Masada oldukça güzel muhabbetler dönmeye başlamıştı, hatta Kim bir dahaki konserine herkesi davet de etmişti. Porsche bile geleceğini söylemişti.
"Sky ve Phai'yi de çağırırız, burada değiller diye üzüldüm. Keşke buraya da çağırsaydık."
"Şey aslında ben mesaj atmıştım." Demişti Chay telefonuna bakarak. "İsterseniz gelin diye ama Sky kendini iyi hissetmiyormuş. Yarın mahkemesi olduğu için biraz yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu söyledi. Phai yanındaymış ama."
"Ne mahkemesi?" Demişti Kim anlamayarak. Aslında Chay dışında kimse olayı bilmiyordu, bu sebeple de herkes merak etmişti.
"Şey... eski sevgilisi ile alakalı bir davası var. Zamanında şiddet yüzünden ayrılmışlar ve Sky şikayetçi olmuş."
"Cidden mi? Bilmiyordum." Demişti Kim şaşkınca. "Sorunlu bir eski sevgilisi olduğundan bahsetmişti zamanında ama bu kadarını söylememişti."
"Ben olayları biliyordum ama mahkemelik olduklarını bilmiyordum." Demişti Rain üzgünce konuşup. "Umarım kazanır davayı."
"Phai iyi bir avukat tutmuş. Deliller de varmış aslında ama çocuğun arkası sağlam olunca ilk davadan elini kolunu sallayarak çıkmış.."
"Onun arkası sağlamsa bizim de sağlam." Demişti Kim kendinden emin bir şekilde konuşup. "Keşke bana söyleseydi baştan."
"Dava aleyhine olursa devreye girersin olmadı."
"Aslında öylelerine temiz bir dayak şart." Demişti Porsche kahvesinden içerken.
"En azından Phai ona destek oluyor, bu konuda Sky çok şanslı. Normalde Phai'ye karşı baya ön yargım vardı ama zamanla bu değişti." Demişti Chay gülerek.
"Sky'a çok iyi geliyor ve onu mutlu ediyor." Demişti Rain onu onaylar şekilde konuşup. "Ve bence bu yeterli."
"Phai iyi birisi zaten, sizin neden sevmediğinizi anlamamıştım ben de zamanında." Demişti Payu ikisine bakarak.
"Bunu senin demen de... yani.." demişti Rain gülerek. "Kendin bile fazla sevmezsin Phai'yi."
"Ne alakası var Rain, arkadaşım o benim. Elbette seviyorum."
"Vallahi hiç belli etmiyorsun sevgini, alışkanlığın bu herhalde."
"İnsanların içinde tartışmasak istersen."
"Tartışmıyorum, olanı söylemek ne zamandır tartışma oldu? Chay sen de biliyorsun Payu'nun Phai'ye karşı tutumunu."
"Zor dönemlerden geçtiğimde Phai yanımda olmuştu hep, ben sadece yanımda olma şeklini onaylamadığım için pek takılmadım onunla. Kanka gel şu mekanda taş gibi erkekler var,bu mekanda çok kafa kızlar var. Ben sana daha iyisini ayarlarım kanka... kafası hep böyle olduğu için çok fazla onunla takılamıyordum ama kendisi de siz de para mevzusundan yanına gitmediğimi sanıyordunuz. Şimdi düzenli bir ilişkisi var, o yüzden onunla daha fazla takılıp gezebiliyorum çünkü gittiği ortamların hepsi değişti."
Payu bir anda konuşup tüm içini dökmüştü adeta.
"Siz ikinize Phai beni böyle ortamlara sokuyor desem çocuğu dar ağacına asardınız, ben de paralı ortamlara sokuyor beni diye uydurdum işte. Phai de onu ekmemi buna yordu ama nedeni bambaşkaydı."
"Anlatsan biz de bilirdik en azından Payu." Demişti Chay ciddi bir tonla konuşup.
"Phai fazla ortamcı dediğimde o zaman görüşme onunla diyen de siz değildiniz sanki..." demişti Payu biraz sinirle konuşup. "Şimdi arkadaşınızın sevgilisi diye gözünüze iyi geliyor olabilir ama zamanında onu sevmezdiniz ve nedeni de ben değildim. Siz genelde bana yakın olan kişileri sevmezsiniz, arkadaş ya da sevgili olarak olsun, kıskançlık yapıyordunuz. Bunu birbirinize de yapıyorsunuz. Hayret ki Sky'a yapmadınız, nasıl aranıza aldığınızı inanın ben de bilmiyorum."