Dün gece iki bölüm yazdım bu yüzden bugün 2 bölüm gelecek 🐥
Chay telefonda Rain'e Payu ile olan tüm konuşmalarını detaylı bir şekilde anlatmıştı.
Bugün abisi evde olduğu için Rain'de kalamamıştı ve bu yüzden telefonda ona anlatmak zorunda kalmıştı.
"Al bakalım şunu."
Porsche kardeşine bir tomar para uzatmış ve Chay itiraz dahi etmeden parayı almıştı.
"Teşekkür ederim. Aslında param vardı ama daha fazla paraya kim hayır der ki?"
Chay bunu dediğinde Porsche gülüp onun saçlarını sevmişti.
"Patronum bu aralar bonkör davranıyor."
"Bay Kinn mi?
Chay sadece bir kere görmüştü abisinin patronunu. Adam o kadar korkunç bir yüze sahipti ki, Chay uzaktan bile adamdan korkmuştu.
Ama Porsche'un anlattıklarını düşününce aslında adam o kadar da korkunç birisi değildi. Yine de Chay duydukları yerine gördüklerine inanmak istiyordu.
"Senin şu sevdiğin idolle dersler nasıl gidiyor?" Demişti Porsche kardeşinin önüne bir tabak lapa koyup onun yanına oturarak. Abisinin yapabildiği tek yemek buydu ama Chay için bu sorun değildi.
Uzun zamandır abisi ile yaşıyordu. Ebeveynleri ayrılmış ve başka insanlar ile evlenmişlerdi. Abisi bu yüzden kendi hayatını yaşamak için yalnız başına eve çıkmış ve Chay da liseye geçtiği sıralar kaçıp abisinin yanına gelmişti. İkisi de ebeveynleri ile çok sık görüşmezlerdi.
Ayrıca abisi gay olduğunu söylediğinde ailesinden, özellikle babasından çok sert tepki almıştı ve o sıralar Porsche'a destek veren tek kişi yine kardeşi Chay olmuştu. Porsche bu yüzden onlarla konuşmuyordu.
Chay da odasına Kim posterleri asıp Kim'e hayran olmaya başladığı dönemde babasından "Sen de abin gibi erkeklerle mi düşüp kalkıyorsun?" tarzında iğrenç bir söylem duyduğundan beri o da ailesi ile pek görüşmüyordu.
Babaları daha sonrasında her ne kadar pişman olmuş ve onları sık sık aramaya başlamış olsa da ikisi de bu olayları kolay kolay affedecek gibi değillerdi.
"Dersler iyi gidiyor. Gerçi daha yeni yeni alıştım sayılır ondan ders almaya ama olsun."
"Neydi adı, Kim miydi? Hala odanda posterleri duruyor. Bazen onu benden çok seviyorsun diye düşünüyorum."
"Öyle şey olur mu abicim?" Demişti Porchay abisine sarılıp. "Seni kendimden bile çok seviyorum."
"Bak bak, parayı aldı ya nasıl yağlıyor hemen abisini."
"Aşk olsun, ben hiç öyle şey yapar mıyım abicim?"
Chay bunu dediği sırada telefonuna bir mesaj gelmişti.
Bu Kim'in menajerindendi. Kim kendi numarasını vermemişti onlara, bu sebeple menajeri onlara numaralarını vermişti ve onlarla kendisi iletişim kuruyordu.
Tek tek mesaj atmamak için de 5'inin olduğu bir grup kurmuştu menajeri.
Özel ders grubu
Kim *menajer:
Arkadaşlar size bir haberim var
Bay Kim bu haftasonu bir konser düzenliyor
Siz dördünüzü de özel konuk olarak çağırıyor konsere.