53. Bölüm

318 38 66
                                    

Yeni gelen fotoğrafın şerefine yeni bölüm atıyorum 😻😻

Kim odadan çıkmış ve bir süre öylece salonda oturmuştu. Chay onu odadan gönderirken iyi gözükmüyordu, bu yüzden Kim evden gitmek istememişti.

Bu raddeye nasıl gelmişlerdi? Birkaç hafta öncesini özlüyordu Kim. Chay ile mutlu hissediyordu, peki neden bunu batırmak zorundaydı?

Pişman olmak yersiz geliyordu, iş işten geçmişti artık. Çabalasa da bazı şeyler geri gelmeyecekti. Daha kötüsünü yaşamamak işin uğraşmalı ve bir şeyleri tamir etmeliydi.

İlk adımı Kim atmak zorundaydı. Artık farkına varmıştı, Chay ondan cidden uzak durmak istiyordu. Rol değildi, taktik değildi ya da başka bir şey de değildi. Chay her zamanki gibi olduğu şekilde davranıyordu. Altında bir şeyler arayan yine Kim olmuştu.

Kim 2 hafta ayrı kalmak istemişti, bu süreçte Chay ile aralarında ne gibi bir ilişki olacağını düşünüp bir şeylere sakin kafayla karar verecekti. Ama bencillik yapmıştı, her şeyi tekeline almaya çalışarak Chay'ın gururunu incitmişti.

Ve unuttuğu bir şey vardı, Chay kararlı olduğunda gerçekten tahmin edilemez şekilde inatçı olabiliyordu.

Kim bunları düşünürken basamaklarda ayak sesleri duymuş ve kafasını o yöne çevirmişti.

"Hala gitmedin mi?"

"Seninle konuşmak istiyorum Chay."

"Ama ben istemiyorum, evimden gitmezsen polis çağırırım ve bu konuda ciddiyim."

Chay ona her zamankinden daha soğuk bakıyordu ve bu durum artık Kim'in canını sıkıyordu.

"Polis çağırabilirsin ama yapmayacağını biliyorum."

Chay ona ciddi misin bakışı atıp telefonunu eline alırken Kim bir anda ayaklanmış ve telefonu onun elinden çekmişti.

"İki dakika konuşamaz mıyız?"

"Seninle konuşmak istemiyorum Kim, sadece evimden gitmeni istiyorum."

Chay bunu dediğinde Kim derin bir nefes alıp vermişti.

"Yaptığım şeylerin aptalca olduğunu ve seni kırdığımı biliyorum Chay, bunları telafi etmek istiyorum ama sen buna izin vermiyorsun."

Kim sakince Chay'a bir adım daha yaklaşmıştı.

"Özür dilememe izin ver."

"Tam olarak ne için özür dileyeceksin Kim? Flört ettiğimiz süreç içerisinde beni parmağında oynatıp beklenti içine soktuğun için mi özür dileyeceksin? Ya da eskide kalan bir hoşlantı yüzünden arkadaşımla buluşmama izin vermeyip sonra da intikam için eski sevgilinle sahneye çıktığın için mi özür dileyeceksin? Hesap sorma hakkım olmadığını söyleyip bir de düşünmek için 2 hafta ayrı kalmayı teklif ettiğin için özür dilersin belki. Ya da gitarımı da beni kırdığın gibi kırdığın için özür dilemekle de başlayabilirsin. Hangisinden başlamak istersin?"

Kim bir an ne cevap vereceğini kestirememişti.

"Hepsi için ayrı ayrı özür dilemem gerekiyor sanırım."

"Sanırım? Ya bence sen şu an ne için özür dilemen gerektiğinin bile farkında değilsin. Hayatında hiç pişman olmadın, hiç özür dilemedin mi sen?"

"Doğrusu hiç özür dilediğim bir an olmadı, yaptığım şeylerden pişman olmam ben. O yüzden de bu duygunun nasıl bir şey olduğunu tam olarak kestiremiyorum. Yalnızca... aramızdaki şeyi düzeltmek istediğimin farkındayım ve hatalı olduğum yerlerin olduğunu biliyorum.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin