Kim kendisi ve Chay için su almaya salona indiğinde Rain'i salonda tek başına otururken bulmuştu.
"Rain? Ne arıyorsun burada?"
"Payu ile kavga ettik."
"Ne? Neden? Az önce iyiydi aranız."
"İyi değilmiş demek ki." Demişti Rain derin bir nefes alarak. "Yoruldum ben Kim, Payu'nun bu anlayışsız ve kafasız hallerinden yoruldum. Eski sevgilisi ile karşılaşıp bir de onu eve alan kişi ben olsaydım Payu benden çoktan ayrılmıştı. Max zamanında eski sevgilisinin adını andığında bile kıyamet koparıyordu kendisi."
"Bir saniye, bir saniye... Payu bir de onu eve mi almış?"
"Kendi girdi diyor ama demek ki gireceği bir zaman olmuş ki girmiş. Direkt yüzüne kapatmamış kapıyı. Off...düşündükçe kafayı yiyorum. Biliyorum dışarıdan çok düşünen ve abartan birisi olarak görünüyor olabilirim ama bir zamanlar sevgilimin yatağında günlerini geçirmiş bir herifi görmek istememem gayet normal bence."
"Ben sana hak veriyorum zaten Rain. Chay bana zamanında birisinden hoşlanıyordum deyince bile kalbim tekliyor benim."
"Hah, ben onu desem Payu idamıma kalkışırdı. Ben ona zamanında bana yazan kişileri bile söylemiyordum, ki düşün o zamanlar arkadaştık."
"Payu kıskançlığı kendisi yapınca normal görüyor, kendisine yapılınca abartı olarak düşünüyor."
"Tam olarak öyle. Onu da anlıyorum, en azından anlamaya çalışıyorum, Max hakkında her şeyi silip attığı için onun dönmesine takılmıyor ama takılması lazım Kim. Tutup atması lazım o yılanı evden, beyefendi yanını bir kenara bırakması lazım."
"Yapmadığını nereden biliyorsun? Belki çekti attı evden."
"Payu mu? Payu onu yapacağına evi çocuğa bırakıp kendi çıkar giderdi. Ama ben aynısını yapıp eve birisini alsaydım döve döve çıkarmasını bilirdi. Kendisi mağarasında çok mutlu çünkü."
Kim istemsizce onun anlatış şekline gülmüştü.
"Komik olmadığını biliyorum ama anlatışın çok komikti, üzgünüm."
"Yok yok gül, trajikomik çünkü bunlar." Demişti Rain iç çekerek.
"İstersen Chay ile sen çıkıp uyu, ben burada yatarım."
"Saçmalama Kim, sinir bozucu olabilirim ama cani değilim. Ben muhtemelen dönerim zaten odaya, Payu'nun uyumasını bekliyorum sadece."
"Anladım ama ne zaman istersen gelebilirsin yanımıza."
"Teşekkür ederim Kim. Artık seni gerçekten seviyorum."
"Ben de seni gerçekten seviyorum."
....
Rain Kim'e dediği gibi bir süre sonra odaya dönmüştü. Beklediği gibi Payu çoktan uyumuştu.
"Uyumasan şaşardım." Demişti Rain yatağın kenarına oturup derin bir nefes çekerken. Acaba salonda mı yatmalıydı?
Birlikte yatamayacak haldelerse bu ilişki hakkında endişelenmeye mi başlamalıydı Rain?
Hayır. Payu'ya bakınca kalbi hala kulaklarında atıyordu kendisinin.
Yastığını düzelttikten sonra Payu'ya çok yaklaşmadan onun yanına uzanmıştı. Aşağıda ağlamamak için çok direnmişti ama burada ağlamasını tutabilecek gibi değildi.
Gözlerine yaşlar dolduğunda istemsizce iç çekti. Birkaç kez iç çektikten sonra bir anda arkadan güçlü kollar onu sarmış ve irkilip kaçmaya çalışmıştı.