnqnsns
Rain:
Korkutma be çocuğu!
Sen hep derdin zaten
Kim'in karanlık bir yanı olduğunu
Yarın sabah
Bir küvette uyanırsan
Arkanı kontrol et
Böbreklerin yerinde mi diye
Payu:
HAHAHABBAHA
Ay bu çok iyiydi ama
Chay:
Çok kötüsünüz
İkiniz de!
Allahım bana neden böyle iki arkadaş verdin?
Ne günahım vardı :(
Neyse bir şey olursa bana
Tüm mal varlığımı
Hiçbirinize bırakmıyorum
Payu:
Ne mal varlığı varsa...
Chay:
Siz varsınız ya ehehe
Neyse geldik sanırım
Şans dileyin bana
Rain:
Bol şanslar
Sakın birisinin üstüne kusma
....
Artık diğer bölüm tanışma sahnesi olur, hadi bakalım ;)