Chay karşısındaki manzara ile ne yapacağını bilmiyordu. Kim tamamen dağılmış halde ona bakıyordu. İçki kokuyordu, tamamen terle kaplıydı ve aşağı kısımda görmemesi gereken şeyler görmüştü.
"Niye bu haldesin diye sordum?"
"Chay... beni içeriye alır mısın?"
"Sen bu haldeyken mi? Hiç sanmıyorum." Deyip kapıyı kapatmaya çalıştı Cjay ama Kim elini kapı aralığına koymuştu.
"Sana ihtiyacım var."
"Seni kim bu hale getirdiyse defolup ona git."
"İsteyerek bu hale gelmedim." Deyip kapıyı itmişti Kim. Chay hala kapıyı tutuyordu ama Kim'in baskısı kapının açılmasına neden olmuştu. Oluşan dengesizliğin etkisi ile Kim içeriye sendeleyerek girmişti.
"Evime öylece giremezsin, dışarıda konuşalım."
Chay dışarıya çıkmak için yöneldiğinde Kim bir anda onu tutmuş ve kapıyı kapattıktan sonra Chay'ı sertçe kapıya yaslamıştı.
"Ne halde olduğumu göremeyecek kadar kör müsün Chay? Kötü durumdayım diyorum sana."
"Ben baya eğlenceli bir geceden çıkmış olduğunu düşünüyorum şu an." Deyip ona bakmamak için yüzünü çevirmişti Chay. Kim ise ona daha da yaklaşmıştı.
"Eğlenceli bir gece olsa neden buraya koşa koşa geleyim Chay?" Demişti Kim yüzünü Chay'ın omzuna yaslayıp. Şu an kendini istemsizce güvende hissediyordu. "Çok güzel kokuyorsun."
Kim ona daha da yapışırken Chay kurtulmak için biraz çırpınmış ama işe yaramamıştı.
"Kim, bırak beni."
"Neden sen değilsin?"
"Ne ben değilim? Kim, bırakır mısın beni."
"Neden beni geri almak için uğraşan sen değilsin? Neden benim için her şeyi yapmaya hazır tüm o insanlardan değilsin? Ya da o insanlar varken neden dönüp dolaşıp bu gece senin kollarına gelmek istedim ben?"
"Kim, şu an çok sarhoşsun ve ne dediğini bilmiyorsun bence."
Chay onu ittiğinde Kim bu sefer ondan biraz uzaklaşmıştı.
"İyi de gözükmüyorsun Kim, hastaneye gitmeliyiz. Bu halin normal durmuyor çünkü. Hadi, hastaneye götüreyim seni."
Chay ondan uzaklaşmaya çalıştığında Kim bir anda ona arkadan sarılmıştı.
"Kim... böyle yaparsan bir yere varamayız."
Chay endişe etmeye başlamıştı. Kim içse de çok sarhoş olmazdı ve şu an gördüğü şeyler normal gelmiyordu. Başka bir şey kullanmış olma ihtimali yüksekti.
"Sadece sana yakın olmak istiyorum."
Kim'in tüm bedeni Chay'a temas ederken Chay rahatsız olmuş hissediyordu. Kalçalarına temas eden şeyi de hissediyordu çünkü.
"Beni endişelendiriyorsun Kim."
"Sana bir şey yapmam, endişelenme. Sadece sarılmak istiyorum çünkü seni çok özledim."
"Keşke çok özlediğini kafan uçukken değil de normal zamanda söylesen."
Kim kollarını daha da sıkmış ve Chay resmen Kim'le bir bütün olmuştu.
"Seni çok özledim. Neden beni görmezden geliyorsun? Hala uzak duruyorsun benden, yüzünde güzel bir bakış göremiyorum."
"Acaba neden?" Demişti Chay umursamaz bir halde konuşup. O sırada Kim yüzümü onun boynuna gömmüştü. Sürekli derin ve sık nefesler alıp onun kokusunu içine çekiyordu.