30.bölüm

402 38 116
                                    

İyi okumalar.

Kim ve Chay olanların üstünden birlikte Chay'ın evine geçmişlerdi.

Onca geçen zamandan sonra Kim hala daha Chay'ı evine davet etmemişti. Açıkçası kendisini buna hazır hissetmiyordu. Chay onun evine gelirse kendi yapacağı şeylerden endişe ediyordu çünkü.

"Anlat bakalım."

"Oradakiler benim kuzenlerim. Vegas ve Macau." demişti Kim koltuğa otururken. Chay ikisi için birer kahve yapıp getirmişti. "Vegas'ın mekanına yakın bir yerde olduğumuz için bunlara şahit olduk diye düşünüyorum. İki sokak ötede Hell's Door diye bir mekan var, duymuşsundur mutlaka. Orası Vegas'a ait işte."

"Rekabet halindesiniz sanırım."

"Doğumumuzdan beri öyleyiz. Ben bu işlerden uzak tutuyorum kendimi ama Kinn ve Vegas bu işleri fazlaca ciddiye alıyorlar. Dedem zamanında babamları rekabet halinde büyütmüş ve babamla amcam da bizi bu şekilde büyüttüler. Bu çekişmenin aile için ve parasal gelir için olumlu sonuçları olacağını düşünmüş dedem. Birbirimizden nefret etmesek de her zaman birbirimize karşı rekabetçi olmuşuzdur."

Kim kahvesinden içerken Chay da olanları az çok sindirmeye çalışıyordu.

"Bu çok korkunç."

"Farkındayım." demişti Kim kahvesine bakarak. "Yine de birimize bir şey olursa hep beraber orada oluruz, bize böyle öğretildi."

"Ben Bay Kinn'i korkunç sanardım taa ki Vegas'ı görene kadar." demişti Chay gülerek. "O daha da korkunçmuş."

"Vegas öyledir. Babası onu çok sert yetiştirdi ne yazık ki. Pete ileyken daha sakin bir ruh halinde oluyor ama genelde sinirli ve sabırsızdır."

Kim bunu dedikten sonra bardağını masaya bırakmıştı.

"O adamı tek hamlede yere serdin. Barda da benzer şeyler yapmıştın."

"Hepimiz üst düzey dövüş eğitimleri aldık küçüklükten beri. Silah kullanmayı da biliyoruz."

"Vayy, bu çok havalı. Yani şey... korkunç diyecektim." deyip kıvırmaya çalışmıştı Chay ama Kim onun bu haline gülmeden edememişti. "Silah kullanmayı ben de isterdim. Abim biliyor ama bana hiçbir zaman öğretmedi"

"Abin nereden biliyor ki?"

"Abim normalde asker olmak istiyordu ama küçükken aldığı bir yara yüzünden eğitimlere uygun olmadığına karar verildi ve eğitimleri yarıda kesildi." demişti Chay üzülerek konuşup. Abisinin hayalinin yarım kalmasına her zaman üzülmüştür. 

"Barmen olmaya nasıl karar verdi?

"Normalde yeraltı dövüşleri yapan bir mekanda çalışıyordu. Bay Kinn.. yani abin onu orada görmüş ve beğenmiş. Sonrasında iş teklifinde bulundu ve abim parası iyi olduğu için kabul etti.

Kim o sırada abimin neyi beğendiği çok bariz diye düşünmeden edememişti. Porsche tam abisinin ağzının tadına layık birisiydi ama henüz avını elde edebildiğini sanmıyordu Kim. Porsche de kardeşi gibi zor birisi olmalıydı.

"Orada olan şey hakkında... konuşacak mıyız?" demişti Chay saçını kaşıyarak konuşup.

"Ne hakkında?"

"Beni... öylece öpmen hakkında."

"Bu konuda özür dilediğimi hatırlıyorum." demişti Kim gülümseyerek. Chay'ın utandığı barizdi.

"Evet özür diledin. Ayrıca ben... karşılık da veremedim."

"Farkındayım." demişti Kim gülümsemesine engel olamayarak. "Nasıldı peki?"

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin