Chay, Kim ile geçirdiği günün sonunda Rain ve Payu ile buluşmaya gitmişti.
Onlara olanları anlattığında ikisi de üst üste şoklar yaşamışlardı resmen. Özellikle Rain fazlaca sinirliydi, Chay'dan daha bile fazla tepki vermiş olabilirdi.
"Bir de hiçbir şey olmamış gibi davranıyor yani, öyle mi? Eski sevgilisinin evinden erekte olmuş halde yanına geldi ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Özür dilerim ama Payu yanıma o halde gelseydi çoktan evden cesedi çıkardı."
"Çıkardı, evet. Hatta cesedimi bile bulamazdınız."
"Ben fazla tepki veremedim çünkü Kim gerçekten kötü durumdaydı ve bu benim için zordu. Bağırıp çağırsam da fayda etmeyecekti. Zaten yeterince pişman oldu."
"Bunun pişman olmakla ne alakası var Chay, Kim yoldan geçerken ayağı takılmış da eski sevgilisinin evine düşmüş gibi tepki veriyorsun resmen."
"Ayrıca aynısını sen yaşasan hayatı sana zehir ederdi." Demişti Payu Rain'den sonra bir şeyler daha eklemek isteyerek.
"Hepsinin farkındayım ama artık yapabileceğim bir şey yok." Demişti Chay iç çekerek. "Artık ona kızamam."
"Gayet de kızarsın ama neyse." Demişti Rain iç çekerek. "Neyse, üstüne çok gelmeyeceğim."
"Peki tatil işini ne yapacağız, gelmek istiyor musunuz?" Demişti Chay konuyu değiştirmek için konuşup.
"Payu?"
"Hayır gitmiyoruz Rain." Demişti Payu sert bir tonlama ile konuşup. Bu onun itiraz kabul etmiyorum tonlamasıydı.
"Ama neden?" Dedi Chay ağlamaklı bir sesle konuşup.
"İhtiyacımız yok, sen kendin gidebilirsin."
"Siz gelmezseniz ben de gitmem." Demişti Chay kararlı bir halde konuşup. "Hep beraber gidelim işte, beni yalnız bırakmayın."
"Adamı bir de yaptıkları için ödüllendirecek miyiz Chay?" Demişti Payu sinirle konuşup. "Onunla tatile çıkman ona bir ödül resmen."
"O yüzden siz de gelin diyorum. Ona tatili el birliği ile zehir ederdik işte."
"Güzel fikir ama seninle tatile gidiyor olması hala bir ödül." Demişti Rain gülerek. "Aslında onla tatile gitsek ve senle aynı odada kalmak yerime Payu ile aynı odada kalsa tam bir ceza olurdu."
Bu fikre üçü de aynı anda gülmüşlerdi.
"Yalnız bu bana da ceza olurdu." Demişti Payu gülmesinin arasında zat zor konuşup.
"Düşünsene ikisinin koyun koyuna yattığını." Demişti Rain daha da gülerek. "Hayal edemiyorum resmen."
"Lan! Saçma sapan şeyler hayal ettirmeyin bana." Demişti Payu düşüncenin etkisiyle titrerken. "Korkunç."
"Aslında o kadar da korkunç değil." Demişti Chay gülerek. "Çok güzel kokuyor ve kolları çok yumuşak hissettiriyor."
"Rain'e sorsan o da benim için aynı şeyleri söyler, sana göre hava hoş tabii."
"Yoo ben aynı şeyleri söylemem. Payu öküz gibi uyuyor ve beni sürekli yataktan atıyor."
"Ne? Yalnızca iki kere attım yataktan seni.."
"Üç ama bir tanesinde uyanıp fark etmedin bile attığını. Ben de usul usul yattım yine yanına. Götümün üstüne düşmekten götüm acıyor artık."
"Ah ah... göt acısı çektiği tek olayın bu olması beni derinden üzüyor." Demişti Payu iç çelerek. Rain de onun kafasına bir tane patlatmıştı.