"Ne? Kim ile öpüştünüz mü?"
"Rain, az daha bağırırsan tüm dünya bunu duyacak." demişti Chay Rain' e sinirli bir bakış atarak. Filme girmeden önce üçü bir şeyler yemeye karar vermişlerdi.
"Sen soruma cevap ver."
"Öpüştük dedik ya. Ama daha ayrıntılı şeyler de oldu."
"Yattınız mı yoksa?" demişti Payu şok içinde sorarak. "Ya oğlum biz daha Rain ile yapmadık, bu ne hız?"
"Saçmalama Payu, o kadar da değil. Daha sevgili bile değiliz Kim ile."
"Ha sevgili olacaksan vereceksin yani?" deyip Chay'ın kolunu çimdiklemişti Rain. "Benden önce bekaretini kaybedersen seni gebertirim."
"Şey... bu biraz sana bağlı sanki." demişti Payu ona bir side eye bakışı atıp.
"Sevgilim, konumuz bu mu şimdi ama?"
"Ya, azıcık beni dinler misiniz? Çünkü dün baya aksiyonlu şeyler oldu da."
Sonunda Payu ve Rain düzgünce onu dinlemişler ve Chay dün olan şeyleri anlatabilmişti.
"Sen bunu nasıl daha yeni anlatırsın Chay?" demişti Rain sinirle.
"Rain'e katılıyorum, dün anlatman kazımdı ve bizim yanına gelmemiz gerekiyordu. Bu öyle alelade bir şey değil."
"Biliyorum." demişti Chay önüne bakarak. "Sizi korkutmak istemedim. Ayrıca zaten geçip gitti, Kim tüm gece yanımda kaldı ve sabah da benimleydi."
"İyi ki geri dönmüşsünüz, çocuk ölebilirdi." demişti Rain düşünür gibi durup. "Demek ailesi biraz sorunlu."
Chay onlara Kinn'den söz etmemişti. Sadece denk geldikleri kişinin Kim'in kuzeni olduğunu anlatmıştı. Kim'e sormadan Kinn olayını anlatamazdı sonuçta.
"Neyse işte, eve geçince tekrar öpüştük ve çok güzel hissettirdi. Yani... bu kadar güzel olmasının sebebi muhtemelen Kim ile olmasıydı. İlk öpücüğüm için çok iyiydi."
"İlk öpücüğün değil bir kere, unutma küçükken senle öpüşmüştük."
"O sayılmaz Rain."
"Ne öpüşmesi bu? Benim haberim yok."
"Küçükken Chay ile öpüşme sahnesine denk gelip biz de yapalım demiştik. Sonra birbirimizi öptük."
"Ve çok kötüydü." demişti Chay yüzünü asıp. "Rain soğan yemişti ve ağzıma soğan tadı geldiği için midem bulanıp kusmuştum."
Rain o anı hatırlayınca kahkaha atmıştı.
"O kadar kötü hissetmiştim ki, Chay'ın yanına gidip ağlayarak benden nefret ediyorsun, beni öpünce kustun demiştim o da... saçmal...öğğğğ diye kusmaya devam etmişti."
Üçü bu olaya adeta kahkaha atmışlardı.
"Demek senin ilk öpücüğün ben değilim, alındım gücendim şu an."
"Aman..." demişti Rain ona bakıp. "Benden önce siktiklerine say."
"Yuh Rain, üsluba bak. Ağzına biber sürerim bak senin." deyip yandaki acı sosu almıştı Chay ve Rain'in ağzına sürmeye çalışmıştı.
"Yapma be manyak!"
"Aç ağzını bakayım, uçak geliyor."
"Sevgilime eziyet etme seni küçük bulanık." deyip Rain'i kendine çekmişti Payu.
"Öyle mi Payu bey, şimdi böyle olduk demek." demişti Chay ona bakarak. "Ohh olsun, sevgilinin ilk öpücüğünü ben çalmıştım. Kıskan, kudur."