69. Bölüm

270 33 77
                                    

Chay aldığı teklifin bir süre farkına varamamıştı. Kim az önce ona sevgilisi olması için teklifte mi bulunmuştu cidden?

Chay şu an fazla tuhaf ve duygusal hissediyordu, sanki bıraksalar ağlayacak gibiydi. Gerçeğin farkına varmaya çalışıyordu bir şekilde.

"Benimle dalga geçme Kim."

"Dalga geçmiyorum zaten." Demişti Kim tatlı bir şekilde gülümseyip. "Geç kaldık Chay, daha da geç kalmak istemiyorum. Ben senin yanında mutlu ve özgür hissediyorum, senin de aynı duyguları paylaştığına eminim. Bu saatten sonra tüm hatalarıma rağmen deneyeceğim, elimden gelenin en iyisini yapacağım."

Kim bunu dedikten sonra uzanıp Chay'ın dudağına bir öpücük bırakmıştı.

"Yalan gibi gelebilir ama ben seninle tattığım duyguların hiçbirini başkası ile tatmadım Chay. Senin yanında hissettiğim heyecanı, duyguları kimse ile tatmadım, hissetmedim. Eğer bana bir şans verirsen seni mutlu etmek için ne gerekirse yapacağım. Gerekirse kendimden taviz vereceğim, kendimi frenleyeceğim. Bundan sonra daha farklı bir Kim göreceksin, buna emin olabilirsin."

Aslında Chay emin olsun olmasın Kim ile olmak istiyordu, onun yanında olmak ve onun sevgilisi olma duygusunu tatmak istiyordu. Seviyordu onu ve olan şeylere rağmen sevgisi neredeyse hiç azalmamıştı. Belki kızmıştı, sinirlenmişti, eskisi kadar dolu dizgin yaşamayı kesmişti ama yine sevgisi aynı sevgiydi. Yine ona aynı duygularla bakıyor, kollarında yine aynı hissediyordu.

"Bunu ben de istiyorum Kim elbette ama endişe duyuyorum."

"Endişe duymana kızamam, o güveni ben kırdım sonuçta. Ama denemeye değer olduğumu düşünüyorum."

Elbette öyleydi. Kim aslında her şeye değerdi ama Chay bunu söyleyecek kadar uçmamıştı henüz.

Kendisi de denemek istiyordu, Chay da geç kalmış hissediyordu aslında. İleriye gitmek yerine daha da dibe batmışlardı, nasıl olduysa birkaç hafta öncesinden daha uzaklardı birbirlerine ve Chay bunun değişmesini istiyordu.

"Denersek ve yine kırılırsam bu sefer toparlanabileceğimi sanmıyorum Kim." Demişti Chay derin bir nefes alıp verdikten sonra. "Ama denemezsek de her zaman keşkelere takılı kalacağım. Denememek, denemekten daha çok zarar verecek bana."

Chay biliyordu, ne kadar zarar görecek dahi olsa başlamak istediğini biliyordu, denemek zorunda hissediyordu. Kendi hayatına yine kendi kararları ile devam edecekti, her zaman yaptığı gibi.

"Yaniii..."

"Yani denemeliyiz." Demişti Chay elini yavaşça Kim'in yüzüne çıkarıp. "Sadece bilmelisin ki bir dahakine bu kadar kolay affedilmeyeceksin."

"Bu kolay affedilmiş halim mi?"

"Ne kadar zor affettiğimi bilmediğin için şanslısın."

Chay bunu dedikten sonra Kim'in yanağına bir öpücük bırakmıştı.

"Madem sevgili olduk..." demişti Kim bir anda Chay'ı belinden kendine çekerek. "Bu seni ne zaman istersen öpebileceğim anlamına mı geliyor?"

"Hmm... makul sınırlar içinde evet."

"Mesela..." deyip Chay'ın burnunun dibine kadar girmişti Kim. "Şu an o makul sınırlar içinde miyim?"

"Evet, sanırım öylesin."

Kim bunu duyduktan sonra öne doğru uzanmış ve Chay'ın dudaklarına önce küçük bir öpücük bırakmıştı. Chay onun bu küçük öpücüğüne karşılık vermiş ve bunu yaparak bu küçük öpücüğü daha da ileriye taşımıştı.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin