"Hey... Hey gelsene buraya."
Chay koridorda gezerken bir kadının ona seslendiğini fark edip o yöne dönmüştü.
"Bana mı seslendiniz?"
"Burada senden başka birisi mi var, kör müsün?"
Chay yanına yaklaşan kadına anlamsız bakışlar atıyordu.
"Şimdi... Hemen istediklerimi yapıyorsun. Öncelikle sütlü bir kahve getir bana. Sonra girişte bir çantam var, kollarım çok ağrıdı onu benim için odama taşı. Ne bakıyorsun yüzüme bön bön."
"Bunları niye ben yapıyorum ki?"
"Ben mi yapayım yani? Of bu zamanda çalışanlar bile tembel, inanamıyorum."
"Hanımefendi..." Demişti Chay derin bir nefes alıp vererek. Sakin olması lazımdı. "Sanırım yanlış anladınız, ben çalışan değilim."
"Burada ne yapıyorsun o zaman. Ayy! Sinir oldum şu an."
Kadın küçük çantasından cüzdanını çıkarıp Chay'in eline çekerek avucuna bir tomar para koymuştu.
"İşte, oldu mu? Bugünlük benim hizmetçimsin, bu para yeterli herhalde."
Chay bir şey demeye hazırlanırken bir anda Big onları fark edip yanlarına gelmişti.
"Ne oluyor burada?" Demişti Big elindeki kahveleri öylece tutarken.
"Ah sonunda, kahve."
Kadın kahveyi alacakken Big kahveyi geri çekmişti.
"Bunlar bizim için. Chay, neler oluyor dedim."
"Bu kadın... Önce beni çalışan sandı. Sonra da elime para tutuşturup..." Demişti Big'e parayı gösterip. "... Bir günlüğüne hizmetçisi olmamı teklif etti."
Big kaşlarını çatarken kadın da Big'i süzmüştü.
"Bir saniye ya, sen tanıdık geliyorsun. Kim'in koruması değil miydin sen? Daha önce tanışmıştık, ben Angela. Hatırladın mı? Kim ile daha önce çekim yapmıştık."
"Hatırladım." Demişti Big yüzünü ciddi bir halde tutarak.
"Big, şu çocuğu dışarıya atar mısın? Hem burada çalışmıyor hem de bana yardımcı olmuyor. Parayı da beğenmedi herhalde, oysa bir aylık kazanacağı parayı tek seferde vermiştim."
Chay parayı kadının eline geri bırakmıştı.
"Nazik teklifiniz için teşekkürler ama kabul edemem."
"Evet edemez." Demişti Big onu destekleyip. "Bugünkü çekim sizinle mi olacak yani?"
"Evet. Kim ile çekim yapmak rüya gibi bir şey. Yönetmen çok uyumlu olduğumuzu soyledi. Ay off! Sen niye hala buradasın be."
"Big buradan gidelim yoksa ben Kim'in çekimlerini mahvedeceğim." demişti Chay Big'in kulağına doğru konuşup.
"Fark ettim onu. İzninizle ben bu ufaklığı kapı dışarı edip geliyorum."
"İyi yaparsın, ayak altında dolaşmasın."
...
Chay da Big de sinir küpüne dönmüş bir halde koridorda yürüyorlardı.
"Kim'e söylemek yok."
"Kim'e söylemek yok." demişti Chay onu onaylayıp. İkisi de söylemek için deliriyordu aslında şu an ama çekimleri mahvetmek istememişlerdi.
"Nasılsa Kim seni tanıştırınca kadın senin kim olduğunu öğrenecek Chay."
"Bu sektör böyle mi ya hep? Kafayı yedim az önce."