96. Bölüm

178 18 20
                                    

Kim ve Chay bir süre öylece birbirlerine bakmışlardı. İkisi resmen az önce hiç de masum olmayan şeyler yapmışlardı ve Chay da buna dahil olmuştu.

"Ben..."

Chay kaçmak için geriye doğru kendini verdiğinde Kim onu tutup tekrar kucağına çekmişti.

"Kaçma hemen, biraz böyle kalalım."

Kim ona sıkıca sarılırken Chay utançtan yerin dibine girmek ve oradan hiç çıkmamak istiyordu şu an.

"Banyoya gitmem lazım."

"Benim de gitmem lazım, birlikte gideriz. Kucağımda otur biraz."

Chay şu an ona bakmak istemeyip yüzünü hızlıca onun omzuna gömmüştü. Nefesi daha yeni yeni düzene giriyordu.

Kim elini sakince Chay'ın sırtında gezdirmeye başlamıştı.

"İyi hissettin mi?"

"Konuşamayacak kadar utanıyorum şu an."

"Duymak istiyorum Chay. İyi hissettiğini bilmem lazım."

"İyi hissettim, fazlaca iyi. Kötü hissetmem imkansız, senle yaptığım her şey iyi hissettiriyor. Yalnızca utanıyorum Kim, henüz alışık değilim bu duruma, anlıyorsun değil mi?"

"Anlıyorum sevgilim ama alışacaksın zamanla." Deyip yanağını öpmüştü Chay'ın. "Alışana kadar yavaş yavaş yapacağız her şeyi."

Chay daha ne kadar ileriye gideceklerini düşünmüştü o an. Sonuçta bu daha başlangıçtı. Daha da ilerisi için aklı da kalbi de hazır mıydı peki?

"Hemen alışır mıyım sence?"

"Pek sanmıyorum ama ben sabırlı olacağım, sen ne zaman istersen o zaman ilerleriz."

"Sen de iyi hissettin mi peki?"

Aslında Chay bu sorunun cevabından korkuyordu birazcık. Sonuçta Kim için bu şey hiçbir şeydi.

"Ne kadar iyi hissettiğimi fark etmemiş olamazsın."

"Yani.. o an kendimle meşgul olduğum için pek fark edemedim."

"O zaman..." Demişti Kim Chay'ın elini kendi karnı üstüne çekerken. "Bir daha yapalım ve sen bu sefer sadece bana odaklanıp ne kadar iyi hissettiğimi anla."

"Şey... Yok... Tamam... Anladım ne kadar iyi hissettiğini..." Deyip hızlıca Kim'in kucağından kalkmıştı Chay. Kim hiç utanmadan onun bu hallerine sırıtarak gülüyordu. "Duş... Duşa girmem lazım."

"Benim de girmem lazım." Deyip ayaklanmıştı Kim. "Malum, her yerime boşaldın."

Kim bunu dediğinde Chay domates gibi kızarmıştı.

"Sanki tek.. tek ben mi şey oldum.. ben miyim suçlu?"

Kim onunla uğraşmanın ne kadar zevkli olduğunu anlamıştı bir kez daha.

"Doğru... İkimiz de şey olmuştuk değil mi? Sen tek boşalıp benim de boşalmam için elinden geleni yapmıştın hani."

"Kim? Ben mi? Ben... Tamam yaptım ama... offff, senden nefret ediyorum."

"Hıı, ediyorsun evet. Neyse, hadi birlikte duşa girelim. Biliyorsun benim odamda kocaman bir jakuzi var. İçini suyla doldururuz, yıkanmana da yardım ederim. Malum ikimiz de çok kirlendik."

"Yok ben kendi kendimi kendim yıkarım, yardıma ihtiyacım yok. Sen de kendi kendini yıkarsın, kocaman adamsın sonuçta."

Chay hızlıca uzaklaşıp bu kattaki banyoya ilerlerken Kim arkasından gülmüştü.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin