94. Bölüm

158 17 72
                                    

Bölümde az okunma ve oy olduğu için tekrar yayımlıyorum, bildirim gitmemiş olduğunu düşündüğüm için 💜💜

Diğerleri Phai ve Sky'ı yalnız bırakmak için odadan çıkmışlardı, odadan çıktıkları anda Rain sinirle Payu'ya dönmüştü.

"Orada söylenecek şey miydi Payu cidden o? Sky zaten kendini kötü hissediyor, neden üstüne gidiyorsun?"

"Kötü bir şey söylediğimi düşünmüyorum Rain. Ben sizi düşündüğüm için konuştum. Hem sen hem de Chay zarar gördünüz, ne yapmamı bekliyordun?"

"Suçlu Sky gibi konuşuyorsun."

"Öyle bir şey yapmadım Rain, olayı saptırma istersen."

"Siz de bir şeyler desenize." Demişti Rain destek arar gibi diğerlerine bakarken.

"Bence Payu haklı." Demişti Kim Payu'ya hak verip. "Orada Sky üzülmesin diye konışmadım ama bu durumda sizi riske atmış oluyor. Big orada olmasa neler olacaktı kim bilir? Ayrıca Payu'nun baştan böyle bir tehlikeden haberi de yoktu, endişe eder diye söylemediniz. Ben bildiğim için Big'i gönderdim. Yani şimdi Payu'yu suçlamayın boşuna."

"Teşekkür ederim. Sonunda birisi beni anladı. Gerçekten eğer bilseydim ikinizi de göndermezdim o buluşmaya veya ben de gelirdim yanınızda. Hem bana söylemeyip hem de kendi başınıza iş açmışsınız ve kızmamamı bekliyorsunuz."

Chay ve Rain vazo kırmış küçük çocuklar gibi birbirlerine bakmışlardı.

"Söylesek izin vermezdin."

"Yani siz de bunun riskli olduğunu biliyordunuz ama buna rağmen benden sakladınız, ikinize de bravo cidden."

"Böyle olacağını bilemezdik, üç kişiydik sonuçta. Hem Big de yakınlarda olacağı için sorun etmedik." Demişti Chay açıklama gereği duyup.

"Ya Big yakınlarda olmasaydı..." demişti Payu bu ihtimali düşünmek bile istemeyip sinirle iç çekerken.

"Tamam, haklı olabilirsin ama bu Sky'a dediğin şeyleri haklı çıkarmaz Payu." Demişti Rain Payu'ya bakıp.

"Evet, kızacaksan da bize kız. Bu olayda Sky da kurban sonuçta." Demişti Chay Rain'e hak verip.

"İkinize kızıyorum zaten ama Sky da bunu yapmamalıydı diyorum. Aynı durumun tersi yaşansa, benim başıma Phai yüzünden böyle  bir şey gelse çocuğu ibreti alem olsun diye meydanda asarsınız ikiniz, haksız mıyım?"

Payu elbette haklıydı ama şu an kimsenin ona haklısın demeye cesareti yoktu.

Tam da o anda Big yanlarına gelmişti elindeki kahveler ile.

"Tartışmanızı böldüm sanırım."

Herkes anlık olarak sessizleşirken Chay Big'in elindeki kahve bardaklarına bakmıştı.

"İki taneyi aynı anda mı içiyorsun?"

"Hah? Ha şey... birisini Rain için almıştım." Demişti Big elindeki kahveyi Rain'e uzatıp. "Travma sonrası için iyi gelir."

Rain bir an ne tepki vereceğini bilemeyip kahveyi almaya yeltendiğinde Payu aniden onun elini tutmuştu.

"Gerek yok, ben sevgilime kahve alırım. Ayrıca zaten Rain filtre kahve içmez. Şekerli ve sütlü kahveleri içer." Payu bunu dişleri arasından konuşarak söylemişti. "Sevgilim gel, ben sana sevdiğin tarzda kahve alırım."

Payu Rain'i elinden çekip götürürken Big gülmemek için kendini zor tutmuştu.

"Patron, aslında kahveyi sana almıştım."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin