77. Bölüm

158 28 30
                                    

Arkadaşlar bu bölümü yayınladıktan sonra bir bölüm daha atacağım ama o bölüm yan çiftlerle alakalı olacak, bilginize 🤍

Kim her ne kadar kafası yerinde olmasa da konser için hazırlanmak zorunda kalmıştı. Big bu sırada ona destek olmuştu.

Konsere çıkmadan önce telefonuna Chay'dan bir mesaj gelmişti. Kim anında telefonu açıp mesajı okumuştu.

Chay:

Big bizi getirdi.

Dört gözle sahne almanı bekliyorum 🤍

Kim gelen mesajı yüzünde bir gülümseme ile okumuştu. Nedense şimdi kendini hazır hissediyordu.

Son kontrolleri yaptıktan sonra sahneye çıkmaya hazırdı. Mikrofonu takıldı, kulaklığı yerini aldı ve sonrasında Kim sahnedeydi işte.

Onun çıkması ile yine hayranlar çığlıklar atmışlardı, bu sefer sanki daha fazlaydı.

Kim selamını verdikten sonra gözleri salonu taradı. Chay'ın uzakta olduğunu biliyordu ama sanki onu bulmak istemiş gibiydi.

"Evet öncelikte hepiniz hoş geldiniz." Demişti Kim mikrofonunun önüne geçerek. "Başlamadan önce küçük bir açıklama yapmak istiyorum. Hepiniz bugün sizi şok eden bir haberle uyandınız, evet ben de öyle uyandım."

Kim bunu dedikten sonra gülmüştü, insanlar ise onu pür dikkat dinliyordu.

"Söylemek istediğim şey... ileride tercihlerim ne olursa olsun bana destek olmanız. Ortaya atılan çok fazla iddia var, farkındayım. Ama kötü olan iddialar istemiyorum. Eğer o kişi... yanımdaki kişi geçici bir hevesim olsaydı asla açıklama yapmazdım. Sadece... aslında o benim için değerli birisi. Ve insanların kötü yorumları yüzünden üzülmesini istemiyorum. Aramızdaki ilişkiyi henüz açıklayamam çünkü sanırım o da ben de buna pek hazır değiliz ama ileride bundan sizi haberdar edeceğime emin olabilirsiniz. Eğer böyle bir haber çıkmasaydı da öğrenecektiniz  zaten ama biraz erken oldu. Henüz biz bile neyin içindeyiz bilmiyoruz, bu sebepten dedikoduların onu üzmesi beni gerçekten geriyor."

Kim bunları dedikten sonra bir süre sessiz kalmıştı. O sırada birçok insan Kim'e onu desteklediğine dair şeyler bağırmaya başlamıştı. Bu sesler git gide yükselmiş ve bir süre sonra alkışlar ile desteklenmişti.

Kim ise sebepsizce mutlu olmuştu.

"Yalnızda bilmelisiniz ki..." demişti Kim gülümseyerek. "Ben gerçekten çok mutluyum, ve böyle olmaya devam edeceğim."

....

Konser bir süre sonra başlamıştı ama Chay hala az önceki konuşmanın etkisinden çıkamamıştı.

Garip bir şekilde sırıtıyor ve bu onu deli gibi gösteriyordu. Rain ve Payu onu kendi haline bırakma kararı almışlardı.

Bıraksalar Chay çığlık atıp etrafta koştururdu. Kim'in az önceki konuşmasını beklemiyordu ve beklemediği bir anda olmuştu bu.

Artık o yorumlar çok da canını sıkmıyordu.

Bir süre sonra şoku atlatmış, arkadaşları ile eğlenceye dalmıştı. Kim ile birlikte şarkıları yüksek sesle söylemiş, Rain ile dans etmişti.

Sonunda konser bittiğinde Chay kendisini Kim'in odasına nasıl attığını bilmiyordu. Rain ve Payu da onun peşinden gitmişlerdi ama Chay adeta Kim'in kucağına atladığında ikisi ve Big sessizce onları yalnız bırakıp odadan çıkma kararı almışlardı.

"Seni çok seviyorum, gerçekten."

"Konuştuğum için kızarsın sanmıştım." Demişti Kim ona sıkı sıkıya sarılırken.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin