Payu uzun zamandır hayatının bu derece boş ve anlamsız geçtiğine şahit olmuyordu.
Chay ve Rain onun dünyasının büyük birer parçaları haline gelmişlerdi çünkü. Onlardan uzak kalmak son derece zordu. Özellikle de Rain'den uzak olmak onun için çok zordu.
Evde kendi kendine televizyon izlerken telefonu çalmaya başladığında bir anda telefonunu eline almıştı. Phai arıyordu.
Phai onun üniversiteden arkadaşıydı. Çok zengin bir aileden geliyordu ve bok gibi de parası vardı. Üniversitesinin ilk senesinden itibaren Payu'ya yapışmış ve sonunda arkadaş olmuşlardı.
Her ne kadar aşırı yakın olmasalar da Phai iyi bir insandı ve Payu onunla çokça kez zaman geçirmişti.
"Efendim Phai?"
"Dostum, nasılsın? Bu aralar iyi değilsin de merak ettim ve arayayım dedim."
"İyi sayılmam ama idare ediyorum."
"O zaman biraz kafa dağıtmaya ne dersin. Bende bu geceki bir konser için iki bilet var hem de VIP. Gideceğim kız son anda beni ekti de, senle gideriz demiştim."
"Benim kafam konseri kaldıracak gibi değil Phai."
"Ama bu Kim'in konseri, mutlaka bilirsin. Bilet bulması zordur."
"Yok, kalsın. Özelikle o adamınsa."
"Pekala dostum, sen bilirsin. Fikrin değişirse haber ver ama."
Payu telefonu kapattıktan sonra bir süre sosyal medyada gezinmeye başlamıştı. İstemsiz olarak Rain'in sayfasına girdi ve fotoğraflara bakmaya başladı.
Hep beraber çekildikleri çok fotoğraf vardı. Birlikte lunaparka gitmişlerdi. Şu tepede dönen iğrenç alete binmişler ve Chay indikten sonra bir saat kusmuştu.
Geçen sene gittikleri tatil fotoğrafları vardı. Daha öncelere döndükçe bir sürü fotoğraf çıkıyordu karşısına ve Payu bu fotoğraflara gülerek bakıyordu.
O sırada instagramdan bir bildirim gelmişti. Rain yeni bir hikaye atmıştı.
Payu biraz beklemek istese de eli istemsizce o daireye gitmişti. Fotoğrafta kalabalık bir insan grubu vardı ve şu Kim denen herif de vardı fotoğrafta.
Açıklamada da şey yazıyordu. VIPler ile konser öncesi buluşma.
Payu bir süre fotoğrafa bakmış, sonrasında instagramdan çıkıp doğruca Phai'yi aramıştı.
"Efendim dostum."
"Phai, şu konser teklifin hala geçerli mi?"
....
Konserin Vip bölümü en ön kısımda bariyerler ile çevrili bir alandı. Konser alanı elini uzatsan dokunacak kadar yakındı ve burada çok fazla insan yoktu.
Chay bu Vip biletlere bakmıştı zamanında. Kendisi bir yıl yemeden içmeden çalışsa bu biletlerden birisine sahip olamazdı. Şu an kendisini dünyanın en şanslı insanı gibi hissediyordu.
"Burada olmak aşırı güzel." demişti Sky Chay'ın kulağına eğilip. "Ben kendimi satsam buradan bilet alamazdım. Gerçi ben değerdim herhalde o paraya."
Chay onun dediğine gülerken Rain de bunu duyup istemsizce gülmüştü.
"Arkadaşın da beni deli sanacak." demişti Sky Rain'e bakıp. "Normal bir insanım ben, yani genelde."
"Ben de genelde öyleyim ama bu gece delirmek için buradayım."
"İşte tam da bu." Demişti Sky onu gösterip. "Bugünün tadını çıkaralım."