15. bölüm

358 42 156
                                    

Bu bölümü çok sevdim

Phai, Payu'yu evine bıraktıktan sonra Sky'dan evinin adresini öğrenmiş ve Sky'ı da evine kadar getirmişti. Ayrıca yol boyunca onun hakkında birçok şey de öğrenmişti.

"Güzel bir geceydi, teşekkürler." Demişti Sky inmeden önce. Phai ise onun elini tutmuş ve bir anda ona yaklaşmıştı.

"Geceyi biraz daha güzel hale getirmeye ne dersin? Mesela beni evine davet edebilirsin, iyi olmaz mı?"

Sky dudaklarını kıvırıp bir süre düşünür gibi durmuştu.

"Aslında neden olmasın. Yalnızca..." deyip bedenini Phai'ye yaklaştırdı Sky. "Benim bir ev arkadaşım var. Hani... belki onu da eğlenceye dahil etmeliyiz."

"Üçlü mü diyorsun?" Deyip bir kahkaha atmıştı Phai. "Seni daha saf bir şey sanmıştım ama yanılmışım sanırım."

Phai biraz daha gülmüş ve sonrasında yüzünü Sky'a çevirmişti.

"Daha önce hiç denemedim ama yeni şeylere açığım."

"Pekala." Demişti Sky kapısını açarak. "O zaman evime davetlisin."

....

Sky anahtarı ile kapıyı açarken Phai saçma bir heyecan duymuştu. Aslında Sky ile baş başa olmayı istemişti ama bu teklife hayır diyecek bir insan da değildi.

"Muhtemelen uyuyordur ama sesi duyunca uyanır." Diyerek kapıyı açtı Sky. Anahtarı anahtarlıga astıktan sonra da yandaki düğmeden ışıkları açmıştı.

Phai rahat bir şekilde Sky'ın arkasından yürüdükten sonra bir anda yandan gelen adamla gergince yerinde kalmıştı.

"Hoşgeldin oğlum, çok geç kaldın eve."

"Evet baba, üzgünüm. Arkadaşlar ile biraz içtik de. Ha bu arada, Phai bu babam, yani ev arkadaşım olur kendisi. Baba bu da Phai, kendisi arkadaşım olur. Biraz içtik de, ayılmak için kahve ısmarlamaya çağırdım onu."

"Çok iyi yapmışsın oğlum. Oturun şöyle hemen, çekinme sen de. Otur şöyle hadi."

Adam Phai'ye oturması için bi koltuğu işaret ederken Phai çekinerek koltuğa yönelmişti.

"Sky eve arkadaşlarını getirmez fazla, şu an çok mutlu oldum. Ben hemen size kahve yapıp geleyim, siz rahatınıza bakın çocuklar."

Sky'ın babası salondan uzaklaşıp mutfağa geçerken Phai utançla başını öne eğmişti.

"Sorun ne, ev arkadaşımı beğenmedin mi? Teklifi kendine sakladın."

"Çok fena oyuna getirdin beni." Demişti Phai gülmesine engel olamayarak. Sonrasına yüzünü kaldırıp Sky'a bakmıştı.

"Her kuşun eti yenmez canım, bu da sana bir ders olsun."

Phai şu eve ne hayaller ile girmişti ama şu an elleri dizinin arasında kukuman kuşu gibi oturuyordu ve Sky'ın babasının onlara kahve getirmesini bekliyordu.

Hayat ona ters takla attırmıştı resmen...

....

Payu eve geldiği andan itibaren tek gram uyku uyuyamamıştı. Sürekli olarak Rain'i ve teklifini düşünüp duruyordu.

Yanıtı olumsuz olursa Rain'i kaybedecekti, olumlu olursa da bu işin sonunun ne olacağını kendi de bilmiyordu.

Sonunu düşünerek nereye kadar bu işi devam ettirebilirdi ki?

Sabahın ilk ışıklarında birazcık uyuma şansı olmuş ancak sadece birkaç saat uyuyabilmişti. Sonrasında kalkıp kendine kahvaltı hazırlamak için mutfağa ilerlemiş ve önce kendine bir kahve koymuştu.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin