"İlk hediyen benden olsun."
"Teşekkür ederim Levin." Deyip gülümsemişti Chay. Bugün Levin ile görüşmüş olsa da aklı hala Kim'deydi.
Tartıştıkları günden beri fazla konuşmamışlardı. Kim fazla meşguldü çünkü ve sadece birkaç kez mesajlaşma imkanları olmuştu.
"Bir sorun mu var Chay, yüzün sirke satıyor resmen."
"Yaniii... moralim bozuk biraz." Demişti Chay hediyesini elinde çevirip durarak. "Ne aldın merak ettim."
"Bırak şimdi hediyeyi, ne olduğunu anlat bana."
Chay sesli bir şekilde iç çekmişti.
"Birisi ile flört ediyorum."
"Buna mı canın sıkkın?" Deyip gülmüştü Levin. "Yoksa başka bir şey mi oldu?"
"Geçenlerde tartıştık hem de büyük olmayan bir meseleden." Meseleyi Levin'e anlatamazdı. "Aramız soğumuş gibi hissediyorum. Ona çok değer veriyorum, eminim o da bana çok değer veriyordur ama..."
"Ama henüz bir ilişkiniz yok ve nedeni de sen değilsin gibi."
Chay başını olumlu anlamda sallamıştı.
"Onu bir ilişkiye zorlayamam elbette. Ama madem ilişki içinde değiliz, neden ilişki içindeymişiz gibi davranıyor? Tartışmamız bile sevgililerin yapacağı tarzda bir tartışmaydı."
"Belki o kişi ilişki istemiyordur Chay. Yani onu yeterince iyi tanıyor musun?"
"İlişki değil de... ciddi ilişki isteyecek birisi değil ve muhtemelen benle bir ilişki içine girerse bunun ciddi olacağının farkında. Çünkü beni bilirsin, evet dersem bu sonsuza kadar evet demem anlamına geliyor. Onun da bundan korktuğunu düşünüyorum. Ya da korku değil de... çekiniyor işte."
"Şimdi ikinizin de bakış açısını eleştireceğim. Öncelikle ilişkiler başlayıp bitebilir Chay, bir süre sonra anlaşamayıp ayrılabilirsiniz. Ne sen sonsuza kadar evet diye düşünmelisin ne de karşındaki kişi bundan endişe etmeli. Ama yine de... karşındaki kişinin amacını tam olarak anlayamadım. Seni seviyor, ilişki içinde gibisiniz gibi davranıyor ama ilişki içine girmekten kaçınıyor. Bana korkakmış gibi geldi."
"Korkak değil, gerçekten değil."
"Canı gönülden inandım şu an." Deyip gülmüştü Levin. "Yattınız mı onunla?"
Chay hayır anlamında başını sallamıştı.
"Demek ki amacı cinsellik de değil."
"Yapmayı istiyor ama ısrarcı değil, benim isteğime saygı duyuyor."
"Madem öyle, anasını satayım ne istiyor bu herif senden?" Deyip gülmüştü Levin. "Çok tuhaf, senin gibi birisini bulmuş. Yapışması gerekirken burun kıvırıyor resmen."
"Çok da matah bir insan değilim. Asıl sen onu görsen sana nasıl baktı dersin."
"Fotoğrafı varsa göstersene."
"Şu an göstermesem? İşler kesinleşince gösteririm. Yalnızca standartların çok üstünde birisi olduğunu bilsen yeterli."
"Oğlum senin standartın Kim'di, onun üstünde birisini mi buldun cidden?"
"Buldum belki." Demişti Chay gülerek.
"Bu arada onu unuttum, sen ondan gitar dersi alıyordun değil mi? Onlar nasıl gidiyor?"
"Güzel gidiyor. İki haftalık bir ara verildi derslere. Programı çok yoğun çünkü."
"Vay be, idolünden özel ders almak rüya gibi bir şey olmalı."