Chay ve Kim arabaya döndükten sonra başka bir şey konuşmamışlardı. Chay çok utanmış hissediyordu. Kim de ne diyeceğini tam olarak bilmiyordu.
Kim onu evin önüne getirdiğinde Chay bir süre daha arabada kalmıştı.
"Bıraktığın için teşekkürler. Partide görüşürüz Kim."
Chay arabadan çıkacağı sırada Kim onun bileğini tutmuş ve onu durdurmuştu.
"Az önceki şey..." demişti Kim ne diyeceğini bilemeyerek. "Bir anda gelişti. Bu durumun aramızda gerilim yaratmasını istemiyorum."
"Yani beni öpmek istemenden mi söz ediyorsun?" Demişti Chay ona doğrudan doğruya bakarak. Utanıyor olsa da bu durumla yüzleşmek zorundaysa yüzleşecekti. "Sanırım bu her zaman yaşadığın normal bir durum, oldukça rahattın az önce."
"Öyle değil elbette."
"Anlıyorum. Bu konuda açıklama yapmana gerek yok." Deyip elini ondan çekmişti Chay. "Seni eve davet etmek isterdim ama benden beklentinin ne olduğunu çözmeden bunu yapmayacağım. Bu yüzden şimdilik iyi akşamlar, umarım sen de benden ne beklediğini en kısa zamanda çözersin."
"Ben ne istediğimi biliyorum Chay. Bence sen benim ne istediğimi kabul edemiyorsun henüz."
İkisi de başka bir şey söylememişlerdi. Chay bir süre daha arabada durmuş, sonrasında kapıyı açıp dışarıya çıkmıştı.
Kapıyı kapatmadan önce bir süre daha Kim'e bakmıştı.
"Benimle ne yapmak istiyorsun? Dışarı çıktığımız ilk anda beni öpmeye çalıştın, ne düşünmeliyim bu konu hakkında?"
"Bir şey düşünme Chay, sadece içimden geldiği gibi davrandım o an. Durum bundan ibaret."
"Anlıyorum." Demişti Chay başını tamam dercesine sallayıp. İstediği açıklamayı ya da tatmin edici bir cevabı alamamıştı ondan. "Görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz."
....
"Rain gerçekten... kıyafet falan almak istemiyorum."
Chay olanları anlatmak içn Rain'e gitmişti. Rain olan şeyleri duyunca adeta çıldırmış ve akşamki parti için Chay'a kıyafet almaya karar vermişti
Su an çarşıya inmiş olsalar da Chay çok isteksizdi.
"Hayır, elbette almak istiyorsun. Farkında mısın, Kim sana yazıyor ve sen dolabındaki o paçoz kıyafetlerle hiçbir yere gidemezsin!"
"Kıyafetlerim hakkında düzgün konuşur musun?"
Rain arkadaşını bileğinden çekiştire çekiştire bir mağazaya sokmuştu.
"Adam sana yazıyor Chay, idolün ve ilk aşkın sana yazıyor. Odanda dolu dolu posterler olan adam sana yazıyor. Sen bunun farkında mısın acaba? Kendine gel, düzgün bir şeyler alacağız sana ve bugünkü partiye öyle gideceğiz."
Chay itiraz etmesinin anlamsız olduğunu anlamıştı o an. İtiraz etse de hiçbir şey olmayacaktı çünkü.
"Güzel bir şeyler seçeceğiz sana. Sonra da bugünkü partide deli gibi eğleneceğiz."
Chay buna bir şey diyememişti. Kim ile araları şu an garip bir çıkmazdaydı ama bunu en kısa zamanda çözmezlerse daha da garip bir durumda olacaklardı.
Ve ne yazık ki Rain'in ona gösterdiği şeyleri itiraz etmeden kabul etmek zorunda kalmıştı Chay.
....
Chay itiraz etmiş olsa da Kim onu akşam evinden alma konusunda baya ısrarcı olmuştu. Chay da sonunda dayanamayıp kabul etmişti.
Üstünde yeni aldığı kıyafetler vardı. Rain zorla onu kuaföre bile götürmüştü. Utanmasa makyaj da yapacaktı. Arada kendine bir şeyler sürmeyi seviyordu çünkü ama Chay itiraz edince ısrarcı olmamıştı.