Payu ve Rain yanlarından ayrıldıktan sonra Chay ve Kim baş başa kalmışlardı. Payu neyi olduğunu söylemese de bütün gün yanlarında ruh gibi gezmişti.
"Payu ile ne yaşadığını anlatacak mısın? Yoksa gidip Payu'yu mu darlamam gerekiyor?"
Chay önündeki dondurmayı kaşıklarken sormuştu bunu.
"Beni yanlış anladı. Seninle alakalı konuşuyordu benimle. İşte seninle iyi geçinme sebebimiz Chay, yoksa zaten senle yakın olmazdık tarzında bir şeyler söyledi. Ben de ona benzer bir şey söyledim. Sen olmasan benim de onlarla bir işimin olmayacağını ima ettim ve Payu bunu yanlış yorumladı."
"Belki o yanlış yorumlamamıştır, sen yanlış dile getirmişsindir."
"Bu da bir ihtimal." Demişti Kim kahvesini içerken. "Yanlış anlaşılacak şekilde söylemiş olabilirim. Bu konuda ondan özrümü diledim zaten ama o alınma konusunda ısrarcı davrandı."
"Özür diledin mi?"
"Evet, ona da sorabilirsin. Neyim ben gözünde Chay, canavar mı? Arkadaşın olayı uzatmayı tercih etti. Yoksa onun da Rain'in de bana karşı tavrı ortada. Ben onlar gibi abartmıyorum ama."
Chay ne diyeceğini bilememişti o an.
"Payu bu konuda biraz hassas birisi." Demişti Chay iç çekerek. Bunu anlatması doğru olur muydu emin değildi ama anlattıktan sonra belki Kim'den Kinn'i anlatmak için izin isteme cesareti gösterebilirdi. "Payu'nun ailesi normalde çok zenginler."
"Hmm, bu bilgiyle ne yapmalıyım?"
"Ama Payu'ya maddi destek sağlamıyorlar. Payu... ailesi ile arası kötü onun. Ailesi homofobik çünkü ve Payu'yu onaylamıyorlar. Para ile tehdit ediyorlar onu bir nevi."
Kim buna benzer bir olaya kendi hayatında da şahit olmuştu ama işin içinde homofobi yoktu.
"Zor bir durum."
"Payu sadece abisi ile görüşüyor, ona destek olan tek kişi abisi. Maddi açıdan da manevi açıdan da."
"Bu bana benziyor." Deyip gülmüştü Kim. "Onu anlayabiliyorum. Ailem homofobik olmasa da her adımıma karışıp eleştiren bir babam var. O yüzden yeterince iyi anlıyorum onu."
"Payu para içinde büyümüş ama sonra bir anda bu imkanların hepsi elinden alındı. O dönemler yanında biz vardık, atlatması zor olsa da imkansız değildi. Ailesi ile yaşadığı her sorunda abisi devreye girip arayı soğutuyor ama Payu soğusun istemiyor. Durum bundan ibaret. Muhtemelen fazla hassas olma sebebi de bu."
"Peki Rain'in ailesi?"
"Ah... onun ailesi melek gibidir. Daha doğrusu annesi, babası onları küçükken terk etmişti. Ama annesi ve annesinin ailesi çok iyiler. Her zaman Rain'in ve bilakis bizim yanımızda oldular ve bize destek verdiler. Rain annesi ve dedesi tarafından şımartılarak büyütüldü aslında biraz. Çok şımarık durmasa da birazcık öyledir."
"Belli aslında."
"Homofobik de değiller. Zaten Rain'in ailesinde çok fazla eşcinsel birey var. Rain'in dayısı mesela. Benim ailem de homofobik ama bize bir şey demeyi bıraktılar. Başlarda abime çok fazla baskı yapmışlardı ama artık abime karışamıyorlar. Bana baskı yapmalarına da abim izin vermez."
"Mükemmel bir abin var o zaman."
"Öyle. Ve mükemmel iki arkadaşım." Deyip gülmüştü Chay. "Payu ile ben konuşurum, sana kızgın kalmasını istemiyorum."
"Benim için tek sen önemlisin ama Payu'nun aile yapısı bana beni anımsattı, o yüzden ben de konuşurum bir dahakine onunla. Kimseyi küçük görecek bir karakterim yoktur. Öyle olsa seninle de sınıf farkımız var, sana niye öyle bir şey yapmıyorum?"