84. Bölüm

189 24 74
                                    

Rain eve girdikten sonra Payu ve kendisi için birer kahve yapıp getirmişti.

"Gerçi sen gelmeden kahveni içmiştin ama neyse."

"Rain lütfen, en azından şu an yapma."

"Zaten bu olay geçince konuşacağız, unuttum sanma yani."

"Yok, senin bir şeyi unutman için unutmanın işine gelmesi gerekiyor." Demişti Payu kahvesini içerken. Onun lafı üstüne Rain gözlerini kısarak Payu'ya bakmıştı.

"İstersen ağzımı açtırma şu an Payu. Chay'ın olayının şokunu ağzına sıçarak çıkarmayayım senden istersen."

Payu cevap vermediğinde Rain onun omzuna bir tane geçirmişti.

"Cevap ver bana."

"Ne vuruyorsun ya!"

"Dayak istiyorsun çünkü, fena halde döverim seni."

"Senin şiddet eğimin var."

"Mal, eğim değil o, eğilim. Matematik çalışmaktan beyin hücrelerin yanmış senin."

"Eğim değil miydi o? Off her neyse, konumuz bu değil sonuçta."

Rain onun bu şapşal haline gülmek istiyordu ama ona sinirli diye tutmuştu kendini. Zaten tam o anda kapı çalmaya başlamıştı.

"Muhtemelen Kim'dir." Deyip ayaklanmıştı Rain. Payu da onun ardından ayaklanmıştı.

Rain kapıyı açar açmaz Kim hızlıca içeriye girmişti.

"Big olayı araştırıyor. Babamın onlarca evi, gidebileceği onlarca mekanı var. Big bir şekilde bulacak ama gittiği yeri."

"Babanın Chay ile derdi ne peki?" Demişti Rain ona anlamaz gözlerle bakıp.

"Chay ile değil benle derdi onun, ayrılalım istiyor Chay ile. Beni ikna edemeyince Chay ile konuşmak istedi sanırım."

"Bu ne böyle, film senaryosu gibi." Demişti Payu kafası karışmış halde Kim'e bakıp. "Baban mafya falan mı?"

"Dur ya, sen Kinn ile kardeştin değil mi? Şimdi oturdu kafamda, Porsche babanı tanıyor çünkü."

"Doğru ya, Chay söylemişti bir ara."

"Birincisi, evet Kinn abim ama ailemden uzun süre önce koptum ben. İkincisi mafya değiller ama pek legal işler de yapmazlar."

"Chay'ı organ mafyasına satmazlar değil mi?"

"Rain saçmalama, babam kötü birisidir ama canavar değildir."

"Ne bileyim, sen öyle deyince korktum." Demişti Rain panik halde konuşmaya başlayıp. "Baban sadece konuşmaya geldiyse neden Chay'ı alıp götürdü?"

"Sadece konuşacak demiyorum, tehdit falan da edecektir muhtemelen. O yüzden zaten onları bulmaya çalışıyorum. Chay'ı korkutup benden vazgeçirmeye çalışacak."

"Chay vazgeçmez ki."

"Biliyorum Rain ama yine de sinirliyim işte." Demişti Kim koltuklardan birisine yönelip otururken.

"Kahve yapayım mı sana da?"

"Yok, teşekkür ederim. İçebileceğimi sanmıyorum."

"Kendini üzmemeye çalış." Demişti Payu destek olmak istercesine konuşup. "Senin bir suçun yok."

"Biliyorum ama yine de kendimi suçluyorum."

"Neden kendini suçluyorsun ki? Sanki eski sevgilinle kavga içip laflamışsın da.."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin