26. Bölüm

381 49 131
                                    

Kim bir süre daha Chay'ı izlemiş ve sonrasında onu yavaşça dürtmüştü.

"Uyan bakalım uykucu."

"Iııı!"

"Iıı mı?"

"Biraz daha uyuyayım abi, okula sonra giderim."

Kim onun tepkisine gülmeden edememişti.

"Birincisi ben abin değilim ve ikincisi yarın okulun yok."

Kim böyle demiş olsa da Chay çoktan uykusuna geri dönmüştü.

"Chay... Chay hadi uyan."

Kim ona yaklaşıp hafifçe yüzünü sıkmıştı.

"Seni kucaklayıp evine taşımak isterdim ama belimi seviyorum." Deyip Chay'ın yüzünü parmağı ile dürtmüştü Kim. Bu yakınlıktan o kadar tatlı gözüküyordu ki. "Öperim bak seni."

Kim bunu dedikten sonra yüzünü Chay'a yaklaştırmış ve onun yanağına bir öpücük bırakmıştı. Sonrasında yüzünü onun omzuna yaslayıp derin bir nefes çekti.

"Sen de çok güzel kokuyorsun, bebek gibi."

Kim bir süre sadece onun omzunda yatıp dinlenmek istemişti. Bu ona iyi gelecek gibi hissediyordu.

O an Kim'in içinde bir huzursuzluk belirmişti. Ya Chay ile bir ilişkileri olursa ve ilerleyen zamanda onu üzecek şeyler yapıp onun kalbini kırarsa?

Kim kırıcı bir insandı, ilişkilerinin bitmesinin en büyük nedeni kendisiydi. Karşısındaki insana her zaman güven problemi duyardı, her şeyden şüphe ederdi ve genelde şüpheleri haklı çıkınca da karşısındaki kişiyi anında hayatından çıkarırdı.

Kim en çok yalanı sevmezdi, karşısındaki küçücük bir yalan söylese bile buna dayanamazdı.

Belki de Chay'ın su gibi parlak oluşu onu etkileyen şeydir. Böyle olması Kim'e mantıklı geliyordu şu an.

"Hadi seni evine götürelim."

"Kiiim." Demişti Chay kelimeyi uzatıp gözlerini açarak.

"Efendim?"

"Bu gece bizde kalsana, gitmeni istemiyorum."

"İstemiyor musun?"

"Hayır hem de hiç istemiyorum, sonsuza dek yanımda kalsan keşke."

Chay bunu dedikten sonra kollarını sıkıca Kim'in boynuna dolamıştı.

"Bunların hepsinin bir rüya olmasından korkuyorum. Sabah yanımda olsan, benimle uyusan olmaz mı?"

"Bunu istediğine emin misin?"

"Evet." Demişti Chay kararlı bir ses tonuyla konuşup. "Bunu istiyorum."

....

Kim Chay'ın yürümesine yardım ederek onu evine kadar taşımış, sonrasında odasına çıkarmıştı.

"Yatağa bırakayım seni."

Kim onu yatağa bıraktıktan sonra ellerini yıkamak için lavaboya gidecekken Chay onun elini tutmuştu.

"Yanımda uyu, gitme."

"Yanında mı uyuyayım?"

"Evet."

"Chay bak, şu an biraz kafan güzel. Bu nedenle ne yaptığının farkında olmayabilirsin."

"Ben farkındayım Kim." Demişti Chay ona kararlı bir şekilde bakıp. "Sadece sana sarılıp uyumak istiyorum."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin