Sonunda Chay'ın doğum günü gelmişti. Kim onu sabahın erken saatlerinden birisinde evden almıştı.
"Tüm gün seninle olmayı isterdim ama arkadaşların seni benden çalacaklar."
"Sen de gel istiyorsan." Demişti Chay kemerini hızlıca takarken. "Ben onlara söylerim senin de gelmeni."
"Belki arkadaşların seninle baş başa olmak istiyorlardır. Hem benim de akşam çıkacak kadar boş zamanım yok." Demişti Kim ona küçük bir bakış atarak. "Bugünkü planı ben yaptım, nereye gideceğimizi merak etmiyor musun?"
"Ediyorum elbette." demişti Chay ellerine bakarak. "Ama sana da bu konuda güveniyorum. Eminim sen ikimiz için iyi bir yer seçmişsindir."
"Görelim bakalım gidince. Hediyeni de daha sonra vereceğim. Levin kadar iyi bir hediye aldım mı bilemiyorum ama umarım beğenirsin."
"Beğeneceğime emimin." demişti Chay gülümseyerek. Kim ile uzak kaldığı zamanlarda onu özlemişti ve şu an onun yanında olmak iyi hissettiriyordu.
"İki dakika da olsa arabayı sağa çekebilir misin?"
Chay bunu dediğinde Kim endişelenip hızlıca arabayı sağa çekmişti?
"Ne oldu? Bir sorun mu var? Bir yerin mi ağrıyor yok..."
Kim konuşurken Chay bir anda ona sarılınca Kim sözünü tamamlayamamıştı.
"Sadece... sana sarılmak istedim. Bugün geldiğin için teşekkürler."
Kim yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamamıştı. O da aynı şekilde sıkıca Chay'a sarılmıştı.
"Neden gelmeyeyim? Saçma sapan konuşma istersen." demişti Kim tatlı bir tonla konuşup. "Kaç hafta önceden planladım bunu ben."
"Şu an çok mutluyum, hiçbir yere gitmesek bile çok mutlu olurdum." deyip ondan uzaklaştı Chay. Ama dayanamayıp ona tekrar sarılmıştı.
"Tamam tamam, yeter." demişti Kim gülerek. "Burada park yasağı var, biraz daha durursam ceza yerim."
Chay istemeye istemeye de olsa ondan uzaklaşmıştı.
"Tamam, gidelim hadi gideceğimiz yere."
"Gidelim bakalım."
....
Chay bir şeyler bekliyordu ama Kim'in koca bir oyun salonunu onun için kapatacağını kesinlikle beklemiyordu.
"Oyun oynamayı seviyorsun, değil mi? Instagram hesabında bununla ilgili çok fazla fotoğraf vardı da."
"Seviyorum tabii ki." demişti Chay önünde bulunan salona bakarak.
"Burası bugünlük ikimize hizmet ediyor. İstediğin her şeyi oynayabilirsin. Topladığımız biletler ile de istediğin her oyuncağı alabilirsin."
"Kim..." demişti Chay tatlı tatlı gülümseyip. Herhangi bir şey beklemişti ama Kim'in doğum gününü bu kadar eğlenceli hale getireceğinden habersizdi.
"Gerçi sadece birkaç saatimiz var ama olsun."
"O zaman hemen başlayalım mı? Ama uyarıyorum, bu oyunların hepsinde çok iyiyim." demişti Chay iddialı bir şekilde Kim'e bakıp.
"Görelim bakalım ne kadar iyisin."
İkisi öncelikle basketbol için tasarlanmış oyunun yanına ilerlemişlerdi.
"Bunda yarışalım önce." demişti Chay toplardan birisini eline alarak. Yan yana iki makine vardı ve ikisi de çalışmaya hazırdı. "Jeton atmamıza gerek yok mu?"