19. bölüm

362 45 114
                                    

Aslında gün o kadar da kötü geçmiyordu.

Chay az önceki utanç anlarını çoktan unutmuştu. Kim ile kendilerine kahve yapmışlar, koltukta oturup keyifli bir sohbet içine girmişlerdi.

Chay ona Rain ile olan komik ve saçma anılarını anlatırken Kim onu dikkatle dinlemiş, bazı zamanlar da onunla birlikte gülüp eğlenmişti. Böyle böyle neredeyse bir saat geçip gitmişti ve hava kararmaya başlamıştı.

Yağmur ise hala tüm şiddetiyle devam ediyordu.

"Saat geç oldu, istersen yiyecek bir şeyler hazırlayabilirim." Demişti Chay Kim'e küçük bir bakış atarak.

"Aslında... sanırım benim gitme vaktim geldi de geçiyor." Demişti Kim saatine bakarak. Fazla bile oturmuştu aslında, kendini bir an için sohbete kaptırmıştı.

"Hava çok kötü, dışarısı resmen göl olmuş durumda. Bu halde dışarıda olmak tehlikeli olmaz mı?"

Chay haklıydı, bu havada Kim arabayla bir yere gitse ya kaza yapardı ya da arabası yolda kalırdı.

"Ne yapayım, bu gidişle yağmurun dinmesini beklerken geceyi burada geçireceğim."

"Benim için sorun yok, ev çok büyük ve misafir odamız da var."

"Abine ne diyeceksin?"

"Az önce mesaj attı, hava çok kötü olduğu için geceyi barda geçirecekmiş."

Chay bir an yanlış anlaşılabileceğini düşünüp paniklemişti.

"Yani... sen kal diye şey yapmadım. Sadece...hava çok kötü... bu şekilde gitmeni istemiyorum. Dönüşte benim yüzümden başına bir şey gelirse vicdan azabı çekerim."

"Açıklama yapmana gerek yok Chay. Ayrıca haklısın, bu havada bir yerlere gitmek akıl karı değil. Biraz daha bekleyeyim yağmurun dinmesini. Eğer dinmezse de, yapacak bir şey yok. Geceyi burada geçiririm."

"Beni yanlış anlamadın değil mi?"

"Chay, bana ahlaksız teklifte bulunmuşsun gibi davranmayı kesecek misin?" Deyip gülmüştü Kim. Ayrıca Chay böyle bir teklifte bulunsa bile Kim için sorun değildi, çünkü böyle bir teklifi seve seve kabul ederdi.

Ama Chay'ı şu kısa sürede tanımayı başarmıştı ve ölse böyle bir şey söylemez hatta muhtemelen düşünmezdi bile. Gerçi kendisine bu kadar takıntılıysa düşünmüş de olabilirdi.

Kim böyle bir şeye şaşırmazdı doğrusu. Hayranları ile takılmazdı Kim, onun için bu etik bir düşünce şekli değildi.

Ama Chay şu an onun sadece hayranı olan birisi değildi, onunla belirli bir sınırı geçmişlerdi sonuçta.

Ayrıca bariz olan bir şey vardı o da Chay'ın hislerinin basit hayranlık hisleri olmadığıydı.

Öyle gözüküyordu ama Kim böyle olmadığının farkındaydı.

Ki Chay yaşına göre olgundu, sorumluluk sahibi bir gençti. Her ne kadar çocuksu olsa da Kim onun hayata karşı duruşunun sağlam olduğunu fark etmişti. Muhtemelen bunda abisinin etkisi vardı.

Aslında Kim onun etkileyici olduğunu bile düşünüyordu. Normalde bu tarz çocuksu, tecrübesiz ve hareketli insanlar ilgisini çekmezdi çünkü Kim uğraşmayı sevmezdi. O birisini seks ya da ilişki için ikna etmeye çalışmayı sevmezdi, genelde insanlar ona gelir ve onlar kendisinin peşinde dolanırdı. Kim onlara yüz verip vermemeyi kendi seçerdi.

Ama az önce Chay ona açıkça bir şeyi belli etmişti, o da Kim'in belirli bir sınırda kalmasını istediğiydi. Chay'ın bu yönde bir isteği ya da arzusu olsaydı orada Kim'i durdurmazdı ya da öyle bir tepki vermezdi.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin