59. Bölüm

291 42 55
                                    

Kim taburcu olduktan sonra Big ile onu evine getirmişti Chay.

"Odasına yatıralım onu." Demişti Big Kim'in yürümesine yardım ederken. Hala biraz sersemlik vardı üstünde.

"Chay, sen de gel." Demişti Kim ona bakarak.

"Geliyorum zaten."

Chay hızlı yürüyüp onlara yetişmişti. Sonrasında ikisi Kim'i yatağa yatırdılar.

"Chay yanıma gelsin."

Big gülmemek için büyük bir mücadele veriyordu şu an.

"Ben başka odada..."

Chay sözünü tamamlayamadan Kim onu yanına çekmişti ve ona sarılmıştı.

"Big sen bizi yalnız bırak." Demişti Kim sert bir havayla Big'e bakıp.

"Emredersiniz efendim."

Big odadan giderken Chay derin bir nefes alıp vermişti. Doktor bir süre daha Kim'in bu hallerinin devam edebileceğini söylemişti.

Aslında Chay şikayetçi değildi pek. Kim'in kendi hali bu halinden daha soğuktu çünkü.

"Biraz uyumam lazım. Sen de sabaha kadar pek uyumadın, değil mi? Sen de uyu biraz."

"Tamamdır."

"Böyle çok huzurluyum. Seni hep yanımda istiyorum Chay."

"Her zaman yanında olamam ama."

"İleride yanıma taşınırsın belki, olmaz mı?"

"Olur mu sence? Öyle olursa ne olacak? Beni istemediğinde evimden git diye beni kovup birkaç gün eve gelme mi diyeceksin?"

"Chay..."

"Ben sana hala güvenmiyorum, üzgünüm."

Kim buna ne diyebilirdi ki? Bunu kendisi yaratmıştı sonuçta. Buna kendisi sebep olduğu için engel olabilecek bir şey de yapamıyordu.

"Keşke bu şekilde olmasaydık." Deyip Chay'a sıkıca arkadan sarılmıştı Kim. Sonrasında yüzünü onun saçlarına gömüp kokusunu içine çekti. "Bu benim hatam ve bunu düzeltmek için elimden geleni yapacağım."

Chay ona bu konuda güvenmiyordu, yine de ona karşı çıkmak istemiyordu. Bu yüzden de sessiz kalmaya karar verdi.

Kim ona biraz daha sıkı sarılmıştı. Uykusu vardı, bu sebepten Chay yanındanken rahat bir uyku çekmek istiyordu.

Bu yüzden gözlerini kapayıp Chay'ın ona verdiği rahatlığın eşliğinde kendisini uykuya teslim etmişti. Geçen dakikaların ardından Chay da yorgunluktan uyuyakalmıştı.

....

Aradan geçen birkaç saatin sonunda ilk başta Kim uyanmıştı. Beyni yavaş yavaş yerine geldiğinden gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

Olanlara belirli bir süre inanmak istememişti. Yaşanan şeyleri düşününce şoku biraz daha hafiflemeye başlamıştı. En azından korkunç derecede aptal bir şey yapmamıştı.

Yavaşça yataktan çıktıktan sonra Chay'ı uyandırmamaya özen göstererek kapıya yönelmiş ve kapıyı sakince açarak odayı terk etmişti.

Sonrasında doğruca Big'in kaldığı odaya gitmişti Kim. Kapıyı çalmadan resmen bodoslama odaya dalmıştı. Big de okuduğu kitaptan başını kaldırıp gelen patronuna bakmıştı.

"Kendinize gelmiş gibisiniz, sevindim."

"Bu Jaei olayının öyle kolayca bitmesine izin vermeyeceğim."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin