91. Bölüm

179 22 63
                                    

Hepsi bu günü birlikte gerçekten güzel anılar biriktirerek geçirmişlerdi. Payu'nun gelmesi Rain için de iyi olmuştu, onun gelmesine mutlu olmuştu Rain ve araları bir nebze de olsa düzelmişti.

Ve bugün de birlikte kalma kararı almışlardı. Kim'in menajeri olmadığı için şu an ona planlarını iptal edince sövecek kimse kalmamıştı. Big de içinden sövüyor gibiydi.

"Bugün kapıyı kilitlemeyecek misin?" Demişti Chay duştan sonra Kim'in yanına ilerlerken.

"Payu varken de gelmez herhalde Rain diye düşünüyorum."

"Ben emin olmazdım."

"Gelir mi ya? Gelir değil mi? Ben en iyisi kilitleyeyim."

Kim ayaklanıp kapıyı kilitlerken Chay onun bu haline gülmüştü.

"Gülme sen de, senin arkadaşın beni bu hale getirdi. Hem sen de düzgünce kurut saçlarını."

"Kuruttum baba, endişelenme."

"Ben o baba lafını... neyse ileride ödetirim nasılsa."

"Hı hııı." Deyip yatağa uzanmıştı Chay. "Bugün çok güzeldi."

"Evet öyleydi."

"Bazen hiç sorunumuz yokmuş gibi hissediyorum böyle zamanlarda." Demişti Chay sorunlarını düşününce. "Hep iyi şeylerden bahsediyoruz ama çok kötü zamanlarımız da olmuştu. Rain'i bu sebeple anlıyorum ben, Max'i neden görmek istemiyor biliyorum. Bize attığı iftiraların ucu sonu yoktu çünkü. Payu ile onun yüzünden çok kavga ettim. Rain bir yerde Payu ile aramızda köprü de olmuştu. Payu normalde benim abim gibiydi ama Max işin içine girdiğinde onunla uzaklaştık. Zar zor toparladık kendimizi."

"Rain'in büyük katkısı olmuştur eminim."

"Oldu elbette. Rain hep arada kaldı ama. Max'i bile çoğu zaman alttan almaya çalıştı. Ama Max gerçekten şeytanın vücut bulmuş hali olabilir. İnsanları hobi olarak sinir etmeye bayılır. Mesela bizim sevgili olduğumuzu bilse ve bizle yakın olsa ikimizi ayırmak için her şeyi yapardı. Sana beni kötülerdi, bana seni." Deyip gülmüştü Chay. "Bir de çok ikna edici konuşur. Gerçi senle sevgili olduğumuza inanmazdı, dünya üstünde eli yüzü düzgün hiçbir erkeğin bana bakacağını düşünmüyordu kendisi."

"Ne? O ne demek oluyor?"

"O zamanlar bir çocuktan hoşlanıyordum, fotoğrafını gösterdiğimde göz devirip bu sana bakmaz ki demişti. Sana hayran olduğumu biliyordu. Şey demişti bana, ay en azından Kim senin gibi bir hayranı olduğunu bilmiyor, bilse üzüntüden şarkıcılığı bırakırdı."

Chay abartı bir şekilde konuşup gülmüş olsa da Kim'in yüzü oldukça ciddiydi.

"Cidden böyle mi dedi? Payu buna hiçbir tepki vermedi mi?"

"Payu yokken diyordu bunları, Payu varken de melek gibi davranıyordu. Biz bunları bir yerden sonra söylemeyi bıraktık. Ben ses kaydı alalım dedim Rain'e ama sonra ses kaydı aldık diye kavga çıkardı ve o yine kendini haklı çıkaracak bir şey bulurdu. Bir yerden sonra çabalamayı bıraktık, en azından Rain bıraktı. Biz çabalamayı bırakınca bu mal hata üstüne hatalar yapınca Payu da gerçek yüzünü görüp basmıştı tekmeyi."

"Payu'yu gerçekten seviyor muydu peki?"

"Sorun da orada, harbi seviyor gibiydi. Ya da iyi rol yapıyordu. Sonuç olarak arkadaş üçümüzde de aşılamaz travmalar bıraktı diyebiliriz."

"Belli orası. Bir saniye, sen yoksa onun söylediği şeyler yüzünden mi saçını mavi yapmıştın?"

"Ay hayır, asla. O halimi Max görse en çok o zorbalardı, kendime gelemezdim. O dönem daha önceydi. Nedeni de şeydi, tam ergendim ben. O zamanlar işte Rain'i çok beğenen oluyordu, Payu bilmez tabii bunları. Rain sürekli reddediyordu. Ama beni beğenen kimse olmuyordu, ben de depresyona girip saçımı boyatmıştım işte."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin