46. Bölüm

341 41 89
                                    

Sonuç olarak Chay'ın doğum günü beklediğinden daha iyi geçmişti. Kim bütün gün onunla kalmıştı resmen. Diğer arkadaşları da aynı şekilde onunlaydı.

Tüm hediyelerine ayrı ayrı bayılmıştı. Hepsini odasının en güzel yerlerine koymuştu.

Doğum gününden 2 gün sonra da Kim'in konseri vardı. Kim onlar için oldukça özel bir alan ayırtmıştı ve doğum günündeki herkesi konserine davet etmişti. Phai ve Porsche o gün işleri olduğunu söylemişlerdi ama diğerleri konsere katılacaklarını söylemişlerdi.

Ve sonunda konser günü gelip çatmıştı. Sky, Rain, Payu ve Chay konser sabahından buluşup birlikte vakit geçirdikten sonra konsere geçmişlerdi.

Sky çok kafa dengiydi ve Rain ile baya anlaşmışlardı. Hatta Rain onun da içinde bulunduğu başka bir grup daha açmıştı. Grubun ismini de Dördüz Dingiller koymuşlardı. Çok özel bir şey olmadığı sürece bu grupta konuşuyorlardı artık.

Genelde Kim ve Phai'nin dedikodusu dönüyordu gerçi.

Dörtlü konser alanına geldiklerinde Kim'in menajeri onları alanda karşılamış, gidecekleri yere götürmüştü.

Burası sahne önünde bir alan değildi. Sahnenin tamamını gören en tepedeki balkonlardan birisiydi, buraya protokol deniyordu ve en özel misafirler burada ağırlanırdı. En zengin olanlar, kıdemli olanlar ya da aile üyeleri gibi...

Buraya girdikleri anda dikkat çekmişlerdi elbette çünkü herkes pahalı ve marka takılırken bu dörtlü günlük şeyler giyip gelmişlerdi. Muhtemelen kendilerine baktıklarında bunların  ne ayrıcalığı var diye düşünüyorlardı.

Menajer onlar için ayrılan koltukları işaret edip ayrılırken dörtlü yerlerini almışlardı. Chay üstlerine dikilen bakışlardan bir hayli rahatsız olmuş olsa da konser başladıktan sonra bakışlar da üstünden çekilmişti.

Konser her zamanki gibi mükemmel geçiyordu. Chay söz verdiği gibi konserin çoğu anını çekip instagrama atıyordu. Sky ile selfie de çekip paylaşmıştı. 

Rain ve Payu da eğleniyor gibilerdi. Gerçi konseri yaşlılar gibi oturup izlemek pek onlarlık değildi.

Ama bu eğlenceleri çok da uzun sürmemişti. Kim konsept değiştirmek için sahneden indikten sonra yanında başka bir kadınla çıkmıştı sahneye ve Kim hayranı olan herkes o kadını tanıyordu.

Chay'ın yüzü anında düşerken Sky bunu fark etmişti elbette. O sırada arkadaki kızlar konuşmaya başlamışlardı.

"Bu Eleny değil mi? Oha, onunla mı sahneye çıktı?"

"Eleny Kim'in eski sevgilisi değil mi ya?"

"Evet, baya bir süre çıkmışlardı ama sonra arkadaş kalma kararı aldılar. Bence çok yakışıyorlar, ayrılmaları çok kötü oldu. Müzik sektörü uzun bir süre onların ayrılmasını konuşmuştu."

Evet bunlar doğruydu. Eleny ve Kim uzun bir süre sevgili kalmışlar ama sonra ilişkilerini arkadaşça bir şekilde bitirmişlerdi. Daha sonrasında da birkaç konserinde bir araya gelmişlerdi.

"Bu söylenenler doğru mu?" demişti Rain Chay ve Sky'a yaklaşıp. Sky başıyla onu onaylarken Chay ellerini izlemeye başlamıştı. Çünkü Eleny ve Kim sahnede birkaç dans hareketi yapmışlardı.

Doğum gününde kendisi ile dans etmesi için onu ikna etmek zorundaydı ama şu an herkesin içinde eski sevgilisi ile dans mı ediyordu cidden?

"Bu herifin amacı ne ya?" demişti Rain sinirle soluyup. "Birkaç gün öncesine kadar seninle bu konuda tartışıyor ve şimdi de kendisi mi aynısını yapıyor? Ömür törpüsü yemin ediyorum bu adam. Ne demeye çalışıyor yani, sen yaparsan ben misliyle karşılık veririm mi diyor?"

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin