Kim sabah uyandığında Chay'ı yanında bulmayı beklemişti ama beklediğinin aksine yatağın yan kısmı boştu.
"Hemen de kaçıyor." deyip yerinde dikildi Kim ve saçlarını eliyle geriye tarayarak düzeltmeye çalıştı. Muhtemelen Chay kahvaltı hazırlıyordu.
Dün gerçekten güzeldi. Kim bu şekilde bir ilerleme tahmin etmemişti. Chay utangaç olabilirdi ama dün gece utangaçlığını bir kenara bırakmışa benziyordu.
Kim ilk öpüşmeye göre Chay'ın iyi olduğunu söyleyebilirdi aslında. Yani daha berbat da olabilirdi ama aksine çok iyi hissettirmişti.
Kim yataktan çıktıktan sonra yatağı hızlıca toplamış, sonrasında odadan çıkıp ellerini yıkadıktan sonra da mutfağa inmişti.
Chay gerçekten de kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın Kim. Abim dün gece gelmedi, bir arkadaşında kaldığını söyledi. O yüzden rahat olabilirsin."
Chay bunu dedikten sonra masaya bir şeyler yerleştirmiş, o anda da Kim ona arkadan sarılmıştı.
"Bu şekilde mi rahat olayım?" demişti Kim onun omzuna küçük bir öpücük bırakırken.
"Bu kadar rahat olmasan da olur." demişti Chay gülerek. "Hadi bana yardım et sofrayı hazırlamamda."
"Burada ne zaman kalsam bana iş kitliyorsun." deyip Chay'ın arkasından mutfağa yönelmişti Kim. "Parasız işçi çalıştırmaktan seni dava edeceğim."
"Tamam edersin, önce şu tabakları masaya götür."
Chay elindeki tabakları Kim'e verdiğinde Kim istemsizce gülümsemişti.
"Pekala, götürelim bakalım. Ama ben bedavaya çalışmam."
"Karşılığında sana kahvaltı hazırladım işte, daha ne istiyorsun?" demişti Chay ona bakarak. O sırada Kim hızlıca Chay'ın dudağına bir öpücük bırakmış ve Chay gözlerini büyütmüştü.
"Tamam, ben ücretimi aldım bile."
Kim yürümeye başladığında Chay hafif sayılacak bir şekilde Kim'in omzuna vurmuştu.
"Şöyle ani şeyler yapma."
"O neydi öyle? Omzuma sinek mi kondu yoksa?"
"Bilerek hızlı vurmadım."
"Ha hızlı vursan böyle olmazdı yani."
"Kim! Uğraşma benimle."
İkisi masaya otururken Kim gülmeden edememişti.
"Kahvaltıdan sonra birlikte bir şeyler yapalım mı?" demişti Kim önüne yiyecek bir şeyler alırken. "Dünkü buluşmamız berbat oldu sonuçta."
"Evet öyle oldu, değil mi? Ama ben bugün için Rain ve Payu'ya söz vermiştim."
"Onları ekemez misin?"
"Muhtemelen ekemem, senle takılıyorum diye ooo bizi sattın hemen sözleri işitirim yoksa. Onlar sevgili olduklarında ben onlara beni ekerseniz sizi gebertirim demişken hem de... Hiç hoş olmaz."
"Hayatının bütün anını onlarla geçirmişsin zaten, birazını da benimle geçir işte. Ne var yani bunda?" demişti Kim tatlı tatlı Chay'a bakarak. Chay ona nasıl hayır diyebilirdi bilmiyordu.
Tam o anda Chay'ın telefonu çalmaya başlamıştı.
"Benimki arıyor yine."
Chay biraz daha Rain'den benimki diye bahsederse Kim kıskanmaya başlayabilirdi.