25. Bölüm

342 43 111
                                    

Kim ve Chay içeriye döndükleri zaman ortam biraz da olsa yumuşamıştı. Gerginlik çıkaran kişiler mekandan atılmış ve ortam normal haline dönmüştü.

Hatta Rain ve Payu dans bile ediyorlardı.

"Biz de mi dans etsek?"

"Ben dans etmekten hoşlanmam." demişti Kim masalarına otururken. Chay ona ama konserlerinde dans ediyorsun dememek için kendini zor tutmuştu. "Ama sen gidip onlara katılabilirsin." 

Chay aslında Kim ile dans etmek istemişti ama bunu söylemesine gerek yoktu.

O sırada masada duran içeceklerden birisini eline almış ve içecekten biraz içmişti. Sanırım bu alkollü olanlardan bir tanesiydi ama Chay şu an bunu takmıyordu. Aslında birazcık kafa dağıtmak istiyordu şu an.

"Rain baya uçmuş." demişti Kim Rain'e dikkat ederek. Payu onu zapt etmekte zorlanıyordu.

"İçince hep böyle oluyor ne yazık ki."

"Sen de şu an alkollü içeceklerden içiyorsun, farkında mısın?"

"Birazcık içebilirim sanırım. Sonra gidip onlara katılacağım."

Chay elindeki bardağın dibini gördükten sonra bardağı bir kenara bırakmıştı. Burada Kim ile oturmak istiyordu ama aynı zamanda dans da etmek istiyordu.

Tam o anda Sky ve Phai yanlarına gelmişlerdi. Chay Sky'ı görünce baya bir sevinmişti.

"Biz geldik, biraz sizinle takılalım dedik."

"Hoş geldiniz." deyip Sky'a sarılmıştı Chay. "Dans edelim mi Sky?"

"Edelim tabii ki. Ben de dans partneri arıyordum kendime."

Sky Chay'ı çekerek kaldırdıktan sonra Phai ve Kim masada baş başa kalmışlardı.

"Burası en özel müşteriler için ayrılan yerlerden, değil mi?" demişti Phai alanı gözleriyle tararken.

"Ben buranın en özel müşterisiyim." demişti Kim kendisi ile övünerek. Sonuçta mekan sahibi abisiydi.

"Ünlü bir şarkıcı olmanın faydaları."

"Öyle de denebilir." deyip Phai'ye bakmıştı Kim. "İsmin neydi?"

"Phai ben."

Kim onun adını elbette biliyordu ama bir insanın adını sormak onu pek de önemsemediğini gösterirdi. Kim her zaman üstüncü olmayı severdi.

"Sen de Kim'sin, geçen konserine gelmiştik arkadaşımla. Sürekli olarak yeni bir şarkıcı var deyip kafamı yediği için iki bilet almıştım."

"Yeni bir şarkıcı mı?"

Eh, Phai de altta kalmayı sevmezdi.

"İsmini ilk defa duyuyordum ama beğendim konserini. Biraz bayağı olsa da, gösteriler ve dansçılar falan iyiydi."

"Bayağı mı?" deyip gülmüştü Kim. "Neyse, adımı bundan sonra daha sık duyarsın. Sky benim en büyük hayranlarımdan birisi ve benden özel ders alan öğrencilerimdendir. Ondan çok sık adımı duyacaksındır eminim."

Phai böyle bir hamle beklemiyordu. İkisi de egolarını yere indirecek tipler değillerdi.

İkisinin  hoşlandıkları adamlar biraz uzakta dans ederlerken ikisi soğuk bir savaş veriyor gibilerdi.

O sırada ikisi arasında büyük bir sessizlik yaşanmıştı. Sky ve Chay güzelce dans ederken aynı anda yandan ikram edilen içkileri de içiyorlardı ve Payu üçüne aynı anda sahip çıkmaya çalışıyordu.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin