17. bölüm

348 42 112
                                    

Arkadaşlar beni bilen bilir, ben çok ahlaklı bir yazar değilim absjsmdmmd bu hikayede de ileride mutlaka öpüşme, yiyişme ve daha ileri şeyler olacak. Olmazsa olmaz bence bsndmsmdmd

Bugün Chay gitar dersi için Kim ile bir araya gelmişti. Milly de bugün onlarlaydı.

Kim onları bu haftalık iki gruba ayırmıştı. Chay ve Milly aynı gruba düşmüştü.

Sky ile aynı grupta olmayı isterdi aslında Chay. Çünkü açıkçası Milly ile anlaşamıyordu ve onu pek sevmiyordu.

Çünkü Milly her an her saniye, fırsat bulduğu her dakika Kim'e yürüyordu.

Ay Kim, ellerin gerçekten çok güzel.

Kim, saçın bugün ışıl ışıl parlıyor

Parfümünün markası ne? Aşırı güzel kokuyor.

Kim her defasında ona nazik cevaplar veriyor olsa da Chay emindi ki Kim bu tarz şeylerden hoşlanmıyordu.

"Evet, bugün üçümüz varız. Ne haldesiniz bakalım, geçenki konseri sevdiniz mi?"

Chay konuşmadan önce Milly bir anda lafa dalmıştı.

"Harika bir konserdi Kim, ben bayıldım. Özellikle kıyafetlerin çok iyiydi. Sesin her zamanki gibiydi zaten. Seni izlerken kendimi cennette gibi hissediyorum."

Milly yıkama yağlama yapmaya başlamışken Chay göz devirmemek için kendiyle mücadele veriyordu şu an.

Milly bu ve buna benzer onlarca cümle kurduktan sonra Kim bakışlarını Chay'a çevirmişti.

"Sen ne düşünüyorsun peki Chay? Konser sence nasıldı?"

"Her zamanki gibi güzeldi." Demişti Chay ellerine bakarak. Arkadaşları ile mesajlarda konuştuğu gibi olmuyordu her şey her zaman. Kim'e karşı büyük bir hayranlığı vardı ama utancı her zaman ağır basıyordu. "Kıyafet tercihlerini ben de çok beğendim."

"Teşekkür ederim." Demişti Kim hafifçe Chay'ı süzüp. "Ama konser çok eğlenceli geçmedi herhalde."

"Neden ki?" Demişti Chay anlamayarak.

"Sonrasında eğlenceye gittin ya arkadaşlarınla." Deyip gülmüştü Kim. "Barda gördük ya birbirimizi."

Chay böyle bir soru beklemiyordu. Kim bunu soracaksa da baş başa oldukları zaman sorar diye düşünmüştü.

Ayrıca barda olması Kim'i neden ilgilendiriyordu ki?

"Şansa bak, bir de barda denk geldiniz yani. Hangi bar, ben de gideyim sık sık."

Milly boş boş konuşuyor olsa da olay şu an Kim ve Chay arasında geçiyordu.

"Arkadaşlarım ısrarcı olunca gittik, konserle alakalı değildi bu durum."

Chay neden ona açıklama yapıyordu şu an?

"Arkadaşlarının arası düzeldi mi peki?"

"Evet düzeldi, teşekkür ederim sorduğun için."

Chay bu garip muhabbete şu an anlam veremiyordu. Kim bunu öylesine sormuş ya da önemsiz bir şey olarak görüp dile getirmiş olabilirdi ama Chay neden bunun aksi bir hisse kapılmıştı şu an?

...

Gitar dersi sırasında Kim'in yardımcısı onlara birer içecek getirmiş, Milly ise işleri olduğunu söyleyerek aceleyle içeceği içmeden oradan ayrılmıştı.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin