73. Bölüm

265 32 103
                                    

Sevgililer gününe özel bölüm yazıyorum umarım güzel bir şey çıkar 💜

Kim odanın içinde oturmuş öylece Chay'ın dıştan çıkmasını bekliyordu. Normalde odalarda iki duş olurdu ama burası balayı suitiydi ve tek duş vardı. Bu yüzden Kim beklemek zorundaydı.

O sırada telefonu çalmaya başlamıştı. Elini telefonuna attığında arayanın Big olduğunu görmüştü.

"Efendim Big."

"Patron nasılsın?"

"Baya iyiyim Big, işler çok yolunda gidiyor. Sen ne için aramıştın?"

"Şimdi şöyle..." demişti Big ve sonrasında birkaç sayfa çevrilme sesi duyulmuştu. "Yarın akşam dönecektiniz ya, bunu daha erken bir saate çekebilir miyiz diyecektim. Menajeriniz ile konuştum da... yarın akşam için katılmanızı istediği bi yemek varmış."

"Hmm..." demişti Kim düşünür gibi yapıp. "Erken dönemem. Ayrıca ben yarın döneceğimi de unutmuşum. Menajerime söyle tatili bi dün daha uzatacağım."

"Bay Kim, kesinlikle mümkün değil bu. Salı çekiminiz var."

"Başka zamana alın ya da iptal edin."

"Bay Kim bakın, Chay ile güzel zaman geçirdiğinizi anlıyorum ama siz hiçbir şeyin işinizin önüne geçmesine izin vermezsiniz. Ki bunu yapamayan kişileri de profesyonel olmamakla itham ederdiniz. Bunu hatırlatmak istedim."

"Chay ile zaman geçirmek istiyorum ve Chay şu an beni uyduruk bir dergi çekiminden daha fazla mutlu ediyor."

Kim bunu oldukça vurgulu söylemişti. Öyle ki, duştan çıkmak üzere olan Chay bunu duymuştu.

"Ama Bay Kim..."

"Menajerime isteğimi iletirsin, derdi varsa kendi arasın konuşsun. Ben şu an hayatımı yaşıyorum ve iş yüzünden bunu mahvedemem."

Kim Big'in konuşmasına daha fazla müsaade etmeden telefonu kapatmıştı. Telefonu yana bırakıp kendini yatağa bırakmış ve derin bir nefes alıp vermişti.

Kendi kafasına göre tatili uzatmak istemiş olabilirdi ama belki Chay bunu istemeyecekti, önce ona sormalıydı.

Kim bunu düşünürken banyonun kapısı açılmıştı ve Chay banyodan çıkmıştı.

"Artık duşa girebilirsin."

"Girmeden önce sana sormam gereken bşr şey var." Demişti Kim yatakta oturur pozisyona geçip. "Hadi tatili bi gün daha uzatalım."

Chay az önceki konuşmaya az çok şahit olduğu için bu teklifin gelmesini beklemişti aslında.

"Olabilir ama senin için sorun olmayacak mı?"

"Olacağını düşünmüyorum." Demişti Kim ayaklanırken. "Seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum."

"Aynı şekilde ben de."

"Eh tabii, kim aşık olduğu insanla vakit geçirmek istemez ki..."

"Hey! Onu yanlışlıkla söyledim bir kere. Aşık falan değilim sana."

"Değil misin cidden? Bak bu kalbimi acıttı ama." Demişti Kim Chay'a yaklaşıp. "Böyle diyerek beni kandırmış olmuyor musun? Aşığım diyerek önce beni böyle olduğuna ikna ettin ama şimdi değilim diyorsun. Ben hangisine inanacağım?"

Kim bunu derken son derece derin bir ses tonu kullanmıştı. Aynı anda parmağı ile yavaşça Chay'ın saçını geriye doğru atmıştı.

(Arkadaşlar bunları hayal ederken komik geliyor çünkü Code Jefften uzun akkslslsls ama dizideki gibi bir boy farkı hayal etmeye çalışıyorum. Ya da Kimin topuklu giydiğini namsösösö)

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin