36. Bölüm

297 42 86
                                    

"Sadece romantik komedi varmış." demişti Kim biletine bakarken.

"Neyse, sorun değil. Belki beğeniriz." demişti Chay umutsuzca konuşup. Gerçi Kim ile geçirdiği zaman her şekilde değerliydi.

"Güzel bir filme benziyor, iyi puan almış."

-15 dakika sonra-

"Puanları verenler körmüş herhalde." demişti Chay ekrana bakarak. 15 dakikadır filmde hiçbir şey olmamıştı.

"Üzülüyorum ama şu an."

"Tamam tamam, bir şey demedim." demişti Chay Kim'e bakarak. "Bu arada bir şey sormam lazım, kuzenin nasıl? Hala hastanede mi?"

"Evet hala hastanede ama yakında çıkacakmış. Ben de onu diyecektim aslında, Macau sana teşekkür etmek istiyormuş o gün için. Bu yüzden Vegas senin de dahil olduğun bir yemek düzenlemek istiyor. Senin için sorun olmazsa gidelim mi?"

"Sorun olmaz, en azından şu ortamdan iyidir orası."

"Buna emin olmazdım ben." demişti Kim gülerek. "En azından Vegas eskisi gibi değil, aksi halde seni onun yanına sokmazdım zaten."

"Korkutucu birisi sanırım."

"Baya hem de." demişti Kim filmden gözlerini alıp Chay'a başını çevirirken. "Ama her insanın bir dönüm noktası oluyor, Pete onun için bu dönüm noktasıydı."

"Pete, o gün odada olan kişiydi sanırım. Vegas'ın sevgilisi, değil mi?"

"Nişanlısı aslında." deyip hafifçe gülümsemişti Kim. "Vegas'ın iyi davrandığı ikinci insan. İlki de kardeşi zaten."

"Vegas şanslıymış, öyle birisi ile karşılaşmış." demişti Chay ellerine bakarak. "Tatlı bir hikayeleri var herhalde."

"Pek tatlı değildi başta. Yanii... Pete Vegas'ın barında çalışıyordu. Babası itin teki, bir sürü borç yapıyor ve ortadan kayboluyor. Alacaklılar Pete'in kapısına dayanıyor ve Pete Vegas'tan borç istemek zorunda kalıyor."

"Lütfen bu işin sonu kötüye gitmesin." demişti Chay duyacağı şeyden endişelenip.

"Aslında öyle gidebilirdi ama Vegas'ın kırk yılda bir tutan insanlığı tuttu. Pete ile parasal bir anlaşma yaptı ama Pete'in aldığı para çok az bir borcu kapamaya yetti. Herifler Pete'e saldırınca da... Vegas çıldırdı. Sonrasında... pek iyi şeyler olmadı adamlar açısından. Şimdi Pete'in hiç borcu yok, Vegas hepsini kapattı ve heriflerin hepsine kök söktürdü. Aslında sonradan öğreniyoruz ki Vegas zaten baştan beri Pete'e duygusal şeyler hissediyormuş."

"Tatlı." demişti Chay gülümsemesine engel olamayarak. "Böyle sert adamların aşkı güzel oluyor."

İkisi de konuşma yüzünden filmden kopmuşlardı.

"Evet öyle." demişti Kim uzanıp Chay'ın elini tutarken. "Bazen Vegas'a özeniyorum, Pete onun her şeyine katlanıp her şeyini alttan alıyor. Hiçbir zaman öyle bir ilişkim olmayacak."

"Nerden biliyorsun?"

"Vegas'tan daha çekilmezim çünkü."

"Ben öyle olduğunu düşünmüyorum." demişti Chay ona bakarak. "Kendini o şekilde görmek istiyorsan bilemem ama ben senin çekilmez olduğunu düşünmüyorum."

"Hiçbir şey bilmediğin içindir." demişti Kim iç çekerek. "Bildiğinde fikrin değişecek."

"Çok karamsarsın." deyip ona yaklaşmıştı Chay. "Bu kadar karamsar olursan işler elbette istediğin gibi gitmez."

Chay bunu dedikten sonra Kim'in yanağına bir öpücük bırakmıştı.

"Gerçekten... bu şekilde düşünme Kim."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin