Kim odadan çıktıktan sonra kapıyı çekip istemsizce etrafı kontrol etmişti. Sanki kapıdan o an birisi geçecek de Chay'ı o halde görecekmiş gibi panik yapmıştı ama etrafta kimse yoktu.
Kapının tam anlamıyla kapalı olduğuna emin olduktan sonra kapıya yaslanmıştı Kim.
"Umarım beni yanlış anlamaz, içeriye aniden girmek de neydi Kim?"
Chay onun bunu bilerek yaptığını düşünmezdi, değil mi? Kişisel alana saygısızlık olarak düşünmüştür bunu.
"Off zaten yeni yeni toparlıyoruz, lütfen bana kızgın olmasın. Telefonumu da unutacak zamanı bulmuşum resmen. Bakmamaya çalıştım elimden geldiğince rahatsız olur diye."
Eliyle yüzünü kapatmıştı Kim. Aptalın önde gideniydi.
"Ama bakmak da istedim, bu beni sapık yapar mı? Ona bakmam, bakmak istemem kötü bir durum mu?"
Chay bunu duysa Kim hakkında neler düşünürdü kim bilir? Ama Kim onunla neler neler yapmak istiyordu, hele ki şu an.
"O kondomları çekmeceden toplatmam lazım yoksa elimden bir kaza çıkabilir. Of, çok da güzel. Ben normalde böyle değilim, neden bir anda ona karşı tüm gardını kaybettim ki?"
Kim gözlerini kapatıp derin bir nefes alırken bir anda kapı açıldı ve Kim toparlanmasa Chay'ın üstüne düşecekti.
"İyi misin?" Dedi Chay bir an refleksle onu tutmaya çalışıp ama Kim zaten kendi başının çaresine bakmıştı.
"İyiyim iyiyim, bir an dalmışım." Dedi Kim saçını geriye alırken. "Az önceki olay için özür dilerim, odaya dalmak benim suçumdu."
"Sorun değil, bilerek yapmadığını biliyorum." Demişti Chay onu rahatlatmak için konuşup. Sonrasında birlikte asansöre binmişlerdi ve Kim zemin katın tuşuna basmıştı. Şimdi kahvaltıya gitmeleri gerekiyordu.
....
Kahvaltı bölümünde diğerleri ile buluşmuşlardı. Rain çoktan önüne gelen her şeyi tabağına doldurmaya başlamıştı. Sky yiyeceği kadar almaya çalışsa da Phai onun tabağını da doldurup duruyordu ve Sky sürekli göz deviriyordu.
Chay da kendine bir tabak almıştı ve tabağını doldurmaya başlamıştı. Kim de onun yanında dolanıyordu ama yiyeceklere korkunç gözlerle bakıyordu, özellikle Chay'ın aldıklarına.
"Çok kalorili şeyler yiyorsun, bunları ben yesem diyetisyenim beni öldürür." Demişti Kim sadece biraz peynir ve haşlanmış yumurta alırken. O sırada Chay tabağına bakmıştı. "Hepsini yiyecek misin?"
"Şey... evet."
"Tabii gençsin, benden kolay eritiyorsundur."
Kim bunu dedikten sonra elini Chay'ın karnına atmış ve göbeğini sıkmıştı.
"Burada küçük bir şey bana selam veriyor zaten."
Kim bunu tatlı bir şekilde söyleyip gülümsemiş, Chay da zoraki bir şekilde gülüp uzaklaşmıştı.
Dokunduğum için mi sinirlendi diye düşünmüştü o an Kim. Chay ise o an kilolu muyum diye düşünüyordu.
Sürekli yiyorum ama doğru düzgün spor da yapmıyorum. Çok mu kilo aldım acaba?
Sonunda hepsi tabaklarını doldurduklarında -Chay daha fazla bir şey almamıştı- büyükçe bir masaya oturdular.
"Chay, neden az aldın?" Demişti Rain şaşırıp. "Bunlarla doymazsın sen."
"Canım pek istemiyor."
"Bu az almış hali mi?" Demişti Kim şaşırıp.
"Sınırsız yemek gördüklerinde bu ikisi kana susamış vampire dönerler. Bak şimdi..."