41. Bölüm

280 35 61
                                    

Barcode'un doğum günü olduğuna göre ben de bölüm yazayım dedim

"Kim bir gün sizi de evine davet etti."

Chay olanları arkadaşlarına anlattıktan sonra bu detayı da eklemeyi ihmal etmemişti.

"Neden böyle bir şey yaptı ki?"

"Hep beraber havuza gireriz dedim, o da kabul etti. Gelirseniz hep beraber eğleniriz. Tatile bile çıkabiliriz."

"Süper olur." demişti Rain sevinçle. Payu ise "Gerek yok." demekle yetinmişti.

"Neden Payu?"

"Nedeni yok, istemiyorum. Ben tatil ayarlarım bizim için."

"Paramız yok Payu." demişti Rain ona bakarak. "Beleş havuz işte, adam davet etmiş hem."

"Ne gereği var Rain başka adamın evinde havuza girmeye."

"Payu, saçmalıyorsun." demişti Chay Payu'ya bakarak. "O başka adam dediğin kişi benim..."

"Senin? Senin neyin oluyor Chay? Adamla resmiyette nesiniz?"

Payu bunu sorduğunda Chay bir şey diyememişti.

"Herifin amacı ne, çözemiyorum. Seni evine götürüyor, hediyeler alıyor, çok da iyi davranıyor. Olay ilişkiye gelince nedense beyefendinin hazır olmayışı mı tutuyor?"

"Payu, onlar birbirini yeni tanıyorlar. Bir anda ilişki yaşamalarını bekleyemezsin. Bunu kimse bekleyemez. Biz hemen o dönemi geçtik çünkü zaten uzun zamandır o dönemde gibiydik. Chay ve Kim tanışalı ne kadar oldu ki? Tamam, Chay ona senelerdir hayran ama Kim onunla daha birkaç ay önce tanıştı."

Rain haklıydı, yine de Payu endişe ediyordu.

"Yatağa atmak isterken iyi ama."

"Payu!"

"Ne? Seni yatağa atmak istemiyor mu yani Chay?"

"Bunda ne sorun var Payu?" demişti Rain ayaklanıp. "Yatmadan önce ya da yattıktan sonra da insanlar sevgili olabilirler. ahlak bekçisi mi kesildin başımıza şimdi?"

"Ben Chay'ı korumaya çalışıyorum."

"Chay kendini koruyabilir, ona bebek gibi davranma. Sen farkındaysan o da farkında her şeyin."

"Neden o herifi koruyorsun ki? Sen de haz etmiyorsun ondan."

"Etmiyorum ama Kim yerine başkası da olsa haz etmezdim. Sen şu an olayı fazla dramatize ediyorsun ve abartıyorsun. Söz sahibi olması gereken kişi Chay burada, biz değiliz."

İkisi susup aynı anda Chay'a bakmışlardı.

"Sen ne düşünüyorsun?"

"Açıkçası Rain, ne düşüneceğimi ben de bilmiyorum. Kim ile çok iyiyiz, sevgili gibiyiz hatta. Yatmak haricinde her şeyi yapıyoruz da. Ama konu bir yerde Payu'nun dediğine geliyor, madem benle tüm o şeyleri yapmak istiyor, neden hala sevgili olmadık? Beni oyalıyor mu? Ben de düşünüyorum elbette bunları ama Rain sana da hak veriyorum. Belki kolayca bağlanan ve ilişki yaşayan birisi değildir. Arkadaş çevresini size anlattım, eski sevgilisi de garip bir tipti. Belki de güvensiz olma nedeni karşısına hiçbir zaman güven verici birisinin çıkmamış olmasıdır."

Chay bunu düşünceli bir halde söylemişti. Elbette Kim ile olmaktan memnundu ama Rain ve Payu'nun tartıştığı konu her gece kendi içinde düşündüğü bir konuydu zaten.

"Üzülmek istemiyorum ama Kim'i de sıkmak istemiyorum. Boğazına yapışık benle sevgili ol diyecek halim de yok. Zamana bırakıyorum her şeyi. Olmayacaksa da yapabileceğim bir şey yok, üzülürüm elbette ama kahrımdan da ölmem."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin