72. Bölüm

236 26 79
                                    

(Düzenleme: Bölüm az okunduğu için tekrar bildirim gitmesi adına bölümü tekrar yayınlıyorum)

Arkadaşlar ben Barcode bebeğimi minicik bir bebek sandığım için seks sahnesi gibi şeyler kafamda canlanmıyordu ama artık Barcode'un minik bir bebek olmadığını istemeyerek kabul ediyorum smsmsöös bu saatten sonra hikayede yazdıklarımın ve yazacaklarımın tek sorumlusu Barcode'dur.

Sonuç olarak Chay ve Kim birçok kez kaydıraktan birlikte kaymışlardı hatta Kim bunu yaparken oldukça eğlenmişti.

"Bir daha bana bu tarz şeylerde şart koşmazsın umarım." Demişti Chay Kim'in omzuna kendi omzuyla hafifçe vururken. "Gördün mü, sen de baya eğlendin."

"Senle olduğum için eğlendim, başka birisi olsa eğleneceğimi düşünmüyorum."

"Bak bu beni mutlu etti." Demişti Chay gülerek. "Benimle eğlenmen benim için yeterli zaten."

Chay bunu dedikten sonra Kim onu gerçekten öpmek istemişti ama onu öpecek kadar rahat bir ortamda değillerdi. Akşam için odaya geçtiklerinde onu bolca öpeceği zamanı olacaktı zaten.

...

"Onunla çok güzel gözüküyorsunuz." Demişti Sky arkadaşının yanına gelerek. Chay o sırada ikisi için içecek bir şeyler almakta olan Kim'i izliyordu.

"Dışarıdan bir gözle bakıldığında yakışıyor muyuz?" Demişti Chay Phai'ye bakarak. Sky'ın cevabı bildiği için ona sormamıştı.

"Gerçekçi mi olayım yoksa iltifat edici mi?"

Phai bunu dediğinde Sky onu omzuyla dürtmüştü.

"Arkadaşımı kıracak bir şey söyle de kafanı kırayım."

"Ama ben bu baskı altında nasıl objektif yorum yapayım."

"Sen objektif ol." Demişti Chay sorun olmayacağını belirtip. Sky bunun üstüne "Kelimelerini yumuşak seç yoksa geceyi balkonda geçirirsin." Demişti.

"Şimdi şöyle.." demişti Phai Chay'ı süzerek. "Karakter olarak uyumsuzsunuz, Kim otoriteyi ve sertliği seviyor, sense daha yumuşak başlısın ama bence bu kötü bir şey değil. Tip olarak soracak olursan Payu ve Rain'e oranla tip uyumunuz daha fazla."

"Rain duymasın bunu." Deyip gülmüştü Chay.

"Onun yüzüne de söyledim ve beni boğmaya kalktı, zor bir dönemdi." Demişti Phai boğazını tutarak. "Sky ile sevgili olduğumuzdan beri Rain beni daha az öldürmek istiyor gibi."

Chay onun dediğine istemsizce gülmüştü.

"Bu konuda ona katılıyorum işte."

"Teşekkürler ya, Payu haricinde sizin ekipten beni seven yok zaten."

"Payu'nun sevdiğini mi düşünüyorsun cidden?"Deyip gülmüştü Chay.

"Chay..."demişti Phai yüzüne korkutucu bir gülüş yerleştirip. "Hadi Kim'in de sevmemesini sağlayalım."

"Hayır..." deyip geriye doğru adımladı Chay ama Phai ona yaklaştı.

"Evet."

Phai bunu dedikten sonra Chay'ın kaçmasına izin vermeden bir anda onu kucağına almış ve onla birlikte suya atlamıştı. Sky onların arkasından kahkahayı basarken birkaç adım ötede elinde içeceklerle olaya şahit olan Kim sadece bakakalmıştı.

Chay kafasını sudan çıkarttıktan sonra ona sinsi sinsi gülen Phai'nin üstüne sinirle su atmıştı.

"Sen çok şerefsiz bir insansın."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin