90. Bölüm

171 22 76
                                    

Kim sabah erken saatte uyandığı gibi kahvaltılık bir şeyler hazırlamak için mutfağa inmiş ama mutfakta hiçbir şey olmadığını fark etmişti.

"Harika..." deyip seslice iç çektikten sonra telefonunu almış ve uygulamadan eve çeşit çeşit kahvaltı siparişi vermişti. Üç kişilik olacağı için ekstra seçimler de yapmıştı.

Sonrasında içecek bir şeyler hazırlama işine girişmişti. Tek yaşadığı için genelde böyle şeylerde iyiydi ama kahvaltı hazırlasa eline yüzüne bulaştırma ihtimali de yüksekti.

Zaten çok geçmeden kahvaltı siparişi gelmişti. Kim mutfakta bunları hazırlarken merdiven seslerini duymuş, ardından Rain ile göz göze gelmişti.

"Vayy enişte, kahvaltı mı hazırladın bize?"

"Ben hazırlamadım, aslında sipariş verdim."

"Oh o zaman zehirlenmeden rahatça yiyebiliriz." Deyip Kim'in yanına gelmişti Rain. "Hazırlamana yardım edeyim."

"Teşekkür ederim ama gerek yok, sonra gidip Chay'a her şeyi ben yaptım diyeceksin çünkü."

"Beni bu kadar iyi tanıman korkuttu." Deyip gülmüştü Rain. "Demem öyle bir şey, merak etme. Kumama yardım ediyorum sadece, yazıktır her işi kendi yapmasın diye."

"Ne kadar iyisin ya, gözlerim doldu resmen."

"Mükemmel bir insanımdır, zamanla tanırsın."

Rain bunu dedikten sonra telefonuna bir mesaj gelmişti. Rain mesajı okurken saniyesinde yüzü düşmüştü.

"Bir sorun mu var?"

"Payu'nun eski sevgilisi, Max, şimdi de Payu'nun evine gitmiş. Payu mesaj atmış. Hasiktir ya, bir gün burada kaldım olana bak."

"Bu çocuğun amacı ne?"

"Belli değil mi? Aramızı bozmak istiyor işte Payu ile. Kendisi karakter yoksunu bir orospu olduğu için böyle şeyleri çok sever."

Rain sinirle telefonu yana bırakmıştı.

"Bozabilir mi? Yani aranızı."

"O bozmasa da biz kendi kendimize bozacağız sonunda. Payu'nun sadık olduğunu biliyorum Kim, ikisini yatakta bassam yemin ediyorum beni aldattığı bile düşünmem. O orospu oyun oynamış derim. Ama olayın sadakat ile bir alakası yok, olay Payu'nun vurdumduymazlığı. Aslında olay o da değil." Diyip derin bir nefes almıştı Rain. "Aslında olay benim kıskançlığım."

"Tüm suçu yüklenme."

"Zordu Kim, birisini tek taraflı severken onun sana vermesini istediğin, umduğun sevgiyi ve aşkı başkasına verdiğini görmek çok zordu. Ben her zaman onun iyiliğini istedim. Eğer hayatında iyi birisi olsaydı sonuna kadar da desteklerdim ki yaptığım zamanlar da oldu. Başkaları ile de olmayı denedim ama Payu'yu severken bu karşımdaki kişiye haksızlık gibi gelmişti."

"Senin açından durum çok zor zaten, anlayamam elbette ama kendimi yerine koyduğumda bile sinirleniyorum. Chay zamanında birisiyle gözümün önünde aşk yaşasa ben de kudururdum. Ama senin de hataların var, ne kadar korksan da zamanında açılman lazımdı."

"Arkadaşlığımız biterdi Kim. Payu bana hiçbir zaman o gözle bakmamıştı ve bunu biliyordum. Ondan bir adım görsem cidden uçarak giderdim ama olmadı. Chay'a baktığı gibi baktı bana, belki sadece daha yakındı. Hiçbir zaman Max'e attığı bakışları göremedim ondan. Söylesem onu kaybederdim ve bunu istemedim."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin