103. bölüm 🔞

266 21 155
                                    

Sonunda smut bölümü geldi arkadaşlar yerin dibine girerek yazdım, bölümü attıktan sonra telefonu imha edeceğim muhtemelen ajsjskksd

"Sonuna kadar gitmek istiyorum derken? Lütfen bana yanlış anlamadığımı söyle."

"Yanlış anlamadın." Demişti Chay onun yüzüne dokunurken. "Hadi biraz bu anın tadını çıkaralım Kim. Sonuna kadar gitmeyi istiyorum, bence bunu sen de istiyorsun."

"İstememem mümkün değil Chay ama emin misin sen?" Demişti Kim tereddüt ederek. Chay kendini buna zorlamıyordu, değil mi?

"Emin olmasam teklif edeceğimi düşünmüyorsun herhalde." Demişti Chay gülerek. Zaten şu ana kadar neden yapmamışlardı ki?

Nedeni elbette kendisiydi ama bunu şu an düşünmeyecekti.

"O zaman... Ne yapalım? Nasıl yapalım?"

"Bana mı soruyorsun cidden?" Demişti Chay Kim'in bu haline daha fazla gülerek.

"Off haklısın, kafam yerinde değil şu an." Deyip yüzünü eliyle kapatmıştı. "Ben şey getireyim... Sonra... Şey... Of düşüncelerimi toparlayamıyorum heyecandan."

Kim yataktan çıkmak için kendini yana verdiğinde tepetaklak yere düşmüştü.

"Kim!"

"İyiyim, sorun yok." Demişti Kim ayaklanıp. "Hemen geleceğim, bir yere kaçma."

"Nereye kaçabilirim zaten Kim?"

"Olsun, sen yatakta kal. Geliyorum ben."

Kim hızlıca odadan çıkarken Chay da yatağa uzanmıştı. Heyecandan kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.

Aynı şekilde Kim'in de öyle. Birkaç hafta önce ne olur ne olmaz diye aldığı kondom ve kayganlaştırıcıyı misafir odasına koymuştu. Odasında Chay görür diye koymaya korkmuştu çünkü.

Şimdi gidip onları almalı, kafasını toplamalı ve devam etmeliydi ama yapamayacak gibi hissetmeye başlamıştı. Bu heyecanla Chay'la yatarsa daha başlamadan boşalacak gibi hissediyordu çünkü. Böyle bir durumda rezil olabilirdi ama konu Chay'sa böyle bir şeyi deneyimsiz olduğu için takmayacağına emindi.

Geçen kendini iyi tutmuştu, yine yapabilirdi. Sadece fikre alışması lazımdı.

Fikre nasıl alışabilirdi ki?

Ama odaya dönmesi lazımdı, Chay ya vazgeçerse ne yapacaktı?

O yüzden hızlıca misafir odasına gitmiş, dolaplardan birisine koyduğu poşeti çıkarıp almıştı. İçinde ilk seferde kullanacağı her şey vardı. Kondom, jel... Bol miktarda jel.

"Siktir, düşüncesi bile sertleşmeme neden oldu resmen."

Hala yapacaklarına inanamıyordu ve yapana kadar da inanacak gibi değildi. Odaya döndüğünde Chay orada olmayacaktı ve hepsi bir rüya olarak kalacaktı diye korksa da döndüğünde Chay hala oradaydı ve yüzünde hala aynı kararlı bakışı vardı.

"Geldim." Demişti Kim kekelemeden konuşmaya çalışıp.

"Onları ne zaman aldın?"

"Birkaç hafta önce."

"Anladım... Önceden kalmadı yani."

"Evime kolay kolay kimseyi getirmem, o yüzden... Bir saniye niye bunu konuşuyoruz ki şu an."

"Hıı bilmem... Yatak sağlamdır umarım, sen yatak kırmaya meraklısın ya."

"Yok canım, o kadar sert yapmam. İlk seferin sonuçta.'

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin