9. Bölüm

357 41 33
                                    

Chay çıkışta gitarını toplarken Kim tekrar onun yanına gelmişti.

"Orada biraz sert konuşmuş olabilirim."

"Sorun değil." Demişti Chay gitar çantasını kapatırken. "Kendime gelmemi sağladı biraz."

Gerçekten de Chay o azardan sonra başka bir hata yapmamıştı.

"Ne sorunun olduğunu bilmeden üstüne bir anda fazla geldim, böyle olmasını istememiştim. Kusura bakma."

Kim bunu dedikten sonra elini Chay'in omzuna koymuştu. Aslında bu gencin ne düşündüğünü ya da ne hissettiğini çok da takmıyordu. Yine de bir insanın gözünde kaba imaj çizmek, isteyeceği son şeydi. Bu yanını insanların bilmesinden hoşlanmıyordu.

Genelde dışarıya iyi ve ideal bir karakter yansıtmayı severdi. İç dünyasında yaşadığı çelişki ve ruhsuzluğu insanlara yansıtmazdı.

"Sorunları çözmeye çalış. Bir dahakine buraya geldiğinde seni canlı ve iyi görmek istiyorum Porchay, anlaştık değil mi?"

"Umarım çözebilirim ve buraya daha iyi gelirim."

...

(Chay aşkım aptal misin hemen yumuşadın ansmsmsm)

Chay dersten çıktığı gibi soluğu Rain'in evinde almıştı. Kapıyı birkaç kez çaldıktan sonra Rain'i kafasında tavşanlı saç bandı ve depresyon pijamaları ile bulmuştu.

"Neler oluyor, anlat hemen." Demişti Chay eve baskın yapar gibi dalarken. Rain de arkasından eve girmişti.

"Buraya gelmeyi kolladın değil mi bütün gün?"

Rain bunu dedikten sonra kollarını açıp Chay'a yaklaşmış ve Chay ona sıkı sıkıya sarılmıştı.

"İyi ki geldin."

"Böyle yaparsan daha önce gelmediğim için pişman olurum."

"Hayır hayır, pişman olma. Sen gelmişken birbirimize maske yapıp film izler miyiz?"

"Yaparız ama önce bana olayı anlatmak zorundasın." Demişti Chay ondan uzaklaşarak. "Neler oluyor Rain? Payu ile hep sorun yaşadınız ama şimdi yaşanan şeyler normalden daha sert gelmeye başladı bana. Bilmediğim bir şeyler varsa anlatır mısın?"

Chay bunu dediğinde Rain çökmüş bir şekilde ona bakmaya başlamıştı.

"Anlatmak zorunda mıyım?" Demişti dudak büzerek.

"Anlatmak zorundasın tabii ki. Ben senin arkadaşınım, her şeyimizi birbirimize anlatmıyor muyuz?"

"Anlatıyoruz elbette." Demişti Rain çökmüş bir halde omuzlarını indirip. "Gel biraz benimle." Deyip Chay'ın bileğini tutmuştu ve onu koltuklardan birisine çekmişti.

"Böyle yaparak beni tedirgin ediyorsun."

"Şimdi... düzgünce anlatacağım, umarım anlatabilirim yani." Demişti Rain saçını sakince geriye alarak. "Geçen haftalarda bir keresinde arkadaşlarım ile içmeye çıkmıştım, hatırlıyorsun değil mi?"

"Evet hatırlıyorum. Payu seni almaya gelmişti hani, baya içmiştin. Ne oldu? Kavga mı ettiniz yoksa o gün?

"Kavga etsek daha iyiydi bence." Demişti Rain iç çekerek. "Çok içtiğim için eve dönmek istemedim, annemler beni görmesin diye. Önce sana gelecektim ama Payu beni evine götürdü."

"Ben bu olayın gidişinden hiç hoşlanmadım." Demişti Chay endişe ederek.

"Biz o gün... biraz bir şeyler yaşadık." Deyip elleriyle oynamaya başladı Rain. "Kafam çok güzeldi, bilincinde bile değildim olayın. Bir anda öpüşmeye başladık ve sonra yatakta bulduk kendimizi."

Rain sessizce iç çekmişti.

"Ne kadar ileriye gittiniz?"

"Fazla değil. En son tişörtsüz haldeydik ama Payu olayı durdurdu. Tabii iyi ki durdurmuş diyorum, ilk seferimi kafam güzelken yaşamak istemezdim. Ayrıca devam etsek sonrasında daha çok üzülürdüm."

"Ne konuştunuz peki sonrasında?"

"Payu bunu yaşamamızın doğru olmadığını söyledi. O an elbette ona hak verdim ama sabahında da bir konuşma yaptık. Benimle arkadaş kalmak istediğini ve böyle bir ilişki istemediğini söyledi açıkça. Ben de sence de arkadaş kalmak için fazla şey yaşamadık mı diye sordum ve sessiz kalmayı tercih etti. Ben ona arkadaş gözüyle bakmadığımı açıkça belirttim ama o bu şekilde bakmaya devam edeceğini söyledi."

Rain bunu dediğinde Chay bir an sinirlendiğini hissetmişti.

"Böyle bir şeyi yaşarsak arkadaşlığımızın zarar göreceğini düşünüyormuş. Ayrıca bana karşı da öyle bir hissi yokmuş, daha doğrusu hisleri o kadar yoğun değilmiş. O tarz şeyler söyledi işte. Bu hiç yaşanmamış gibi davranacağım deyip konuyu kapattı ve öyle de davranıyor işte."

"Bazen Payu'yu anlamakta zorlanıyorum." Demişti Chay sinirle iç çekerek. "Hala eski sevgilisini unutamadı."

"Farkındayım."

Payu'nun lise yıllarında bir sevgilisi vardı. Chay ve Rain bu sevgilisinden hiç haz etmeseler de Payu için çocuğa katlanıyorlardı. Belirli bir yerden sonra Payu gözünü kör ettiği için Rain ve Chay yorum yapmayı bile bırakmışlardı.

Sonunda Payu da gerçekleri görmüş ve ayrılmış olsa da çocuk uzun süre peşini bırakmamıştı. Hala daha bazen rahatsız ediyordu ve Payu kafa karışıklıkları yaşıyordu. Yine de kararlı bir duruşu vardı ve çocuğa geri dönmemişti.

Aslında ilişkilere bakışı bu yüzden daha sertti. Rain ile yakınlıkları hep vardı, Rain uzun süredir ona hisler besliyordu ama Rain bunu hep inkar etmişti. Payu ona ümit verici şeyler yapmaya başladığından beriyse inkar edemiyordu.

"Onunla olmak onsuz olmaktan daha zor olacak, bu yüzden arkadaş kalmayı ben de istiyorum ama o gün yaşanan şeyler de... kolay aşabileceğim bir durum değil."

"Şimdi neden aranız o kadar gergin anlıyorum." Demişti Chay arkadaşının elini tutarak. "Onunla konuşmamı ister misin?"

"Hiçbir şey değişmeyecek." Demişti Rain başını Chay'ın omzuna yaslayıp. "Bunu yaşamak zorunda mıydım?"

"Sanırım bazı şeyleri yaşamak zorundayız. Umarım bu durumu en kısa zamanda çözeriz, aksi halde iyi şeyler olmayacak."

....

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin